mielestäni paras yhdistelmä. paras frendi kalat, vaaka tai härkä.
skorppioni ja skorppioni
5
1585
Vastaukset
- ...
Itselläskorpioni mies,ja itse myöskin.Skorpionillakin (ihme kyllä) on huonoja luonteenpiirteitä,no näissä sitten kilahtaa aina samoista asioista yhteentörmäys. Eikä ole kivaa katsella toista ja nähdä omat huonot piirteensä katsottuna kuin ulkopuolisena..."tollanenko mäkin oon"ja todeta että joo olen :)!!!Kaverit, ne lähimmät on kans skorppareita, ymmärtää parhaiten. Härän, jästipään kanssa tulee vain yhteenottoja... Mutta näin munmielestä.
- scorpiogirl
Juu, kun on tosiaan näitä huonojakin puolia muuten ah niin erinomaisessa luonteessa niin ei niitä kyllä viitsi tuplana kotiinsa ottaa!
Ja härästä, varokaa hyvät skorpionit. Mylvivät
ja heiluttelevat sarviansa, mokomat. Ei mukavia,
ei!
Määrittele paras kaveri.
Mun määritelmä on lyhyt: Voin luottaa ja hän uskaltaa luottaa minuun.
Tarkoittaa että pystyy kertomaan asioista ja saa vilpitöntä palautetta. Tähän ei pysty muuta kuin nainen@skorppi. Itse olen mies@skorppi.
Ja noin aiheen sivusta voin sanoa että kyllä, olemme harrastaneet seksiä. Se tapahtui kerran, eikä enää koskaan. Pienen selvittelyn jälkeen se vain lähensi meitä ystävinä.
Yksikään tyttöystäväni ei ole yllättäen luottanut tähän naiseen. Tai siihen että pystyisimme olemaan vain ystäviä.- skorpppparinainen
Minulla on skorpparimies ja ensimmäistä kertaa tuntuu että tunnen mieheni läpikotaisin. Suutumme yhtä herkästi mutta lempymme heti, käyttäydymme samalla tavalla ja saamme toisemme nauramaan joka päivä. Kuulostaa siltä että rakastan itseäni :D
Parhaat kaverini on vesimies, oinas, ja kauris... sen sijaan Oinaat on hirviöitä kumppanina vaikka kaverina mahtavia!- nuori_johannes
Jepjep, kyllä mun pisimmät (ja tärkeimmät/rakkaimmat) suhteet on ollu skorpioninaisten kanssa...
Kovastipaljon oon ittestäni noilta skorpparinaisilta oppinu ja opin.
Ystävistä en oikeen tiedä, en hirveesti ihmisten merkkejä utele,
kun en tätä astrofobiaa niin kovin kovin vakavasti ota... ...enkä kovin helposti ystävysty ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728