Kuka noista selvän ottaa...

Honey-Cat

Neitsytmies ilmoitti että haluaa olla yksin ja tehdä asioita yksin, siis ihan yksin. Eli seurustelukin sit loppui siihen paikkaan.
No sanoin että mikäs siinä, herra on hyvä ja elelee sitten ihan täysin yksin... parin päivän päästä tulee erittäin kaunis viesti jossa pyytää reissulle mukaan juttukaveriksi,ja muutenkin tuntuu kaipaavan seuraani.

Eikö yksinolo ollutkaan niin kivaa kuin luuli, vai kokeileeko kuinka koukussa edelleen olen?

Vai onko pitänyt minua itsestäänselvyytenä jonka voi laittaa naulaan kun siltä tuntuu, mutta kun huomaa että en mä välttämättä siinä naulassa pysy vaan menen omille teilleni, tulee jonkinlainen paniikki?

Vai eikö vaan osaa päättää mitä haluaa...ja siinä sivussa itseään etsiessä loukkaa ja satuttaa minua?

Grrr..... :)

6

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsykkänainen

      En tiedä neitsytmiehistä, mutta minä neitsytnaisena
      tarvitsen välillä yksinoloa, mutta se ei todellakaan
      tarkoita, että en rakastaisi. Ehkä se kuuluu neitsyen luonteeseen. Olen ajatellut usein miten selittää miehelle ko. asia, ettei luule, että en
      välitä hänestä.

      • sinua.

        Voi ei. Olet ymmärtänyt neitsyt miehesi ihan väärin! Me neitsyet todellakin kaipaamme yksin oloa. Siis joskus jopa viikon. Itse olen lähes tulkoon naimisissa työni kanssa, silloin saan olla yksin ja ajatella itse. En tiedä, mutta liika ajan vietto saman henkilön kanssa ahdistaa ja rajoittaa käsityksiä. Välillä on saatava rauhaa.

        Ehkäpä sinulla on väärä poikakaveri? Juuri tuollainen "unohtaminen" ja matkalle pyytäminen on tyypillistä neitsyttä. Neitsyt ei ole pikkutarkka pikku erimielisyyksistä, me emme ota tosissamme jos joku kritisoi haluamme harrastaa tai tehdä jotain yksin. Rakastamme yksin oloa.. ajoittain, toisaalta taas haluamme olla keskellä ihmisiä ja lähellä.

        Sinun pitää antaa tilaa ja osaksi päätösvaltaakin. Neitsyt miehet osaavat myös vaatia sinulta tiettyä ulkoasua ja käyttäytymistä. Mutta todella myös rakastavat ja antavat paljon anteeksi. Neitsyet (miehet ja naiset) vihaavat valittamista ja inttämistä.


      • Honey-Cat
        sinua. kirjoitti:

        Voi ei. Olet ymmärtänyt neitsyt miehesi ihan väärin! Me neitsyet todellakin kaipaamme yksin oloa. Siis joskus jopa viikon. Itse olen lähes tulkoon naimisissa työni kanssa, silloin saan olla yksin ja ajatella itse. En tiedä, mutta liika ajan vietto saman henkilön kanssa ahdistaa ja rajoittaa käsityksiä. Välillä on saatava rauhaa.

        Ehkäpä sinulla on väärä poikakaveri? Juuri tuollainen "unohtaminen" ja matkalle pyytäminen on tyypillistä neitsyttä. Neitsyt ei ole pikkutarkka pikku erimielisyyksistä, me emme ota tosissamme jos joku kritisoi haluamme harrastaa tai tehdä jotain yksin. Rakastamme yksin oloa.. ajoittain, toisaalta taas haluamme olla keskellä ihmisiä ja lähellä.

        Sinun pitää antaa tilaa ja osaksi päätösvaltaakin. Neitsyt miehet osaavat myös vaatia sinulta tiettyä ulkoasua ja käyttäytymistä. Mutta todella myös rakastavat ja antavat paljon anteeksi. Neitsyet (miehet ja naiset) vihaavat valittamista ja inttämistä.

        Kun En sido, rajoita enkä kysele, koska olen itsekin omaa aikaa ja omaa tilaa tarvitseva. Minä olen useimmin se joka häipyy viikoksi metsään, enkä osaisi kuvitellakaan että joku olisi jatkuvasti lähellä, alkaisi ahdistaa.
        Rauhaa tämä neitsytmies saa niin paljon kuin haluaa, en kitise enkä nalkuta, enkä vaadi.
        Eli ymmärtääkseni olen ymmärtänyt neitsytmiehen ihan oikein ja jopa toiminut juuri tuolla tavalla kuin sanot... minulle riittää kun tiedän että hän on olemassa, vaikka mitään ei kuulukaan eikä tapailla läheskään joka päivä, ei edes viikoittain. Ja neitsytmies tietää että minä olen olemassa, enkä katoa minnekään sillä välin kun hän tekee omia reissujaan.
        Tuo radikaali ratkaisu ihmetyttää...
        Varsinkin kun nyt on tullut viestejä, tosi fiksuja ja kohteliaita, jopa anteeksipyyntö...
        Olettevatko neitsyet että saavat loukata ja satuttaa mielensä mukaan ja kaikki annetaan anteeksi ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut?? Mikä meni pieleen-palaveri on tänä iltana, ja ihan on pallo kyllä hukassa tässä vaiheessa minulta.


      • jepjep..
        Honey-Cat kirjoitti:

        Kun En sido, rajoita enkä kysele, koska olen itsekin omaa aikaa ja omaa tilaa tarvitseva. Minä olen useimmin se joka häipyy viikoksi metsään, enkä osaisi kuvitellakaan että joku olisi jatkuvasti lähellä, alkaisi ahdistaa.
        Rauhaa tämä neitsytmies saa niin paljon kuin haluaa, en kitise enkä nalkuta, enkä vaadi.
        Eli ymmärtääkseni olen ymmärtänyt neitsytmiehen ihan oikein ja jopa toiminut juuri tuolla tavalla kuin sanot... minulle riittää kun tiedän että hän on olemassa, vaikka mitään ei kuulukaan eikä tapailla läheskään joka päivä, ei edes viikoittain. Ja neitsytmies tietää että minä olen olemassa, enkä katoa minnekään sillä välin kun hän tekee omia reissujaan.
        Tuo radikaali ratkaisu ihmetyttää...
        Varsinkin kun nyt on tullut viestejä, tosi fiksuja ja kohteliaita, jopa anteeksipyyntö...
        Olettevatko neitsyet että saavat loukata ja satuttaa mielensä mukaan ja kaikki annetaan anteeksi ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut?? Mikä meni pieleen-palaveri on tänä iltana, ja ihan on pallo kyllä hukassa tässä vaiheessa minulta.

        Neitsyet saattavat satuttaa, mutta eivät tee sitä tarkoituksellisesti (lue artikkeli "ihana ystävä"). Olet ehkä huomannut että neitsyet ovat melko itsekeskeisiä, he tietävät tämän itse, ja osa heistä jopa tykkää tästä ominaisuudesta. Neitsyet haluavat asioiden menevän juuri kuten ovat ajatelleet, jos näin ei tapahdu huomaa neitsyen närkästymisen vaikkei tämä sanoisi mitään. Neitsyen kanssa on luontevaa viettää aikaa, mutta neitsyt osaa olla epämääräinen. Ohjeen onkin: älä ajattele asiaa liikaa, neitsyt miehesikään ei haluaisi että teet niin.


      • härkylin
        jepjep.. kirjoitti:

        Neitsyet saattavat satuttaa, mutta eivät tee sitä tarkoituksellisesti (lue artikkeli "ihana ystävä"). Olet ehkä huomannut että neitsyet ovat melko itsekeskeisiä, he tietävät tämän itse, ja osa heistä jopa tykkää tästä ominaisuudesta. Neitsyet haluavat asioiden menevän juuri kuten ovat ajatelleet, jos näin ei tapahdu huomaa neitsyen närkästymisen vaikkei tämä sanoisi mitään. Neitsyen kanssa on luontevaa viettää aikaa, mutta neitsyt osaa olla epämääräinen. Ohjeen onkin: älä ajattele asiaa liikaa, neitsyt miehesikään ei haluaisi että teet niin.

        Vain minä itse(taka-ajatuksissa)miellytetään muita mutta omat ensin.


      • minäkin neitsyt

        No mikä asian suoraan sanomisessa sitten on niin vaikeaa?

        Minä seurustelin vaakamiehen kanssa, ja koska vaa'oilla oli tämä sama tarve vetäytyä yksinäisyyteen, niin puhuimme asiasta suoraan, koska huomasimme toisissamme tämän piirteen heti suhteen alussa.

        Eli, ei muuta kuin kertoo asian niinkuin se on. Ongelmia tulee, jos kumppanina on huomionkipeä ihminen, koska hän ei ymmärrä tällaista yksinolon tarvetta (- siitäkin on kokemusta...)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe