mitenköhän vesimies M ja skorpioni N sopivat yhteen?
vesimies M & skorpioni N
5
1621
Vastaukset
- asiassa
ei mitenkään, aluksi kaikki hyvin, sitten tulee väkivalta mukaan. tv väkivaltaisesta veskarista eronnut
- tytsy
oikeassa taidat olla,harmi vain :(
- nuppu8000
on totta itseläni on mies skorpiooni ite vesimies ollu jo seurusteltu 10 vuotta mutta niin näin äkkipikaset on skorpiioni arvaamatomia ite ei osa varattua siihen eikä suhtautua väkivalta on tullu kuviohin nainen vain on urhi mutta silti ollaan jatkettu suhdetta olet oikeassa ruusulla tansimista ei ole kirsi kouvolasta mutta teen voittavaniliitoon eteen
- lilli86
vesimiehet eivät näytä tunteitaan ja muutenkin vaikuttavat tunteettomilta,eikä siedä kahlittuna olemista :( skorpioni taas vaatii tunteellisuutta ja on mustasukkainen.mutta joku silti noissa vesimies miehissä kuitenkin kiehtoo se on pakko myöntää.
- iiiiiii
Olen itse skorppari nainen ja aivan rakastunut vesimies herraan ja meillä sujuu todella hyvin!! Vesimies on hellä,ajattelee aina toisia,rakastaa todella,luotettava ja erittäin rehellinen. Tarkoitan, että hassua kun joka paikassa tuntuu lukevan että "tämä suhde ei varmasti tule toimimaan", masentavaa,eikö? Eniten pidän siitä kun skorpparista ja vesimiehestä löytyy syviä mietiskelijöitä ja nämä asiat pitävät suhteen mielenkiintoisena ja ainutlaatuisena. Kemiat toimii mahtavasti ja ajattelumaailma samanlainen, olen todella onnellinen tästä löydöstä enkä hukkaa sitä koskaan! toivon että tämä auttoi sinua jos todella uskot horoskooppeihin,ei voi tietää miten juttu etenee ellei kokeile! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764