mitenköhän vesimies M ja skorpioni N sopivat yhteen?
vesimies M & skorpioni N
5
1693
Vastaukset
- asiassa
ei mitenkään, aluksi kaikki hyvin, sitten tulee väkivalta mukaan. tv väkivaltaisesta veskarista eronnut
- tytsy
oikeassa taidat olla,harmi vain :(
- nuppu8000
on totta itseläni on mies skorpiooni ite vesimies ollu jo seurusteltu 10 vuotta mutta niin näin äkkipikaset on skorpiioni arvaamatomia ite ei osa varattua siihen eikä suhtautua väkivalta on tullu kuviohin nainen vain on urhi mutta silti ollaan jatkettu suhdetta olet oikeassa ruusulla tansimista ei ole kirsi kouvolasta mutta teen voittavaniliitoon eteen
- lilli86
vesimiehet eivät näytä tunteitaan ja muutenkin vaikuttavat tunteettomilta,eikä siedä kahlittuna olemista :( skorpioni taas vaatii tunteellisuutta ja on mustasukkainen.mutta joku silti noissa vesimies miehissä kuitenkin kiehtoo se on pakko myöntää.
- iiiiiii
Olen itse skorppari nainen ja aivan rakastunut vesimies herraan ja meillä sujuu todella hyvin!! Vesimies on hellä,ajattelee aina toisia,rakastaa todella,luotettava ja erittäin rehellinen. Tarkoitan, että hassua kun joka paikassa tuntuu lukevan että "tämä suhde ei varmasti tule toimimaan", masentavaa,eikö? Eniten pidän siitä kun skorpparista ja vesimiehestä löytyy syviä mietiskelijöitä ja nämä asiat pitävät suhteen mielenkiintoisena ja ainutlaatuisena. Kemiat toimii mahtavasti ja ajattelumaailma samanlainen, olen todella onnellinen tästä löydöstä enkä hukkaa sitä koskaan! toivon että tämä auttoi sinua jos todella uskot horoskooppeihin,ei voi tietää miten juttu etenee ellei kokeile! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253180Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742203Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051961Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161375Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141140
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116