vesimies M & skorpioni N

tytsy

mitenköhän vesimies M ja skorpioni N sopivat yhteen?

5

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiassa

ei mitenkään, aluksi kaikki hyvin, sitten tulee väkivalta mukaan. tv väkivaltaisesta veskarista eronnut

• tytsy

oikeassa taidat olla,harmi vain :(

• nuppu8000

on totta itseläni on mies skorpiooni ite vesimies ollu jo seurusteltu 10 vuotta mutta niin näin äkkipikaset on skorpiioni arvaamatomia ite ei osa varattua siihen eikä suhtautua väkivalta on tullu kuviohin nainen vain on urhi mutta silti ollaan jatkettu suhdetta olet oikeassa ruusulla tansimista ei ole kirsi kouvolasta mutta teen voittavaniliitoon eteen

• lilli86

vesimiehet eivät näytä tunteitaan ja muutenkin vaikuttavat tunteettomilta,eikä siedä kahlittuna olemista :( skorpioni taas vaatii tunteellisuutta ja on mustasukkainen.mutta joku silti noissa vesimies miehissä kuitenkin kiehtoo se on pakko myöntää.

• iiiiiii

Olen itse skorppari nainen ja aivan rakastunut vesimies herraan ja meillä sujuu todella hyvin!! Vesimies on hellä,ajattelee aina toisia,rakastaa todella,luotettava ja erittäin rehellinen. Tarkoitan, että hassua kun joka paikassa tuntuu lukevan että "tämä suhde ei varmasti tule toimimaan", masentavaa,eikö? Eniten pidän siitä kun skorpparista ja vesimiehestä löytyy syviä mietiskelijöitä ja nämä asiat pitävät suhteen mielenkiintoisena ja ainutlaatuisena. Kemiat toimii mahtavasti ja ajattelumaailma samanlainen, olen todella onnellinen tästä löydöstä enkä hukkaa sitä koskaan! toivon että tämä auttoi sinua jos todella uskot horoskooppeihin,ei voi tietää miten juttu etenee ellei kokeile! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe