Niin oletteko kokeneet tarpeelliseksi kertoa lapsillenne virtsankarkailustanne? Lähellä murkkuikää olevaa lapsi kyllä ymmärtää jo mistä on kysymys,mutta 12-13 voi vielä hieman ihmetellä mistä on kysymys.En ole sitä mieltä,että asiasta on järjestettävä kotona perhekeskustelu,ei todellakaan.Itse vastasin omalle tyttärelleni rehellisesti kun hän 12-vuotiaana kyseli virtsankarkailustani.Kertokaa omia kokemuksianne!
Oletteko kertoneet?
5
1826
Vastaukset
- Tenalady
Missäs vastauksia? Reilusti vain kokemuksia jakeluun...
- vähän myöhässä
On jo aikaa viestistäsi, en ennen ole löytänyt näille sivuille. Kerron nyt kuitenkin oman kokemukseni. Tässä keski-iässä on jo nähnyt niin paljon, ettei mikään inhimmillinen vaiva ole mielestäni hävettävä, jos asia on kohdallani tullut esiin jossain tilanteessa niin siitä on asiallisesti puhuttu ja sillä siisti. Virtsarakon prolapsi ja löystyminen on verrattavissa mihin tahansa iän mukana tuomaan vaivaan. Kun en häpeä osteoporoosiani tai näön huononemista niin en incontinenssiakaan.
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa. - Kokemusta on...
vähän myöhässä kirjoitti:
On jo aikaa viestistäsi, en ennen ole löytänyt näille sivuille. Kerron nyt kuitenkin oman kokemukseni. Tässä keski-iässä on jo nähnyt niin paljon, ettei mikään inhimmillinen vaiva ole mielestäni hävettävä, jos asia on kohdallani tullut esiin jossain tilanteessa niin siitä on asiallisesti puhuttu ja sillä siisti. Virtsarakon prolapsi ja löystyminen on verrattavissa mihin tahansa iän mukana tuomaan vaivaan. Kun en häpeä osteoporoosiani tai näön huononemista niin en incontinenssiakaan.
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa.Oletko ajatellut kokeilla inkontinenssi kestosuojia, ei näin tarvitse käydä tenalady ostoksilla..eikä tarvi kelleen selitellä....tilaat vaan postimyynnistä, ja käytät samoja suojia vuodesta toiseen...pestään käytön jälkeen ja eiku uudestaan käyttöön!
- Tenalady
vähän myöhässä kirjoitti:
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa.....ajatus asiasta.Ei se ole sen nolonpaa kuin muukaan vaiva esim.ihottuma.Joillekin ihmisille on vain muodostunut omissa mielissään sellainen kanta että inkontenssi olisi nolo juttu.Minä olen sitä mieltä,että se on luonnollinen,joskaan ei aina niin kovin miellyttävä asia josta on myös pystyttävä puhumaan avoimesti.
- montle
Tenalady kirjoitti:
....ajatus asiasta.Ei se ole sen nolonpaa kuin muukaan vaiva esim.ihottuma.Joillekin ihmisille on vain muodostunut omissa mielissään sellainen kanta että inkontenssi olisi nolo juttu.Minä olen sitä mieltä,että se on luonnollinen,joskaan ei aina niin kovin miellyttävä asia josta on myös pystyttävä puhumaan avoimesti.
Moi Tenalady
Olen myös sitä mieltä että konepestävät "vaippahousut" ovat parempia kun kertakäyttöiset.
Housujen käyttö on huomattavasti edullisempaa kun kertakäyttöiset ja tottakai paljon miellyttävät pitää jalassa. Ei tarvi jatkuvasti vaihdella vaippoja, kärsii lirahtaa vähän enemmän ja nehän neutaralisoivat myös hajuja.
Tiedän mistä saa ostaa näitä housuja edullisesti ja niitä löytyy naisille, miehille ja lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136557Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3695979Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam414418Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123715Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723607Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni202310Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,222180Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221836Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644