Niin oletteko kokeneet tarpeelliseksi kertoa lapsillenne virtsankarkailustanne? Lähellä murkkuikää olevaa lapsi kyllä ymmärtää jo mistä on kysymys,mutta 12-13 voi vielä hieman ihmetellä mistä on kysymys.En ole sitä mieltä,että asiasta on järjestettävä kotona perhekeskustelu,ei todellakaan.Itse vastasin omalle tyttärelleni rehellisesti kun hän 12-vuotiaana kyseli virtsankarkailustani.Kertokaa omia kokemuksianne!
Oletteko kertoneet?
5
1732
Vastaukset
- Tenalady
Missäs vastauksia? Reilusti vain kokemuksia jakeluun...
- vähän myöhässä
On jo aikaa viestistäsi, en ennen ole löytänyt näille sivuille. Kerron nyt kuitenkin oman kokemukseni. Tässä keski-iässä on jo nähnyt niin paljon, ettei mikään inhimmillinen vaiva ole mielestäni hävettävä, jos asia on kohdallani tullut esiin jossain tilanteessa niin siitä on asiallisesti puhuttu ja sillä siisti. Virtsarakon prolapsi ja löystyminen on verrattavissa mihin tahansa iän mukana tuomaan vaivaan. Kun en häpeä osteoporoosiani tai näön huononemista niin en incontinenssiakaan.
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa. - Kokemusta on...
vähän myöhässä kirjoitti:
On jo aikaa viestistäsi, en ennen ole löytänyt näille sivuille. Kerron nyt kuitenkin oman kokemukseni. Tässä keski-iässä on jo nähnyt niin paljon, ettei mikään inhimmillinen vaiva ole mielestäni hävettävä, jos asia on kohdallani tullut esiin jossain tilanteessa niin siitä on asiallisesti puhuttu ja sillä siisti. Virtsarakon prolapsi ja löystyminen on verrattavissa mihin tahansa iän mukana tuomaan vaivaan. Kun en häpeä osteoporoosiani tai näön huononemista niin en incontinenssiakaan.
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa.Oletko ajatellut kokeilla inkontinenssi kestosuojia, ei näin tarvitse käydä tenalady ostoksilla..eikä tarvi kelleen selitellä....tilaat vaan postimyynnistä, ja käytät samoja suojia vuodesta toiseen...pestään käytön jälkeen ja eiku uudestaan käyttöön!
- Tenalady
vähän myöhässä kirjoitti:
Minulla ei ole tyttäriä on vain poikia, mutta se jolla on kauppaan meno vuoro ostaa myös "tenat" tarpeentullen, niin myös mieheni. Niin että se on ainakin meillä ihan luonnollinen asia. Kaikki on vain elämää, ei sen kummempaa.....ajatus asiasta.Ei se ole sen nolonpaa kuin muukaan vaiva esim.ihottuma.Joillekin ihmisille on vain muodostunut omissa mielissään sellainen kanta että inkontenssi olisi nolo juttu.Minä olen sitä mieltä,että se on luonnollinen,joskaan ei aina niin kovin miellyttävä asia josta on myös pystyttävä puhumaan avoimesti.
- montle
Tenalady kirjoitti:
....ajatus asiasta.Ei se ole sen nolonpaa kuin muukaan vaiva esim.ihottuma.Joillekin ihmisille on vain muodostunut omissa mielissään sellainen kanta että inkontenssi olisi nolo juttu.Minä olen sitä mieltä,että se on luonnollinen,joskaan ei aina niin kovin miellyttävä asia josta on myös pystyttävä puhumaan avoimesti.
Moi Tenalady
Olen myös sitä mieltä että konepestävät "vaippahousut" ovat parempia kun kertakäyttöiset.
Housujen käyttö on huomattavasti edullisempaa kun kertakäyttöiset ja tottakai paljon miellyttävät pitää jalassa. Ei tarvi jatkuvasti vaihdella vaippoja, kärsii lirahtaa vähän enemmän ja nehän neutaralisoivat myös hajuja.
Tiedän mistä saa ostaa näitä housuja edullisesti ja niitä löytyy naisille, miehille ja lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549