Vesimies-nainen & Kaksonen-mies

...

Niin että tällainen setti, vesimies-nainen ja kaksos-mies. Kokemuksia??? Ainakin itsestä tuntuu ensihuuman jälkeen, että kaksonen on sulkeutunut omaan maailmaansa, eikä saa enää koskaan mitään hellyyden/rakkaudenosoituksia. Itse hän kyllä tykkää siitä, että häntä huomioidaan jne.

Ei sillä, mutta alkaa ottaan päästä tämä pikkuhiljaa, kun toinen ei koskaan osoita mitään tunteita. Ja kun asian on ottanut esille, niin siitähän se riemu on alkanut...En oikein tiedä miten tähän kaksos-mieheen käytökseen pitäisi suhtautua ja miten hänen silmät saisin auki, että tajuaisi että minäkin olen olemassa.

7

4901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NitaK

      Haha! Meillä on toisinpäin. Olen itse kaksos-tyttö ja poikaystäväni on veskari. Alussa oli aivan ihnaa ja olimme jatkuvasti yhdessä. Nyt tuntuu että veskarimieheni sulkeutuu vain omien harrastustensa pariin ja monesti jopa unohtaa minut niistä johtuen. Minä kaipaisin joskus edes pienen osoituksen siitä, että hän vielä välittää, mutta jotenkin tuntuu siltä,että hänen on kovin vaikea kertoa sitä. Sitten jos otan asia puheeksi, hän ei edes kuuntele minua vaan sanoo ettei jaksa valitustani. En oikein tiedä että mikä on veskarin tapa osoittaa, että hän välittää.

    • kellohame

      Olen kokenut saman asian - enkä nähnyt muuta mahdollisuutta kuin lopettaa suhde.

    • Minulla on ainakin toiminut tuo setti -hiukka liiankin hyvin (vesimies mutta nouseva merkki on kaksonen kuulemma).
      Kaksosissa on tunnetusti kaksi persoonaa eli se ihanan hurmaava ja sitten tuo viileän välinpitämätön perkele, joka saa vesimiehen raivon partaalle.*allekirjoittaa täysin* Tuo dualismi on kaksosille -ainakin minun tuntemille erittäin yleistä ...on kaksi autoa, saattaa olla kaksi työpaikkaa ja pahimmassa tapauksessa on se sinun lisäksi toinen nainen.
      Eli kun osaat ottaa kaksosen mielialoista kaiken irti niin varmasti on vauhikas ja räiskyvä suhde tiedossa.

      • mielestäni

        Vesimiesnaisen ja Kaksosmiehen suhteessa on se, että koska vesimies itsekin rakastaa vapautta, hän ei sido miestä narun päähän. Hän luottaa että antamalla miehelle vapauden tulla ja mennä, mies arvostaa sitä olemalla rehellinen ja avoin.

        Tämä ei päde Kaksosmieheen. Kaksosmies on kuin vasikka kevätpellolla kun hänelle antaa vapautta.Ei välttämättä aina "tahallaan" epäluotettava, mutta sellainen "no, en tullut ajatelleeksi"-tyyppinen.
        Kaksosmies tarvitsee voimakkaan naisen joka panee miehelle selvät rajat ja sanoo missä kaappi seisoo. Se antaa Kaksosmiehille turvallisen olon, jonka puitteissa voi sitten sopivasti kirmailla.

        Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla samoja kokemuksia.


      • ...
        mielestäni kirjoitti:

        Vesimiesnaisen ja Kaksosmiehen suhteessa on se, että koska vesimies itsekin rakastaa vapautta, hän ei sido miestä narun päähän. Hän luottaa että antamalla miehelle vapauden tulla ja mennä, mies arvostaa sitä olemalla rehellinen ja avoin.

        Tämä ei päde Kaksosmieheen. Kaksosmies on kuin vasikka kevätpellolla kun hänelle antaa vapautta.Ei välttämättä aina "tahallaan" epäluotettava, mutta sellainen "no, en tullut ajatelleeksi"-tyyppinen.
        Kaksosmies tarvitsee voimakkaan naisen joka panee miehelle selvät rajat ja sanoo missä kaappi seisoo. Se antaa Kaksosmiehille turvallisen olon, jonka puitteissa voi sitten sopivasti kirmailla.

        Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla samoja kokemuksia.

        No enpä tiedä...oma kaksosmieheni kun ei siedä mitään neuvoja /sääntöjä. Ja jos hänelle alkaa rajoja laittamaan tai näyttämään kaapin paikkaa niin sitä pidetään itsekäänä ja omistushaluna.
        Eihän se omalta puoleltani sitä tarkoita, mutta kun toinen tuntuu välillä elävän kuin poikamies, eikä ymmärrä että suhteessa pitää kunniottaa toistakin.

        Yks ärsyttäviä piirteitä on sitten myös se päivä kerraallaan eläminen. Ei sovi mulle todellakaan, koko ajan joku suunnitelma tai tavoite menossa, mutta kun toinen ei uhraa ajatustakaan puolen vuoden päähän tai edes kuukauden niin huh huh. On siinä hermot sitten jälleen koetuksella... =)


      • miten erilaista..
        ... kirjoitti:

        No enpä tiedä...oma kaksosmieheni kun ei siedä mitään neuvoja /sääntöjä. Ja jos hänelle alkaa rajoja laittamaan tai näyttämään kaapin paikkaa niin sitä pidetään itsekäänä ja omistushaluna.
        Eihän se omalta puoleltani sitä tarkoita, mutta kun toinen tuntuu välillä elävän kuin poikamies, eikä ymmärrä että suhteessa pitää kunniottaa toistakin.

        Yks ärsyttäviä piirteitä on sitten myös se päivä kerraallaan eläminen. Ei sovi mulle todellakaan, koko ajan joku suunnitelma tai tavoite menossa, mutta kun toinen ei uhraa ajatustakaan puolen vuoden päähän tai edes kuukauden niin huh huh. On siinä hermot sitten jälleen koetuksella... =)

        Luin kerran jostain horoskooppikirjasta,että kaksosmiestä tulee alituiseen holhota, hän pitää siitä.

        En tiedä onko totta.

        Vesimiehenä minua raivostuttaa kaksosen taitava väistelytekniikka, esim. riitatilanteessa. Hän kääntää ja vääntää sanoja, ei myönnä mitään, hänestä ei saa mitään selvää.
        Kaksonen ei myönnä että hänessä itsessään voisi olla mitään vikaa, hänhän on aina niin kiltti ja iloinen ja reipas.
        Kaksonen on kovin vaikeaselkoinen ihminen,päällisin puolin helppo mutta sisimmältään hankala.


    • mariamar

      Minäkin olin suhteessa kaksos-mieheen, melkein 7 vuotta ja nyt erottiin. Mun kokemukset ovat AIVAN samanlaisia. Sen ensihuuman jälkeen hän oli pelottavan sulkeutunut. Välillä ajattelin jo että pää on pehmentynyt..
      Ja keskustella ei voinut. Ei hyvällä eikää pahalla.
      Ja silti hänellä oli suuret odotukset siitä että häntä kuuluu pitää hyvänä, silitellä, ihailla, hoivailla.
      Luovutin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe