Jätkäni ei tee muuta kuin työntää kielensä suuhuni ja ulos, suuhuni ja ulos, suuhuni ja ulos... Odottaako hän minun työntävän kielen aina hänen suuhunsa siinä välissä kun hän on vetänyt oman kielen minun suustani omaan suuhunsa? Eli että työntäisimme kielet vain toistemme suuhun vuorotellen? Vai kuuluisiko kielisuudelma tehdä niin, että kielet ovat samaa aikaa liikkeellä, eli minun kieli hänen suussa ja hänen kielensä minun suussani samaan aikaan? Vai että vuorotellen toisen suuta tutkitaan? Jos vain vuorotellen tutkitaan, niin pitääkö minun tehdä jotakin kun jätkäni pyörittelee/pitää kieltä suussani?
Ja jos/kun hän työntää vain kieltä edestakaisin suuhuni ja ulos, niin tulisiko siitä edes mitään jos työntäisin kieleni samaan aikaan hänen suuhunsa kun hän pitää minun suussani hänen kieltänsä?
Kielari..
-Mimmu89
3
4070
Vastaukset
- koulutytsy95
Olen varmaan liian nuori sanomaan tätä, mutta molemmat laittavat suun hiukan aukinaisiksi ja toinen laittaa kielen toisen suuhun. Niiko vuorotelle. Itsekkin olen tähä ikää kerinny sellasta. ^^
- suuhun-pantavaa
Tee just niinkuin sinusta hyvältä tuntuu. Ei tuohon voi mitään ehdottomia neuvoja antaa - yksi tykkää toisesta toinen taas toisesta tavasta. Kokeile ainakin noita molempia tapoja, mitä kuvailit. Sittenpähän tiedät, mikä tuntuu paremmalta. Kiihottavia kielareita sulle ;-D
- H33nuu
Usually people give what they want to recieve...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755