Neuvoja

Kaksoset,

Lyhyesti ja ytimekkäästi;
Miten hurmaan kaksosen?

25

3258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorilla

      Kaksosnaisena minua miellyttävät älykkäät miehet, jotka osaavat käyttäytyä. Mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka kohtelee naistaan fiksusti ja huomaavaisesti. Imartelu ja lällyily eivät tehoa kuin ei myöskään jurous tai sulkeutuneisuus. Junttieinarit eivät kaksosnaista hurmaa!

    • -aurinko-

      Mielenkiintoiset miehet. Taidollinen tekemisessään (esim. työssään). Hyvä keskustelemaan. Uskollinen. Vastaa siihen rakkauteen minkä saa itsekin.

    • Kaksostyttö

      Kaksostytön valloittaa mies, joka osaa keskustella kaikenlaisista asioista fiksusti ja on älykäs ja tykkää pyöritellä ajatuksia ja leikkiä niillä. Se, että osaa käyttäytyä asiallisesti ja aikuismaiseti ja tilanteen vaatimalla tavalla, on myös tärkeää. Ainakaan itse kaksosnaisena en pidä mistään haihattelijoista, lepertelijöistä enkä machoilevista miehistä.

      Jos mies tuo mulle kukkia, saatan helposti ahdistua koska se saa minut ajattelemaan toisen haluavan minulta jotain -minun pitää tuntea että olen ns.vapaa tuntemaan mitä sitten tunnenkin ja liian tunkevat huomion osoitukset tuntuvat ahdistavilta. Muutenkin minun pitää saada ajatella vapaasti, joten kaikenlainen ahdistaminen ajaa kaksosen kauemmas.

      Kaikkein tärkein ominaisuus on kyky puhua ja kuunnella ja aito rehellinen kiinnostus.

      • 0506

        Minut hurmataan myös hyvillä keskustelutaidoilla.Tykkään,että mies ottaa minut huomioon ja TUO NIITÄ KUKKIA! Miehen täytyy osata hemmotella ja näyttää tunteensa...tuppisuille viittaan kintaalla ovea...

        Myös kohteliaat käytöstavat vetoavat...epäkohteliasuus muita ja itseäni kohtaan saavat näkemään punaista.

        Hyviä kokemuksia jousimies ja härkämiehistä.Kauris
        on saanut mut melkein raivon partaalle,jahkailujensa takia...


    • lizalund

      Kaksos-naisenko vai? Huumorilla, hellyydellä, avoimuudella ja rehellisyydellä

      • kaksosnaikkonen

        Joo, se rehellisyys, avoimuus, tunteidensa näyttäminen, älykkyys, nokkeluus, itsetunto... nämä lyö laudalta... mikä ei missään nimessä toimi on turhantärkeä, matcho, sulkeutunut, epäluuloinen, mustasukkainen, hidasälyinen... ja minä haluan niitä kukkasia... paljon ja usein... ja muutakin huomiota... rakastan että mies näyttää kiinnostuksensa avoimesti... en halua arvailla hänen tunteitaan... pidän myös suuressa arvossa että hän osaa kunnioittaa minua tasa-arvoisena naisena... siis ei oleta että en pysty tiettyihin asioihin koska olen nainen


    • haluaa kaiken

      Mies tärkeimmät kriteerit sinulta kaksosnaisen hurmaamiseen ovat:

      - paksu lompakko, jolla elätät hienon rouvan herroiksi vielä avioeron tai kuolemasi jälkeenkin
      - sinulla ei ole omia mielipiteitä, vaan olen kaksosorjapiiskurinaisen apulaisena, siivoojana ja kaupassakävijänä
      - kestät katsoa tulevien lastenne komentooramaista kasvatusta kaksosnaisen toimesta
      - ailahtelevampaa ja omituisempaa sieluelämää omistavaa naista tuskin löydät
      - synnynnäisiä blondeja, jotka eivät ymmärrä tunne- ja raha-asioita tuon taivaallsita

      Siinä vähän alkuun kaksosnaisen luonnetta. Joten älä siis edes mieti!

      • -aurinko-

        Muuten täsmää, mutten ole rahanahne enkä tunneköyhä.

        Oikein hyvää ja kaunista kesää sinulle!


      • kaksosnainen täydellinen

        Kaksosnainen on pitkässä juoksussa täydellinen,
        huumorintajuinen, vilkas, tasa-arvoinen sekä reilu ja huolehtii oman terveytensäkin kustannuksella läheisistään.


      • SUOLLE!!!!!!

        Miten olisi terapia tuohon huonoon itsetuntoosi!


      • kaksosnaiselle
        SUOLLE!!!!!! kirjoitti:

        Miten olisi terapia tuohon huonoon itsetuntoosi!

        tosin sekään ei auta edes pitkässä juoksussa. Tutkimusten mukaan juuri kaksosnaiset ovat eniten terapian tarpeessa. He sairastavat useimmiten narsistista persoonallisuushäiriötä. Heille myös hermostoperäiset sairaudet kuten migreeni ja hermoromahdukset ovat arkipäivää.

        Kaksosnaisen tulisi kuitenkin osata lopettaa terapiassa käynti, jonka jälkeen hän voisi alkaa käyttämään niitä oppeja, joita on terapiasta saanut. Miksi käydä vuosikausia terapiassa, muttei ole valmis vastaanottamaan itselleen niitä oppeja??

        Kaksosnainenhan on omasta mielestään luomakunnan loistavin ja täydellisin yksilö. Johtuen juuri kieroontuneesta luonteestaan, jolla haluaa itse ja vain itse kaiken. He ovat huuhaa-ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä realistisesta elämästä. He elävät uskonvarmistusten ja omien "suojelusten" maailmoissa ilman minkäänlaista järjen häivää.


      • -aurinko-
        kaksosnaiselle kirjoitti:

        tosin sekään ei auta edes pitkässä juoksussa. Tutkimusten mukaan juuri kaksosnaiset ovat eniten terapian tarpeessa. He sairastavat useimmiten narsistista persoonallisuushäiriötä. Heille myös hermostoperäiset sairaudet kuten migreeni ja hermoromahdukset ovat arkipäivää.

        Kaksosnaisen tulisi kuitenkin osata lopettaa terapiassa käynti, jonka jälkeen hän voisi alkaa käyttämään niitä oppeja, joita on terapiasta saanut. Miksi käydä vuosikausia terapiassa, muttei ole valmis vastaanottamaan itselleen niitä oppeja??

        Kaksosnainenhan on omasta mielestään luomakunnan loistavin ja täydellisin yksilö. Johtuen juuri kieroontuneesta luonteestaan, jolla haluaa itse ja vain itse kaiken. He ovat huuhaa-ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä realistisesta elämästä. He elävät uskonvarmistusten ja omien "suojelusten" maailmoissa ilman minkäänlaista järjen häivää.

        En tunne ketään tuollaista ihmistä, joka tarvitsee terapiaa. Onko tuo omaa elämääsi?

        Toivon että toivut. Olkoon merkkisi mikä hyvänsä!


      • -aurinko-
        SUOLLE!!!!!! kirjoitti:

        Miten olisi terapia tuohon huonoon itsetuntoosi!

        Minnehän tämäkin kirjoitus on pitänyt mennä? Olisko korkea aika hakeutua ammattiauttajalle!


      • Sinua repsukkaa
        -aurinko- kirjoitti:

        Minnehän tämäkin kirjoitus on pitänyt mennä? Olisko korkea aika hakeutua ammattiauttajalle!

        Eikös kaksonen palvonutkaan sinua tarpeeksi itsetuntosi kohentamiseksi?!! Etsipäs jostakin pikku rapu sinua lohduttamaan ja lellyttelemään niin eiköhän se onneton rakkaus siihen kaksoseen vähän hellitä.

        Lykkyä tykö toivottaa tasapainoinen ei terapiantarpeessa oleva kaksosnainen


    • takinkääntäjä

      joka luulee omistavansa koko maailman.

      Hän vähät välittää lapsistaan, aviomiehestään saati omista vanhemmistaan. Kyynärpäätaktiikalla ja erikoisilla puhelahjoillaan kaksosnainen ottaa koko perheensä "valtaansa". Kaksosnainen on laiska sängyssämakaaja, joka valittelee migreenejään ja teeskenneltyjä sairauksiaan. Näin hän yrittää hankkia sympatiaa itselleen tajuamatta, että muut näkevät hänen lävitseen.

      Kaksosnainen on julma lastenkasvattajana. Hän ei tunne sääliä ja luo elämäänsä omat viktoriaaniset pelisääntönsä jo pelkästään häijyllä suullaan.

      "Rakastelijana" kaksosnainen on kylmä ja estoinen miehelleen.

      Todellinen kaksoispersoona; osaa teeskennellä ja leperrellä puhelahjoillaan. Sisimmissään tarkoittaa täysin muuta. Hänellä ei ole tunnepuolta. Virallisesti hän haluaa esittää oikeudenmukaista ja rehellistä, sisimmissään hän on kiero ja ahne paholainen.

      Jos kaikki maailman naiset olisivat kaksosia, tämä maailma olisi kylmien, laskelmoivien naisten maailmaa.

      • minä täällä

        ...tottakai omistan koko maailman ;-)

        Rakastan perhettäni enemmän kuin mitään maailmassa, annan heille kaikkeni.
        Puheenlahjani ovat hyvät ja ihmiset pitävät minusta. Olen rehellinen ja luotettava.

        Laiska olen luonteeltani, mutta teen enemmän kuin moni muu. Meillä on aina siistiä, vaatteet pesty ja silitetty, syödään kotiruokaa ja kaapit ovat siistit.
        En sairasta kuin kerran vuodessa ja silloinkin teen kotityöt.
        Lapset kasvatan kurilla ja rakkaudella, huonoa käytöstä en siedä mutta rakkautta ei puutu.

        Sängyssä olen kokeilunhaluinen ja estoton.

        Tunne-elämäni on hieman häilyvää, mutta en ole ahne enkä koskaan teeskentele tai valehtele..

        ...mutta muistakaa hyvät ihmiset totuus:

        kaksoselle ei ole eilistä eikä huomista, vain tämä hetki on merkityksellinen ja tärkeä.

        Minut hurmaa mies joka on rehellinen ja avoin. En tarvitse kukkia tai lahjoja ainoastaan mukavaa seuraa ja hyviä keskusteluja.


      • kalkki onkaan

        On se aika lapsellista kirjoittaa yleistäen tuollaista toisista ihmisistä. Kaksosella on onneksi siksi vahva itsetunto, että tuollaiset reppanaräksyttäjät lähinnä säälittävät. Se on niin vaikea tunnustaa, että itsellä ei ole itsetuntoa, eikä viehätysvoimaa, jota jokainen kaksonen on saanut synnyinlahjakseen, niin pitää alentua solvaamaan jonkin horoskooppimerkin edustajia. Yleistäminen on vaarallista.
        Itse olen äiti ja onnellisessa parisuhteessa, yllätys, yllätys kaksosen kanssa. Lapseni ovat tasapainoisia, iloisia aikuisia jo ja soittelevat ja käyvät usein "mummolassa". Luulen, että kaksonen on äitinä todellinen emotyyppi, lasten etu menee kaiken muun edelle, mies saa hellittelyjä ja paijaamista myös, enkä usko, että kukaan voi väittää kaksosta kylmäksi.


      • käy muille koopeille tuo

        tuo kaikki sopii äidilleni, joka on härkä.....elikkä ei horoskoopeilla ole merkitystä.plääh


      • 31-vuotias tytär

        kuvaus sopii hätkähdyttävän hyvin juuri minun viisikymppiseen äitiini! Voiko jollain olla juuri samanlainen kaksosäiti...

        Elin 17 vuotta tyranniäitini ankarassa ja häijyssä kurituksessa. Sitten oli pakko lähteä pois kotoa. Isosiskon ja isän kanssa saimme koko perhe kyytiä. No isä ja äiti tietenkin erosivat, isä sai kolmen tukemansa vuosikymmenen jälkeen kenkää, vaikka tuki äitiä minkä jaksoi. Isä kävi kaupassa, siivosi ja hoiti minut ja siskoni.

        Muistan jo lapsena miten äiti aina makasi sängyssä ja valitti väsymystään. Hyviä muistoja lapsuusajalta on vain isäni kanssa. Hän on aina ollut ihana ja kannustava. Tukenut ja puolustanut silloinkin kun äiti on käskenyt meidän painua hiiteen. Monet kerrat on minullekin ovea näytetty. Lapsuus on minuun jättänyt suuret traumat, enkä pysty milloinkaan antamaan äidille pahoja asioita anteeksi. Omia lapsia en milloinkaan halua saada, koska ei minuakaan osattu kasvattaa, niin miten itse osaisin.

        Mutta kuvauksesi oli siis täydellinen kaksosnaisen kuvaelma, voin yhtyä samaan. Äitini on vielä eron jälkeenkin käyttänyt isää hyväkseen. Isän suuri palkka on mennyt äidin hepeneihin sun muihin turhuuksiin. Äidin täytyy vielä eron jälkeenkin esittää jotain hienostorouvaa, vaikka on vaan kotona makaava työtön paska.


      • H.kooppi
        31-vuotias tytär kirjoitti:

        kuvaus sopii hätkähdyttävän hyvin juuri minun viisikymppiseen äitiini! Voiko jollain olla juuri samanlainen kaksosäiti...

        Elin 17 vuotta tyranniäitini ankarassa ja häijyssä kurituksessa. Sitten oli pakko lähteä pois kotoa. Isosiskon ja isän kanssa saimme koko perhe kyytiä. No isä ja äiti tietenkin erosivat, isä sai kolmen tukemansa vuosikymmenen jälkeen kenkää, vaikka tuki äitiä minkä jaksoi. Isä kävi kaupassa, siivosi ja hoiti minut ja siskoni.

        Muistan jo lapsena miten äiti aina makasi sängyssä ja valitti väsymystään. Hyviä muistoja lapsuusajalta on vain isäni kanssa. Hän on aina ollut ihana ja kannustava. Tukenut ja puolustanut silloinkin kun äiti on käskenyt meidän painua hiiteen. Monet kerrat on minullekin ovea näytetty. Lapsuus on minuun jättänyt suuret traumat, enkä pysty milloinkaan antamaan äidille pahoja asioita anteeksi. Omia lapsia en milloinkaan halua saada, koska ei minuakaan osattu kasvattaa, niin miten itse osaisin.

        Mutta kuvauksesi oli siis täydellinen kaksosnaisen kuvaelma, voin yhtyä samaan. Äitini on vielä eron jälkeenkin käyttänyt isää hyväkseen. Isän suuri palkka on mennyt äidin hepeneihin sun muihin turhuuksiin. Äidin täytyy vielä eron jälkeenkin esittää jotain hienostorouvaa, vaikka on vaan kotona makaava työtön paska.

        juuri kuin äitini on vain kalat. Säälin enempi isääni kun itseäni


    • sekä henkisesti

      että fyysisesti!;-) Laiskimukset eivät pysy mukanani.

      Kaksosen hurmaat huumorilla ja älyllä! Nopea ja nokkela Kaksonen ymmärtää asioiden laidan nopeasti ja inhoaa ihmisiä, jotka jankkaavat samaa asiaa tunti tolkulla... Vähempikin riittää. Älä puhu itsestäsi, äläkä minusta - puhu asioista! Anna ymmärtää, että olet kiinnostava, koska tiedät vähän kaikenlaisista, omituisistakin asioista ja Sinulla on mielipiteesi niistä - joka ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se olisi ainoa ja oikea mielipide. Minua ei tarvitse yrittää miellyttää - osoita mieluumin, että olet itse älykäs ja ajan tasalla oleva keskustelija!

      Kaksonen analysoi Sinut kaikilla aisteillaan jo muutamassa sekunnissa, joten ole varuillasi. Ole kohtelias Kaksoselle! Avaa ovi, päästä jonossa ohitsesi, tarjoa takkia narikassa..

      Huumorintajusi sisältää parhaimmillaan jonkin minua huvittavan oivalluksen - ei kaksimielisiä vitsejä TODELLAKAAN kiitos.

      Ulkonäköäni ei tarvitse kehua, mutta kohtelias ja toisen huomioonottava Sinun on oltava. Pitää osata hurmata! Flirtti on kaiken A ja O. Kaksonen on siinä hyvä haastaja. Katso syvälle silmiin ja hymyile. Jos Sinulla on kaunit silmät ja vieläpä näen, että niiden takana on elämää - olen myyty!:-)

    • kävelevä muumio

      isosiskoni on yli neljäkymmentä. Hänellä ei ole todettu mitään sairauksia. Mutta hän on kaksonen ja on todellinen kävelevä muumio! Alle kaksikymppisenä vielä oli eloisa, mutta nyt on kaksosluonteen pimeämpi puoli astunut esiin. Ei puhu eikä ilmehdi. Kumppani on myös kaksonen. Viettävät tylsää elämää, mies harrastuksissaan ja siskoni omissa oloissaan kotona. Huh. Onneksi en ole kaksonen!

      • -epäilijä-

        sinäkö sitten olet mahtava. Täällä haukut omat läheisesi. Näetkö missään mitään hyvää?


      • se jättää merkkinsä

        Taitaapa siskosi avioliitto olla kariutunut. Kun kaksonen voi huonosti silloin on kyllä kun kuollut muumio. En epäile yhtään etteikö kaksi kaksosta vetäisi toisiaan pakkopaitaan, ennemmin tai myöhemmin. Pitemmässä juoksussa kaksosella on oltava joku tasapainottava tekijä joka ymmärtää kaksosen kaksijakoisuutta ja osaa käsitellä tätä. Johan se on melko ilmiselvää että jossakin on koira haudattuna kun kumpikin omissa touhuissaan kuolleina muumioina.


      • eräs "muumio"
        se jättää merkkinsä kirjoitti:

        Taitaapa siskosi avioliitto olla kariutunut. Kun kaksonen voi huonosti silloin on kyllä kun kuollut muumio. En epäile yhtään etteikö kaksi kaksosta vetäisi toisiaan pakkopaitaan, ennemmin tai myöhemmin. Pitemmässä juoksussa kaksosella on oltava joku tasapainottava tekijä joka ymmärtää kaksosen kaksijakoisuutta ja osaa käsitellä tätä. Johan se on melko ilmiselvää että jossakin on koira haudattuna kun kumpikin omissa touhuissaan kuolleina muumioina.

        Osui naulan kantaan tuo, että kaksonen voi silloin huonosti jos vaikuttaa "elottomalta". Esim. itselläni on asiat menneet jo pitemmän aikaa melko huonosti, ja olen pikkuhiljaa muuttunut juuri tuollaiseksi hiljaiseksi, ilmeettömäksi juroksi. En tunne olevani ollenkaan oma itseni tällaisena ja kärsin tästä kovasti, joten ei tuo tosiaankaan ole kaksoselle mikään normaali olotila vaan merkki siitä, ettei kaksonen pääse toteuttamaan itseään niin kuin hän haluaisi ja tarvitsisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe