Auttakaa!! Tomi Kontiosta tietoa !!!

Ancely!!

Hei teen äikän päättö työtä Tomi kontiosta enkä ole löytänyt hänestä juur yhtään tietoa!! Voisiko joku auttaa minua?? :DDD Kiitos

11

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee itse.

      . . .

      • ................

        Jos tiesit, etta sinun pitaa etsia siita Tomi Kontiosta tietoa, niin miksi sitten jatit sen ihan viime tippaan, ja sen varaan, etta joku taalla kehtaa vaivautua vastaamaan...? Se on kuule ihan sinun tyosi, ja sita vartenhan se on annettu osaksi, etta opettelet etsimaan tietoa internetista tai ihan mista vaan...

        Mutta vinkki:
        Jospa kavaisisit kirjastossa, ja kysyisit sielta... Varmasti saat sielta jotain tietoa.


      • Nyfiken kvinna
        ................ kirjoitti:

        Jos tiesit, etta sinun pitaa etsia siita Tomi Kontiosta tietoa, niin miksi sitten jatit sen ihan viime tippaan, ja sen varaan, etta joku taalla kehtaa vaivautua vastaamaan...? Se on kuule ihan sinun tyosi, ja sita vartenhan se on annettu osaksi, etta opettelet etsimaan tietoa internetista tai ihan mista vaan...

        Mutta vinkki:
        Jospa kavaisisit kirjastossa, ja kysyisit sielta... Varmasti saat sielta jotain tietoa.

        Googlettamalla sai helposti tietoa vaikka kuinka paljon.

        Painu nyt omin nokkinesi sen aineiston kimppuun, äläkä odota täältä valmista tietoa.

        Vai etkö muka osaa googlettaa?


      • googlettaja
        Nyfiken kvinna kirjoitti:

        Googlettamalla sai helposti tietoa vaikka kuinka paljon.

        Painu nyt omin nokkinesi sen aineiston kimppuun, äläkä odota täältä valmista tietoa.

        Vai etkö muka osaa googlettaa?

        Hakusanoiksi "tomi kontio", ensimmäinen tulos ja sen sisällä yksi pieni klikkaus, ja edessäsi komeilee oikein hieno artikkeli ko. hepusta. Esimerkiksi. Tomi Kontiosta on varmasti kirjoitettu artikkeleja moniin lehtiin, sen verran palkittu mies hän on. Käy kirjastossa. Ne kaivaa sulle siellä jokaisen tiedonmurusen, joka on mahdollista löytää. Jos sinulla ei ole sen kummempi kiire, ei olisi kai huono idea yrittää ottaa yhteys mailitse itse runoilijaan. EHKÄ jos esittäisit asiasi mukavasti ja laatisit yksinkertaiset kysymykset valmiiksi vastattaviksi, Kontio saattaisi itse vaivautua antamaan sulle tarvitsemiasi tietoja. Siinä tapauksessa, että onnistuisit rakentamaan tällaisen yhteistyösuhteen, lopputyöllesi ropisisi tuplasti kiinnostavuuspisteitä. (Toi jälkimmäinen on kyllä aika villi ehdotus, mutta... Kaikkea kannattaa kokeilla.)


      • Ancely!!
        googlettaja kirjoitti:

        Hakusanoiksi "tomi kontio", ensimmäinen tulos ja sen sisällä yksi pieni klikkaus, ja edessäsi komeilee oikein hieno artikkeli ko. hepusta. Esimerkiksi. Tomi Kontiosta on varmasti kirjoitettu artikkeleja moniin lehtiin, sen verran palkittu mies hän on. Käy kirjastossa. Ne kaivaa sulle siellä jokaisen tiedonmurusen, joka on mahdollista löytää. Jos sinulla ei ole sen kummempi kiire, ei olisi kai huono idea yrittää ottaa yhteys mailitse itse runoilijaan. EHKÄ jos esittäisit asiasi mukavasti ja laatisit yksinkertaiset kysymykset valmiiksi vastattaviksi, Kontio saattaisi itse vaivautua antamaan sulle tarvitsemiasi tietoja. Siinä tapauksessa, että onnistuisit rakentamaan tällaisen yhteistyösuhteen, lopputyöllesi ropisisi tuplasti kiinnostavuuspisteitä. (Toi jälkimmäinen on kyllä aika villi ehdotus, mutta... Kaikkea kannattaa kokeilla.)

        Ensinääkin tahdon sanoa että teistä ei juuri apua ollu. Ja ihan laiskana en ole ollu. Olen käynyt 2 kirjastoa läpi selaamassa kirjailijakirjoja ja kysynyt Kirjastonhoitajilta neuvoa, jotka ystävällisesti löysivät yhden kirjan josta löytyi tietoa Tomi KOntiosta. He jopa monistivat sen minulle. Toiseksi, Yritin lähettää Tomi KOntiolle sähköpostia Mutta tässä tulos!

        Hei

        En valitettavasti taida olla tavoittelemasi Tomi Kontio. Toivottavasti saat
        etsimäsi kirjailijan kiinni.

        Tsemppiä päättötyöhön!

        Terveisin,
        Tomi Kontio
        Projektiassistentti
        Oppimiskeskus
        Kuopion yliopisto

        Ja kyllä olen googlettanut monia tunteja monena päiväna, mutta niistä tiedon muruista joita olen kerännyt ei millään kyhätä kokoon isoa päättötyötä!
        Kiitti vaan niille jotka suoralta kädeltä haukkuivat suurinpiietein laiskaksi! Näköjään Täällä ei ole kovinkaan monia ihmisiä jotka voisivat oikeati auttaa toista, vaan on pakko tulla nälvimään!!! vaikka eivat edes TIEDÄ olenko koittanut tehdä asian hyväksi mitään!!!! No kiitos niille jotka oikeasti koittivat auttaa


    • Mr.William

      Hankalan olet valinnut. Keväällä isä sai siivet on jäänyt unholaan. Jospa ketään ei Tomi Kontio kiinnota. :p
      Itse tein äikän päättötyöni Heikki Turusesta. Hmmm... Hieman mielenkiintoinen persoona hänkin. Tietoa kyllä löytyi. Eikö muka Wikipediastakaan löydy?

    • heljaspet

      Itse taas teen esitelmää Tomi KOntiosta ja totta totisesti on vaikeaa löytää tietoa. En voisi kuvitella että tästä tiedosta mitä olen saanut kasattua saisi edes yhden sivun mittaista "kertomusta" Olen oikein surullinen ja pettynyt siihen miten vähän niinkin suositusta kirjailijasta löytyy. Hänen kirjoistaankin on enemmän tietoa kuin hänestä itsestä yhteensä.

      Harkitsen että kertoisin hänen kirjoittamistaan kirjoista pää asiassa mutta se ei toimisi, minäkin olen itseni aikamoiseen liemeen itseni keittänyt. Yritän silti hyödyntää KAIKKI lähteet,, jopa youtuben, =) onnea etsintöihin mutta minä en paljoa osaa auttaa.

      • asdrftgyhujikolö

        Tomi Kontio kertoo itse elämästään hesariin kirjoittamissaan kolumneissa. Oletko niitä lukenut? Tee haku hesariin sanoilla Tomi Kontio.


      • scarabaeus
        asdrftgyhujikolö kirjoitti:

        Tomi Kontio kertoo itse elämästään hesariin kirjoittamissaan kolumneissa. Oletko niitä lukenut? Tee haku hesariin sanoilla Tomi Kontio.

        Tomi Kontion
        kolumnit Hesarissa aivan huippua!
        Kiitos runoilijalle, tänäänkin luin ihmettelyä täynnä, kunnes valaistuin, ehkä....vähän.

        Jejeeeeeee.............>


    • löysin

      Siis eihän tuo nyt niin vaikeaa voi olla. Kun laitat hakukenttään nimeksi kirjailija Tomi Kontio saat tietoja.

    • 8+13

      Ihmettelen myös, miksei hakija löydä tietoa.
      Kun teet päättötyötä äikästä, niin se on essee, jossa tulee erityisesti suomen kielen olla hanskassa :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe