Salon Vuorensaaressa on iso puinen tanssilava.
Onko siellä koskaan tanssittu kesäisin jonkin
nimekkään esiintyjän tahdissa?
Vuohensaaren lava
6
1104
Vastaukset
- Kazberi
Valo välähti jo, että iltatorin musiikki
kuuluu niin hyvin saarelle asti, että
erillistä orkesteria ei tarvita... - tanssahdeltiin
Eipä siitä kovin kauaa ole, kun siellä oli juhannusaattona tanssit, mutta esiintyjä taisi olla vain jokin paikallinen yhtye.
- joskus ollut
Korkeintaan kerran vuodessa on tanssittu joskus..
Toki ideaa ois kokeilla "vuohistanssit" tyyliin. - Anonyymi
Hei. Kyllä tanssilavalla on ollut toimintaa, mutta onko se suosittu tanssilava verrattuna valasrantaan, esakallioon tai ämyriin verrattuna, niin sitä se ei ole ollut. Tanssilava on aivan ankean , alkeellisen tyyppinen paikka, ei siihen mahdu sopivasti kuin 25-35 paria tanssimaan. Lava on aivan liian pieni. Ei tuollaisesta paikasta tanssiyhtye mitään palkkaakaan saa ja tanssilavan yhteydessä ole WC,tä ja kahvilapalveluita, kyllä vuohensaaressa on kahvila ja WC, mutta kaukana tanssilavasta. Sitten on se, että saaressa leiriydytään, niin ei se minusta oikein ole mukavaa, että kun asuntoautoissa nukutaan , niin sitten meteli, musa. Niin tämän tyyppinen rakennus on suojeluksessa, en millään voi perustella , miksi, mitä erikoista tämän tyyppisessä rakennuksessa, että se pitäisi suojella, kyllä minä suojelisi esakallion, tämän purkaisin. Salossa ei ole tanssikulttuuria ja piste.
- Anonyymi
Vuohensaaressa on esiintynyt Yölintu. Silloin siellä tanssittiin. Kyllä siellä varmasti tanssittaisiin, jos joku järjestäisi esiintyjät. Niiden esiintyjien tulisi olla ilmaisia. Maksullisia tansseja on liian vaikea järjestää.
Tämä johtuu siitä, että Vuohensaari on leirintäalue ja virkistysalue kaikille kaupunkilaisille. Liikkumista ei pidä kieltää. Ikävä muisto tästä on, kun koko saari suljettiin maksullisten tanssien vuoksi. Tapauksesta syntyi niin suuri riita, että sitä tuskin enää tehdään.
Muistan hyvin. Olin juuri ostanut uuden maastopyörän ja halusin mennä kokeilemaan sitä Vuohensaareen. Kuinka sopivasti sattuikaan jotkut suuressa neroudessaan sulkivat koko saaren. - Anonyymi
En tiedä tansseista enkä nimekkäistä esiintyjistä, mutta olen muutamana kesäisenä yönä käynyt pissalla sen lavan edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882