VAROITUS!!!

http://www.reptilica.de

Tilasin ja maksoin pankki-siirrolla = 97euro maksavat terraario uv lamput kyseisestä liikkeestä
marraskuussa 2006.Lukuisista emaileista ja kyselyistä yhteenkään ei ole vastattu ja lamppuja ei ole toimitettu tähän päivään mennessä,joten kyseessä on pakko olla varas tai huijjari.Varmistin asian niin että tiedustelin samaisten lamppujen tilausaikaa tekaistulla nimellä ja sain vastauksen 3 päivän sisällä.Onko muilla kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

2

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leeko_

      Voi harmi, että sinulle on käynyt noin. Itse olen reptilicasta tilannut useampaan kertaan ja aina tavarat ovat tulleet perille ja vielä ehjinä. Olen kyllä kuullut samanlaista palautetta, kuin sinulla oli annettava, aikaisemminkin, joten en usko, että olet yksin. Yksi syy ongelmiin varmasti on yrityksen sijainti ulkomailla, rahan siirrot sun muut ovat aina ongelmallisempia ulkomaille, myös yhteyden pito takkuilee.
      Itse kun olen paikkaan meiliä laittanut, ovat vastanneet jopa seuraavana päivänä tai vastan muutaman viikon kuluttua. Tietysti jollain laillaa ymmärrettävää on, ettei kaikkiin viesteihin "muisteta" vastata, sillä käsitykseni mukaan reptilica toimittaa tuotteitaan yli 10 maahan ja jokaisesta varmati löytyy paljon innokkaita asiakkaita.
      Kannustan ottamaan vielä vihaiseen sävyyn yhteyttä muutaman kerran ja jos sittenkään ei onnistu, niin pistäppä soittaen. Toki se maksaa hiukan, mutta kun käyttää yleinpalvelimia kuin 999 tai vastaavaa, nopeasta puhelusta EU maahan pitäisi päästä alle 5e (ainakin näin minun liittymästäni Saksaan jouluna 2006). Englanti heiltä taittuu hyvin, sillä itse soittivat ja tiedustelivat voisivatko korvata tilaamani varastolta loppuneen tuotteen vastaavalla kalliimalla tuotteella (sain sen tietysti halvempaan hintaan), ja silloin rupateltiin sujuvasta englanniksi.
      Mutta toivottavasti asia ratkeaa sinun kohdaltasi hyvin!

    • tuolta reilu

      kymmenen kertaa ja joka kerta on tavara tullut perille. Yhden ainoan kerran lähetys kesti, jolloin aikaa meni 5kk. Mitään vastauksia en silloin kyllä sähköpostiini saanut, mutta tavara kyllä sitten yhtäkkiä tuli pitkän odottelun jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe