Kajakin kattoteline

uusittava

Minkäslaiset olisivat hyvät merikajakille? onko ne mistään kotosin ne Thulet , missä kajakki tulee oudosti sivuttain? Vai mitä suosittelisitte?

2

1387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J-teline, jossa kajakki on kyljellään on mielestäni yhden kajakin kuljetukseen huonompi, sivutuulille alttiimpi ratkaisu kuin "U-teline, jossa kajakki makaa oikeinpäin. Molemmissa kunnon kiinnitys liinoilla on pääasia.

J-teline on hyvä ratkaisu, jos kuljetettavia kajakkeja on 2-3. Silloin kajakit on asetettava toisiaan vasten, pohjat ulospäin, yläpuolet vastakkain ja sidottavat lujasti toisiinsa (sekä tietysti itse autossa kiinni oleviin telineisiin).

Kajakki kulkee kattotelineellä jopa ilman erikoistukiakin lujasti sidottuna, eli ilmeisesti kaikki tuet ovat hyviä, kunhan eivät esim. naarmuutta kajakkia. Pääasia on kuitenkin luja sitominen!!! Minulla ei ole ollut ongelmia.

• yksinkertainen ok

Itellänii oli ekana metalliset u-kuljetustelineet.Vaan lastauksessa kajakkia piti nostaa kovin korkealle.Myöhemmin ostin yksinkertaiset U-kuljetusfoamit.Ovat ihan ok.Lisäksi kotinurmikolla foamit muodostavat hyvän telineen kajakille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe