Mistä autotalli???

Pian pitäisi

Pitäisi saada elementtirakenteinen autotalli/
varastorakennus mahdollisimman edullisesti,
mutta mistä löytyy, onko kenelläkään sivustoa
mistä löytyisi, googlettaminen on niin vaikeaa.

30

42974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tnke
    • vitsiniekka
    • jassuSir

      Hei,

      Tuontiliike Ukkonen Oy Ltd tuo maahan esim autotalleja. Katso www.tuontiukkonen.fi

    • kyllä onnistuu

      www.puutalokymppi.com

    • koontivalmis

      Käy netissä: www.tuontiukkonen.fi, sieltä saat autotallin ja varaston.

    • tapsa78

      Itse ostin ykköstalli autotallin ja helppoa oli pystytys, neuvoivat lisäksi hyvin asioissa byrokratiaa myöten (www.ykkostalli.fi/autotallit)

      • tapsa78

        eiku se olikin www.ykkostalli.fi/autotalli, sori..


      • jnft
        tapsa78 kirjoitti:

        eiku se olikin www.ykkostalli.fi/autotalli, sori..

        Ihan selvennykseksi, puutalokymppi ja ykköstalli on sama firma, mikä lienee syy?


      • raksupuksu
        jnft kirjoitti:

        Ihan selvennykseksi, puutalokymppi ja ykköstalli on sama firma, mikä lienee syy?

        mirakle
        simppeli asiakas 23.4.2010 12:50

        Itse kiertäisin sen puljun kaukaa. nim vahingosta viisastunut



        MIkä teillä Miraklessa tökki?


      • Mr.Vasara
        raksupuksu kirjoitti:

        mirakle
        simppeli asiakas 23.4.2010 12:50

        Itse kiertäisin sen puljun kaukaa. nim vahingosta viisastunut



        MIkä teillä Miraklessa tökki?

        Minä kysyin syksyllä tarjousta Miraklelta. Puolivuotta on mennyt, eikä ko. firma ole vaivautunut ottamaan yhteyttä. Ihan samaa mieltä olen simppelin kanssa. Perkel.Stna,Vid


      • wera4578
        Mr.Vasara kirjoitti:

        Minä kysyin syksyllä tarjousta Miraklelta. Puolivuotta on mennyt, eikä ko. firma ole vaivautunut ottamaan yhteyttä. Ihan samaa mieltä olen simppelin kanssa. Perkel.Stna,Vid

        Voishan sitä itsekin sieltä kysyä että, mikä mättää ettei tarjousta ole tullut..


    • iha ite

      KÄTSEMMIN SAAT KUNTEEI ITSE JOS ON VÄHÄNKIN RAKENTAJAN VIKAA ja jos ei ole niin tulee kun teet itse, toimitus ajassa jos mättää siinätapauksessa,niin reklamaatio on annettu tosi nopeasti ja vauhti paranee sillä sekunnilla.

    • jukkamelameisseli

      Miksi maksaa 3xhinta?
      Rakenna pitkästä, aikaa menee 4 vko.
      Hinta 1/3 siitä mitä maksaa pihalle toimitettuna sama läjä puuta.
      Pystytyksestä rokottavat 10.000

      Järki käteen tyhmät uusavuttomat. HALOO.

    • ihan ite

      Smartialla (smartia.fi) näkyi olevan "oikealla opilla" tehty talli netissä jonka voi lyödä pystyyn ihan ite. Ei ollu perinteinnen rimpula elementti systeemi vaan pitkästä tavarasta samalla opilla ku talotki tehdään. Kysyin s-postilla muutos madollisuuksista niin hyvin voi muutella mielen mukaan. Lisää kuulemma malleja tulee ku ehtivät tehä. Vaikutti kohtuu hintaselta ainakin tuo ensimmäinen malli vaikka laittoi kaikki "herkut". Tuota täytyy harkita vakavasti.

    • Peksi49

      Itse tein autotallin valmiista elementeistä, myyjä auttoi kyllä mukavasti kaikissa yksityiskohdissa. Autotallin tilasin www.ykkostalli.fi , valmista tuli viime viikolla.

      • Kerro minulle?

        Ja myyjän nimi oli mikä? Jokin muu kuin www.???


    • KonstaN

      Mikä on tämä aarretallit.fi/autotallit, autotallit on pienelementeiksi aika edukkaita, kenelläkään tietoa?

    • Timo521

      Jotenkin erikoinen yritys kun ei ole Y-tunnuksia, ei henkilöitä, vain puhelinnumero yrityksen sivuilla. Pitää liittyä johonkin ihmeelliseen klubiin? Tietääkö tosiaan joku tästä jotain?

      • Timo521

        Onkohan noista hinnoista jäänyt ALVI pois?


      • tutkitaan tarkemmin
        Timo521 kirjoitti:

        Onkohan noista hinnoista jäänyt ALVI pois?

        aarretallilla näkyy olevan alv mukana... kuluttajakaupassa pitääkin olla:

        "Rahtikulut lasketaan tarjouspyynnössä antamaanne osoitteeseen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron."

        kukaan ei tosin vastannut puhelimeen... ruokatauko?


      • aarretallit
        tutkitaan tarkemmin kirjoitti:

        aarretallilla näkyy olevan alv mukana... kuluttajakaupassa pitääkin olla:

        "Rahtikulut lasketaan tarjouspyynnössä antamaanne osoitteeseen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron."

        kukaan ei tosin vastannut puhelimeen... ruokatauko?

        Pahoittelen, jos on jäänyt vastaamatta. Pyrimme kyllä vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin. Asiakasjärjestelmän uusiminen aiheutti hiukan hämminkiä vuoden vaihteen jälkeen, mutta tilanne on nyt parempi.

        Hinnoissa on ALV aina mukana. Aarre-klubiin ei tarvitse liittyä, tarjouspyynnön voi jättää heti hinnan laskemisen yhteydessä.

        t.Mikko
        Aarretallit asiakaspalvelu


      • Hannu9
        aarretallit kirjoitti:

        Pahoittelen, jos on jäänyt vastaamatta. Pyrimme kyllä vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin. Asiakasjärjestelmän uusiminen aiheutti hiukan hämminkiä vuoden vaihteen jälkeen, mutta tilanne on nyt parempi.

        Hinnoissa on ALV aina mukana. Aarre-klubiin ei tarvitse liittyä, tarjouspyynnön voi jättää heti hinnan laskemisen yhteydessä.

        t.Mikko
        Aarretallit asiakaspalvelu

        Mikä tehdas valmistaa teidän edustamanne Aarretallit? Käytättekö Suomalaista puuta? Eihän valmistaja löydy Virosta?


      • Varma2
        Hannu9 kirjoitti:

        Mikä tehdas valmistaa teidän edustamanne Aarretallit? Käytättekö Suomalaista puuta? Eihän valmistaja löydy Virosta?

        Puutalokymppi/Kymppitallit on Aarretallien valmistaja.


    • Arvataanko?

      Voisin lyödä kympin vetoa... että se se on. Ja voittaisin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2090
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1783
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      95
      1283
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe