Kopio bändi?

Norsu

Hei kaikki 69 fanit. Tässä kysymys: Oletteko nähneet mitä yhteistä on 69 eyesillä ja sisters of mercy bändillä? Aivan, täsmälleen samankaltaisia. Käykää katsomassa you tubesta vähän osviittaa! Toinen vaan perustettu jo 80 luvulla..

10

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      "Samankaltaisia" bändejä on maailman sivu täynnä. Sentään et verrannut Type O Negativeen, mitä myös kuulee... En ole fani, mutta tämä ainainen vertailu kaikkeen ns. gootahtavaan rokkiin on vaan aika huvittavaa.

      Montako Stratovarius -kopiota jo pelkästään Suomessa olisi tällä ajattelukaavalla?

      • Radical'

        Hehheh.
        SOM:illa ja kuusyseillä ei ole mitään yhtenäisyyksiä.
        Silmät ovat rokkia,Sisters taas sellasta gootimpaa musaa.


      • Nimetön

        joo mutta lasit, tyyli jopa samoja biisejä.. hei raja kaikella. täysi kopio kyllä


      • Radical'
        Nimetön kirjoitti:

        joo mutta lasit, tyyli jopa samoja biisejä.. hei raja kaikella. täysi kopio kyllä

        Ei Andrew Eldrich:kään niitä laseja keksinyt..
        Tyyli?Wtf?
        Aika monellakin rokkarilla/tms.tälläsellä näkyy mustaa nahkaa yms.
        Samoja biisejä?!
        Nyt meni vähän yli.
        Mä oon kai sitten kuuro..


      • Nimetön
        Radical' kirjoitti:

        Ei Andrew Eldrich:kään niitä laseja keksinyt..
        Tyyli?Wtf?
        Aika monellakin rokkarilla/tms.tälläsellä näkyy mustaa nahkaa yms.
        Samoja biisejä?!
        Nyt meni vähän yli.
        Mä oon kai sitten kuuro..

        niin sitten varmaan olet. kuuntelin juuri ystävän kanssa youtubesta jussi69 laulaman biisin.. ylläri että oli som kappale. Juu nahkaa on varmasti, mutta jopa ystäväni, joka on 69 fani myönsi että aikas tavalla on kopioitu. Se vaan nyt on niin että sieltä ne ovat vaikutukset tulleet somilta.. sorry


      • Radical'
        Nimetön kirjoitti:

        niin sitten varmaan olet. kuuntelin juuri ystävän kanssa youtubesta jussi69 laulaman biisin.. ylläri että oli som kappale. Juu nahkaa on varmasti, mutta jopa ystäväni, joka on 69 fani myönsi että aikas tavalla on kopioitu. Se vaan nyt on niin että sieltä ne ovat vaikutukset tulleet somilta.. sorry

        Jussi69?
        Millonhan se laulamaan on ruvennut?
        Tarkoititko kenties Maryslimin ja Jyrkin versiota This Corrosionista?
        Jos vaikutuksia on tullut som:ilta niin onko se kopioimista?
        Jos on niin on kyllä muitakin bändejä kuin 69 Eyes joilla niitä vaikutteita sitten näkyy...


      • Youtubessa vetäsee
        Radical' kirjoitti:

        Jussi69?
        Millonhan se laulamaan on ruvennut?
        Tarkoititko kenties Maryslimin ja Jyrkin versiota This Corrosionista?
        Jos vaikutuksia on tullut som:ilta niin onko se kopioimista?
        Jos on niin on kyllä muitakin bändejä kuin 69 Eyes joilla niitä vaikutteita sitten näkyy...

        Misfitsin Die, Die My Darlingin.

        Tai ainakin sellasen mä oon löytäny sieltä.

        Kuulostaahan se vähän naurettavalle alkuperäiseen verrattuna, mutta eiks olekin tehty "kieli poskella" meinigillä. Tietääkseni.


      • Damned_
        Radical' kirjoitti:

        Hehheh.
        SOM:illa ja kuusyseillä ei ole mitään yhtenäisyyksiä.
        Silmät ovat rokkia,Sisters taas sellasta gootimpaa musaa.

        Tuostakin voi olla montaa mieltä...Eikös silmät ole gothic/glamrokkia?


      • Damned_
        Nimetön kirjoitti:

        niin sitten varmaan olet. kuuntelin juuri ystävän kanssa youtubesta jussi69 laulaman biisin.. ylläri että oli som kappale. Juu nahkaa on varmasti, mutta jopa ystäväni, joka on 69 fani myönsi että aikas tavalla on kopioitu. Se vaan nyt on niin että sieltä ne ovat vaikutukset tulleet somilta.. sorry

        Jussi69 laulama?


    • Minulle tuli en...

      Minusta toi Sisters of mercy tuo ennemminkin mieleen Depeche moden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe