Tää on tarkotettu kaikille Pikku G:n haukkujille:
ÄLKÄÄ HAUKKUKO JOS ETTE KUUNTELE/TAJUU SANOJA!!! Esim. Valta lapsille, Me ollaan nuoriso ja Kylki kyljessä kappaleissa on erittäin kannustava, opettava ja rasisminvastainen sanoma! Mitä pahaa siinä muka voi olla? Taitaa noilla haukkujilla olla itsellään jotain ongelmia.. Henk.koht. minua juuri nuo kolme kappaletta piristävät aina! Myönnän, että "jokunen" vuosi sitten fanitin Pikku G:tä koska "se oli niin söpö ja cool ja ihQ", mutta kun olen nyt kuunnellut kappaleet uudestaan olen huomannut, että ne ovat järkeviä.
P.S. Suomelle olisi tehty palvelus, jos Pikku G olisi päässyt eduskuntaan! Olisipan ainakin nuorilla helpompaa, kun olisi joku ajamassa myös heidän asioitaan!
Oikee sanoma!
3
566
Vastaukset
- joskus ja sai mut ite tekem...
noh, levykin kohta kaupassa ;D
- tosiaan?
Vai, että oikein sanoma. Eikö ole aika ristiriitaista, että samalla kun jenkkiräppärit ampuvat toisiaan kuoliaiksi Nurmijärveläinen jamppa antaa "sanomaa" biiseissään..hohhoh. Räpillä ei ole kuin tasan kaksi sanomaa, ihraperseet & aseet!
- ihan samaa mieltä
olen JUSTIIN samaa mieltä kuin aiheen tekijä!!!!! minuakin nämä kappaleet aina ilahduttavat ja piristävät: Tänä iltana,valta lapsille,me ollaan ja kylki kyljessä!! ne tosiaan kannustaa ja vähän opettaakin elämään. ja pikku g:n olisi pitänyt päästä eduskuntaan et olis joku lastenkin puolella ja joku ymmärtäisi enemmän lapsia/nuorisoa jne!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164418- 152193
- 1892020
- 1041433
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736