5 läheistä itsemurhan partaalla.
pidämme toisiamme pystyssä, vuorotellen joku yrittää sitä.
apua on haettu, muttei ole apua.
tiedämme tekevämme toisillemme helpotuksen tappaessamme itsemme antaessamme muillekin ikäänkuin luvan tehdä sen, vaikka yritämme kaikkemme auttaaksemme toisiamme jatkamaan elämää. tässä helvetissä ovat voimat ja keinot vähissä. kaikki tähän väsyneinä pelkäämme kuka aloittaa, samalla pelkäämme, jos ei kukaan pian aloitakkaan. tätä ei jaksa, tämä on pelottavaa.
hirvittää tässä paineessa, kun haluaisi pois, mutta sen tehdessä aiheuttaisi neljän muun poislähdön ja mitä siitä seuraisi, kun kaikilta jää läheisiä ja ne yhdessä muodostavat ison lauman, joihin tämä paukku räjähtäisi. tuhoaisin kymmenien ihmisten elämän vetäessäni liipaisimesta, vaikka haluaisin vain lähteä vähin äänin, kun en suuremmin edes merkitse jälkeeni jääville. tämä on vaikeaa.
kenellä on samanlaisia kokemuksia?
en enää muuta keksinyt, joten päätin kokeilla tätäkin, vaikka nolottaa vähemmästäkin.
miksi pitää kitua muiden takia? eivätkö muut voisi ajatella tämän olleen minullekin helpotus?
joukkoitsemurha käynnissä
20
1154
Vastaukset
- helpotusta kelleen tuo
Kauhea, mikä tilanne. Huuda, huuda Jumalaa avuksesi NYT. Kaikki tulee selkiämään, tarvitset suuremmat voimat ja sellaiset voimat tarviitte koko joukko, että se sielunvihollinen, joka teitä nyt riipoo, saa todella ja jouduu väistymään. Ja teille taas alkaa vähitelleen elämän voima palata ja asioiden sotkut ja umpikujatkin selkiytyä. Teillä kullakin erikseen on mahdollista päästä selvyyteen elämäänne tuskaa tuottavista asioista, uskon näin. Mutta parhainen täydellisellä Jeesukselle antautumisella, ennakkoluulottomasti ja NYT. Hän hoitaa loput, itse ei tarvitse tehdä mitään. - Älkää, alkä hukatko itseänne, ei se ole mikään ratkaisu. Katsokaa tämä taistelu, jota elämäksi kutsutaan, kuitenkin loppuun. voih, miten valaisin voimaa ja toivon pilkahdusta teihin kuhunkin. Hyvin sinä ilmaisit tilanteen, joka uuvuttava sinulle. Kaikkea parempaa jatkossa, älä nyt hosu. Hakekaa apua, vaikka sanonta jo olisi korvissasi kuinka kulunut. Täytyy jokin apua olla, et voi kaikke tietää... Jumalalla jotakin, anna ittes isompiin käsiin, please.
Huoh..
Mä olen itse päättänyt kun mä joskus menetän loputkin voimat tähän elämään,mä lähden yksin.Teen sen paikassa jossa olen yksin,kukaan ei löydä mua muutamaan viikkoon/kk.. Mä tiedän itse kolme ihmistä jotka suunnittelevat lähtevänsä yhdessä,mutta miksi niin?pelkäävätkö he kuolla yksin,näkeväthän he sielä jossain sitten kuoleman jälkeen.Ja uskon että näistä kolmesta ainakin yks on sitämieltä että ei halua jäädä yksin elämään,vaan tekee sen muiden takia. Siksi minä olen päättänyt näin etten kerro ajankohtaa kellekään,vaan se tulee arvaaamattomana yllätyksenä kaikille,olen pohtinut kuolemaa ja pois lähtöä monet kk vakavasti,olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ajatukset,keinot,muiden tunteet kun olen kuollut..Olen ihmetellyt ja kysynyt,itkenyt ja nauranut.. Pystyn onneksi puhumaan niin omalla perheelle kuin lääkäreilleni avoimesti näistä ajatuksista,osastolla olen miettinyt näitä asioita muiden "sairaiden" kanssa.. Mutta tässä hieman mun ajatuksia..
Hieman sekava teksti taas...- sälekaihdin
hyvin siitä selvän sai. vaikka lähtisikin joukolla, jokainen silti lähtee yksin, joten ei se sillain rohkeutta tuo. niin ja miksi näin tapahtuu, miksi asiat eivät ole kunnossa.
kuten tiedät, ne ovat niin vaikeita asioita, ettei niistä jaksa edes kirjoittaa. enkä edes jaksa sanoa, että älä tapa itseäsi. olet sen varmasti kuullut aika monesti. silti tarkoitan sitä. paraskin puhuja olen, kun enää välttämättä jaksa montaakaan päivää enää täällä. haluaisin kyllä mutta kaikki vaan on kuten on. ehkä voisi muuttua, ehkä ei. aika näyttää
koita kuitenkin vielä sinnitellä, kiroittele mullekin jos haluat, kyllä ainakin tykkäisin - ¤¤¤¤¤¤¤¤
ja tuskaa tää elämä on miltei kaikille. Miksi siis toiset ei haluu katsoa tätä näytelmää loppuun saakka vaan haluaa hypätä pois sanomalla ja osoittamalla ettei elämä miellytä. Oikestaan vois miettiä miten suurin osa jaksaa kuitenkin tätä rääkkiä.Heillä on usein jokin tarkoitus elämälleen, läheiset, usko Jumalaan tms. Moni ajattelee elämästään että tämä on ikäänkuin velvollisuus joka on hoidettava loppuun saakka. Suuretkin vastoinkäymiset ovat voitettavissa. Kannattaa kääntyä auttavien tahojen puoleen. Elämässä saa sitä tarvittavaa itsetuntoa juuri voittamalla vaikeuksia ja taistelemalla eteenpäin. Jos voimat on loppu siihenkin löytyy apuja. Moni tekee liian hätiködyn päätöksen ja päättää päivänsä. Sen jälkeen elämäänsä ei saa enää takaisin.
- Heikuule
¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
ja tuskaa tää elämä on miltei kaikille. Miksi siis toiset ei haluu katsoa tätä näytelmää loppuun saakka vaan haluaa hypätä pois sanomalla ja osoittamalla ettei elämä miellytä. Oikestaan vois miettiä miten suurin osa jaksaa kuitenkin tätä rääkkiä.Heillä on usein jokin tarkoitus elämälleen, läheiset, usko Jumalaan tms. Moni ajattelee elämästään että tämä on ikäänkuin velvollisuus joka on hoidettava loppuun saakka. Suuretkin vastoinkäymiset ovat voitettavissa. Kannattaa kääntyä auttavien tahojen puoleen. Elämässä saa sitä tarvittavaa itsetuntoa juuri voittamalla vaikeuksia ja taistelemalla eteenpäin. Jos voimat on loppu siihenkin löytyy apuja. Moni tekee liian hätiködyn päätöksen ja päättää päivänsä. Sen jälkeen elämäänsä ei saa enää takaisin.
Sinä tarvitset nyt apua ihan toisaalta. Huuda Jumalaa kuten joku edellä kirjoittajistakin kehotti. Kokeile ensin se tie, katso mitä Jumala tarjoaisi sinulle. Tee päätös vasta sen jälkeen kuin tiedät.
Ihan oikeasti, Jumalalle mikään ei ole mahdotonta. Vaikka sinusta tuntuisi siltä, että kertakaikkiaan ei ole yhtään mitään, vaikka tuntisit olosi miten onnettomaksi, niin Jumala ei koskaan tunne oloaan neuvottomaksi!
Voi rakas ystävä, minä toivon sinulle koko sydämestäni voimia. Lupaa, että edes mietit asiaa? Pärjäile! - sälekaihdin
Heikuule kirjoitti:
Sinä tarvitset nyt apua ihan toisaalta. Huuda Jumalaa kuten joku edellä kirjoittajistakin kehotti. Kokeile ensin se tie, katso mitä Jumala tarjoaisi sinulle. Tee päätös vasta sen jälkeen kuin tiedät.
Ihan oikeasti, Jumalalle mikään ei ole mahdotonta. Vaikka sinusta tuntuisi siltä, että kertakaikkiaan ei ole yhtään mitään, vaikka tuntisit olosi miten onnettomaksi, niin Jumala ei koskaan tunne oloaan neuvottomaksi!
Voi rakas ystävä, minä toivon sinulle koko sydämestäni voimia. Lupaa, että edes mietit asiaa? Pärjäile!kiitos. vielä elossa. en tiedä onko muut 4
pelkään että ei.
pakkokai se on olla - sälekaihdin
¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
kiitos.
- en ole myöhässä
mutta, älkää hyvät ihmiset edes ajatelko, että saisitte rauhan ja lisää itseluottamusta, jos tekisitte itsemurhan yhdessä.
Hakekaa apua, tiedän ettei se ole helppoa, mutta hakekaa silti.
Japanissa on tehty joukkoitsemurhia, se on valtava TRAGEDIA jokaisen kuolleen perheelle.
Ei teidän tarvitse ajatella muita, mutta olette sukunne jäseniä ja vastuussa teoistanne esi-isillennekin.
Löydät helpotuksen, kun eroat noista muista, vaikka ystäviä olisittekin.
Jos haluisit kuolla, et kirjoittaisi tänne. Toivot, että joku antaisi toivoa, toivon, että se olisin minä.- sälekaihdin
haluan kuolla että en. en tiedä miksi kirjoitin tänne. ihan sattumalta, samakai mitä tässä tekee, ois kiva kuulla, onko muilla tällasia kokemuksia, mutta ei ilmeisesti ole elossa.
siitä voi päätellä, miten käy.
kiitos viestistäsi - lapsellista!
sälekaihdin kirjoitti:
haluan kuolla että en. en tiedä miksi kirjoitin tänne. ihan sattumalta, samakai mitä tässä tekee, ois kiva kuulla, onko muilla tällasia kokemuksia, mutta ei ilmeisesti ole elossa.
kiitos viestistäsiJumalaan uskominen on lapsellista.
Jumalia ei ole, luulisi idiootinkin tajuavan että ovat ihmisen keksintöjä!! - kuumemittari
lapsellista! kirjoitti:
Jumalaan uskominen on lapsellista.
Jumalia ei ole, luulisi idiootinkin tajuavan että ovat ihmisen keksintöjä!!inttäminen ei lisää tai vähennä uskovaistsen määrää, se on turhaa. miten voit väittää tuollaista, kun et voi todistaa sitä. aivan sama mulle, sittenhän tuo nähdään..
- turhatyttö
lapsellista! kirjoitti:
Jumalia ei ole, luulisi idiootinkin tajuavan että ovat ihmisen keksintöjä!!TV-mobiilipelien, kulmakarvojennyppimisen, juorulehtien ja huulipunanrajauskynien aikana Jumalaan uskominen on lapsellista?
- toivon etten ole myöhässä
sälekaihdin kirjoitti:
kiitos viestistäsiantaa sinulle voimaa, jota tarvitset, karistaaksesi
itsemurha ajatuksesi.
Olen helpottunut, että ainakin eilen on elämänhalusi ollut vahvempi ja toivon , että se on sitä edelleenkin.
Älä anna kenenkään ystävistäsi pakottaa sinua mihinkään, mitä et halua!!!!!!!!!!
Nuku , itke, sure, jos sinulla on oloasi helpottavia lääkkeitä, ota niitä ohjeen mukaan, tai mene päivystykseen saamaan apua.
Minä ja monet muutkin ajattelemme sinua ja toivomme pelkää hyvää. - sälekaihdin
toivon etten ole myöhässä kirjoitti:
antaa sinulle voimaa, jota tarvitset, karistaaksesi
itsemurha ajatuksesi.
Olen helpottunut, että ainakin eilen on elämänhalusi ollut vahvempi ja toivon , että se on sitä edelleenkin.
Älä anna kenenkään ystävistäsi pakottaa sinua mihinkään, mitä et halua!!!!!!!!!!
Nuku , itke, sure, jos sinulla on oloasi helpottavia lääkkeitä, ota niitä ohjeen mukaan, tai mene päivystykseen saamaan apua.
Minä ja monet muutkin ajattelemme sinua ja toivomme pelkää hyvää.tietäis vaan mitä tekis.
tää on niin vaikeaa.
kiitos että yrität, mutta silti, eihän yksi ihminen merkkaa mitään. siis oikeasti, kun miettii, enhän tunne kotipaikkakuntani ihmisistäkään edes murto-osan murto-osaa, ja koko maailmasta minut tietää vain niin pieni osa ihmisistä kuin pisara valtamerestä, niin mitä se merkitsee. paitsi kun on joku maailmankuulu ihminen, jonka tietää kaikki, niin eihän se ole sen parmepi/tärkeämpi/arvokkaampi.
minua ärsyttää, kun kirjoitan tänne, koska maailma on täynnä masentuneita enkä ole niiden rinnallakaan mikään. voi järki.
kiitos kuitenki, muttei kannata nähdä enää mun takia vaivaa. - Darksoul
sälekaihdin kirjoitti:
tietäis vaan mitä tekis.
tää on niin vaikeaa.
kiitos että yrität, mutta silti, eihän yksi ihminen merkkaa mitään. siis oikeasti, kun miettii, enhän tunne kotipaikkakuntani ihmisistäkään edes murto-osan murto-osaa, ja koko maailmasta minut tietää vain niin pieni osa ihmisistä kuin pisara valtamerestä, niin mitä se merkitsee. paitsi kun on joku maailmankuulu ihminen, jonka tietää kaikki, niin eihän se ole sen parmepi/tärkeämpi/arvokkaampi.
minua ärsyttää, kun kirjoitan tänne, koska maailma on täynnä masentuneita enkä ole niiden rinnallakaan mikään. voi järki.
kiitos kuitenki, muttei kannata nähdä enää mun takia vaivaa.Mietihän nyt ainakin ensin.
Tämä ON varmasti sun elämäsi tärkein päätös,kannattaa harkita tarkkaan. - sälekaihdin
Darksoul kirjoitti:
Mietihän nyt ainakin ensin.
Tämä ON varmasti sun elämäsi tärkein päätös,kannattaa harkita tarkkaan.tyyppi kun jaksat auttaa muita. kiitos !
ois ihana ku todella vois olla kunnossa, ajattelematta itsemurhaa. - sälekaihdin
sälekaihdin kirjoitti:
tyyppi kun jaksat auttaa muita. kiitos !
ois ihana ku todella vois olla kunnossa, ajattelematta itsemurhaa.ja olla aikaajoin yrittämättä sitä, kun joku kerta se tulee
- Darksoul
sälekaihdin kirjoitti:
ja olla aikaajoin yrittämättä sitä, kun joku kerta se tulee
Mä olen joskus ollut samassa tilanteessa,tosin yksin.
Mutta en aio enää ikinä olla.
Laita mulle viestiä niin mietitään asioita
yhdessä:[email protected] - turhahan on mielipiteistä k...
lapsellista! kirjoitti:
Jumalia ei ole, luulisi idiootinkin tajuavan että ovat ihmisen keksintöjä!!mutta mielestäni tämä asia vaan vähän sama kuin että olet huoneessa jossa on pöytä ja vaikka kuinka haluat uskoa ettei sitä pöytää siinä ole niin siinähän se vaan on ja pysyy. Tämä kaikki meille kyllä selviää aikanaan ja rukoilen, että oppisit tuntemaan Jumalan persoonana.
- ...
sälekaihdin kirjoitti:
tietäis vaan mitä tekis.
tää on niin vaikeaa.
kiitos kuitenki, muttei kannata nähdä enää mun takia vaivaa.Oletko miettinyt jospa se Jumala on olemassa. Ja sehän on. Sinä olet ainutlaatuinen Jumalan luoma ja hänelle äärettömän rakas.Sinun laista ei ole toista samanlaista maapallolla ja Jumalalla on jokin tehtävä sinulle täällä.Olet yhtä tärkeä kuin Amerikan presidentti tai kuka muu tahansa.Sinulla on oikeus olla juuri sinä hyvine ja huonoine puolinesi.Sinä olet Jumalan lapsi ja sinulla on oikeus ja velvollisuus elää elämäsi loppuun. Siunausta ja halaus Sinulle minulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963