ei sijoitu edes kymmenen joukkoon. Olimme eilen seuraamassa, finaalin 2.ennakkonäytöksessä. ja todettiin seuraavaa:
Hannan kappale, lavaesitys ja "karisma" jää auttamattomasti, monen muun viisuedustajan varjoon. Yksinkertainen syy on se, että Hannan ääni on mitätön, MUIDEN EDUSTAJIIN, verrattuna.
Jos Hanna ei olisi missään kilpailutilanteessa, ja vaikkakin tällä viisubiisillään, niin olisi hän paras. Mutta kun nyt on monta vertailukohdetta, niin tämä on minun mielipiteeni. Aiomme kuitenkin peukuttaa Hannaa, ja toivotaan, ettei jäisi kovin kauas kärjestä. Go, go Hanna :)
Valitettavasti
9
564
Vastaukset
- optimisti
Vaikka lavaesiintyminen ei olisikaan yhtä ammattimaista ja räiskyvää kuin muilla, luulen hänen pääsevän silti 10:n parhaan joukkoon.
99.9% äänestäjistä näkee esityksen ainoastaan telkkarin välityksellä; kuvakulmien vaihtelulla yms saadaan lavaesiintymisisestäkin enemmän irti kuin livenä. - Saab Karisma
Ihan miten vain. Myö katotaan televisiosta niinkuin 99,999 ptrotsenttia kaikista äänestäjistä eikä olla paikalla tuntemassa kenenkään saab karismaa.
- voi jee
mistäs sitä ikinä tietää ja mä uskon ainaki että pääsee
- Miksi et ,,
laula ite!
- Hanna ei pärjää
Loppupään tyttö, monet paljon paljon parempia
- Äksy exä
Hanna ei pärjää kirjoitti:
Loppupään tyttö, monet paljon paljon parempia
Kumma, kun ei Hanna liikuttanut muuta kuin käsiään, ja kurkisteli arasti tukkansa alta. Äänikään ei kovin mahtava moniin muihin verrattuna. En ihmettele lopputulosta.
- Nimetön
Äksy exä kirjoitti:
Kumma, kun ei Hanna liikuttanut muuta kuin käsiään, ja kurkisteli arasti tukkansa alta. Äänikään ei kovin mahtava moniin muihin verrattuna. En ihmettele lopputulosta.
..sen voitte arvioida jotka niistä asioista ymmärrätte, mun mielestä biisi meni vaisuhkosti. Hannan ääni ei kunnolla kuulunut eikä tarina näin ollen päässyt tukemaan musiikillista puolta. Kuulin biisin eka kerran samoinkuin kaikki muutkin kappaleet, ja pliisu se oli, vaikka muuta toivoin. Hannalle tsemppiä joka tapauksessa, on se kova juttu esiintyä 100 milj. yleisölle!
- Hannan ääni
Nimetön kirjoitti:
..sen voitte arvioida jotka niistä asioista ymmärrätte, mun mielestä biisi meni vaisuhkosti. Hannan ääni ei kunnolla kuulunut eikä tarina näin ollen päässyt tukemaan musiikillista puolta. Kuulin biisin eka kerran samoinkuin kaikki muutkin kappaleet, ja pliisu se oli, vaikka muuta toivoin. Hannalle tsemppiä joka tapauksessa, on se kova juttu esiintyä 100 milj. yleisölle!
kuului kyllä tosi hienosti ja mun mielestä Hannan tulkinnassa oli biisin tarvitsemaa syvyyttä. Minkäs teet, jos Itäblokin maat pisti pystyyn yhtäköyttäyhdistyksen pippalot?? Hanna veti juuri niin hienosti kuin vain pystyi ja hyvin vetikin!
- Kuin joillain muilla.
Äksy exä kirjoitti:
Siis miksi te ette mieti loppuun ennen kuin kirjoitatte tänne??? Se elehtiminen lavalla kuului siihen laulun teemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758