Tyyli muuttuu..

Kaannanmaa

Tony Kakko antoi haastattelun tällä viikolla pohjolan sanomille, jossa toteaa tyylin muuttuneen. Sanoo jutussa, että oli tultava joko muutos tai lopetettava musiikintekeminen. Siksi niin erilainen levy tällä kertaa. Sanoo myös, että tietää tyylimuutoksen avaavan uusia ovia, mutta myös sulkevan ikkunoita. Toivon ettei muutos ole niin pysyvä kuin Kakko antaa jutussa ymmärtää.

Pakko sanoa, että olen vähän pettynyt.. :( Mitä mieltä te?

9

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      sun kanssa. Toivottavasti tyyli ei muutu kovin rajusti, koska nykyinen on enemmän kuin mieleinen. Mitä tässä on kuunnellu kommentteja ni suurin osa on meinannu, et parin eka kuuntelun jälkeen uus levy on vasta alkanu aukeamaan ja kuulostamaan hyvältä. Toivottavasti näin käy minunkin kohdalla. Teatriassa soittivat kolme biisiä uuelta levyltä, ei pahoja vetoja kuite ollenkaan..

      • tärähtänyt..

        Paid in full on ainakin niin ihana biisi että nousee SA parhaimmistoon. Eiköhän se uusikin levy aukene. JOs ei, niin onhan vanha kama jäljellä levyhyllyssä. Niin ja itse voisin kuunnella Tonin lukevan vaikka maakaarta..kaverilla on niiiiin ihana ääni.


      • PVA
        tärähtänyt.. kirjoitti:

        Paid in full on ainakin niin ihana biisi että nousee SA parhaimmistoon. Eiköhän se uusikin levy aukene. JOs ei, niin onhan vanha kama jäljellä levyhyllyssä. Niin ja itse voisin kuunnella Tonin lukevan vaikka maakaarta..kaverilla on niiiiin ihana ääni.

        Aivan loistava biisi tämäkin. Olen myyty edelleen.


      • ihmeliisa
        tärähtänyt.. kirjoitti:

        Paid in full on ainakin niin ihana biisi että nousee SA parhaimmistoon. Eiköhän se uusikin levy aukene. JOs ei, niin onhan vanha kama jäljellä levyhyllyssä. Niin ja itse voisin kuunnella Tonin lukevan vaikka maakaarta..kaverilla on niiiiin ihana ääni.

        on niiiin upea biisi. Tänäänkin kun tuli radiosta niin karautin "jarrut" pohjaan siinä samassa, väänsin nupit kaakkoon ja heittäydyin matolle oikoseks nauttimaan juurikin tuosta kehumastasi äänestä... Ansaittu lepohetki :D Hienoa musaa. Hankin levyn oitis.


    • kuunneltavissa

      Sonatan nettisivuilla on muuten linkki, jonka kautta pystyy kuuntelemaan pätkät kaikista tulevan levyn biiseistä. Tyyli tosiaan kuulosti erilaiselta, mutta ei missään nimessä huonolta. Ja useinhan nuo biisit aukeavat paremmin vasta useamman kuuntelukerran jälkeen.

      Joten innolla odottelen levyn ilmestymistä. :)

    • Multiheavy

      Esikuuntelun perusteella ei levy mikään pettymys tule olemaan, päinvastoin. Edelliseen Reckoning Night-levyyn verrattuna kuulostaa kyllä itestä paremmalta. Sonatan tyylilaji on sikäli hankala että biisit rupeavat helposti toistamaan lopulta itseään jos ei uskalleta hypätä "vieraalle" maalle. Kyllä uusi levy on pakkohankinta.

      • Jorggi

        Oon kuullu muutamia biisejä uudelta levyltä on ihan hyvän kuulosta ja MUUTOS tuli mitä parhaimpaan aikaan,ostan levyn ku tulee ulos.


    • ...

      Pienenä vinkkinä uuden levyn kuunteluun, että olkaa kärsivällisiä! Itsellä meni joissakin biiseissä 10 kuuntelukertaa että vähän alko aukeemaan ja 15 kertaa ennen kuin edes pystyin hyräilymään mukana, monimutkaisia ovat. Mutta kärsivällisyys palkitaan :)

    • Jorggi

      se siltikin kuulostaa tony osaa kyl SONATAA luotsata oikeeseen suuntaan, HENKKA on kyl aivan mahtava persoona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe