Mulla on ollut varmaan puoli vuotta tuntemus että henki ei tahdo kulkea ja ties mitä keuhkoahtaumia sun muita olen pelännyt. Samalla on ollut myöskin lievä tunne että rintakehä olisi jotenkin jumissa. Ei ole kuitenkaan liikunta eikä venyttelyt auttaneet asiaa.
Tässä eräänä päivänä sitten istuskelin ja pyöriskelin, kun yhtäkkiä napsahti tuossa keskellä rintakehää niin että korvin kuuli sen äänen. Kävi tosi kipeetä, mutta yhtäaikaa jostain syystä se tuntu tosi hyvältä. Sitten huomasin pikkuhiljaa että miten hengittäminen tuntu taas helpolta ja niinku ois keuhkojen tilavuus kasvanut.
Mistähän tällasessa mahtaa olla kyse? Ois kiva tietää kuinka aukasta moinen lukko jatkossakin jos sellanen vielä tulee.
rintakehä "lukossa"?
1
5793
Vastaukset
- reumamän
Naksahdus voisi johtua rintarangan jumiutumisesta, nivelestä yms. Itse joudun jokapäivä tekemään tuon naksautuksen selkärankareuman omaavana, aina tekee yhtä pahaa. Fysioterapeutit ei suosittele tapaa mutta muuta en ole keksinyt/saanut parempiakaan ohjeita olon helpottamiseksi. Käy kuitenkin kuvauttamassa pian rintaranka/selkärankasi, voi löytyä kuvista muutoksia ja saat apua vaivaan muulla tavoin.
Nojaan takaraivo kiinni oven pieleen, nousen varpailleni ja pidän käsillä kiinni ylhäältä jotta venytys onnistuu, varovasti venytän rankaa painovoiman avulla alaspäin, naksautus ja olo paranee. Älä kuitenkaan tee tuota ilman tutkimuksia...Hengitys helpottaa samantien...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939