Tänään hoksasin kuka kätkeytyy nimimerkki Symbioosin taakse.
Turhaan utelette, en paljasta häntä.
Symppikselle: Jatka kirjoitteluasi, olen aiemmin täällä tuonut julki, etten erityisemmin pidä teksteistäsi, hieman "kypsyttyäni" ja luettuani juttujasi olen alkanut pitää niistä.
Täällä on pari kirjottelijaa joilla on lievästi sanottuna samansuuntainen sarkastinen tyyli, kuin minulla. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että kirjoitan vaan ja ainoastaan ym. nimimerkillä.
palaset loksahtivat kohdalleen
4
1876
Vastaukset
- Custom
Nyt kun yksi salapoliisitehtävä on suoritettu kunnialla läpi ja pystyy maitojonossa rinta rottingilla salaa seuraamaan mitä tämä Symbioosi kärryynsä laittaa, niin voitkin sitten seuraavaksi vaikka rekisteröidä oman nikkisi ja käyttää sitä. Siitä kun on se hyöty, ettei joku vähemmällä mielikuvituksella varustettu vasemmalla puolella tietä kulkeva marisko käytä sitä sinua vastaan.
Onnea matkaan - Theodorr-pieni. uskaltaako sitä allesi kirjoittaa (?). On muistissa ainakin yksi karsea kokemus, kun pois häädit (ja viellä keskustelupalstalla) vai olenko viellä mustalla listalla?
Kiitos tiedosta, että käytät vain tätä nimimerkkiä, joten olen anteeksi pyynnön velkaa. Anteeksi, kun sekoitin teidät sarkastisten tyylien kirjoittajat. Ymmärrät varmaan, koska muut käyttävät villisti nimimerkkejä.- hyvä.........
sie taiat assuu samasa rivitalossa ton symppiksen,sakkeuksen,meyrin,customin ja muiden "pelkkää hyvää" tarkoittavien kera.
Eikö sielä tuu ahasta,kun yleensä ollaan koneella yhtäaikaa;)) - sakkeus
Tuutori,jos palijastat symppiksen,siitä tuut saamaan sapiskaa.Haastan sinut kaksintaisteluun torilla.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719807- 766800
- 286466
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996215Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436079Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045977- 635385
- 455110
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604440- 504040