Hyvästi Canal+

Nonsense

Olin aikoinaan (tyytyväinen?) HTV-tilaaja, sen jälkeen jälkikasvuni painostuksesta siirryin Canal palveluihin. Nyt jälkikasvuni on poistunut omille teilleen ja minulla on ollut enemmän aikaa seurata ohjelmatarjontaa. Muut ns. peruskanavat ovat jopa parantaneet ohjelmatarjontaansa, mutta Canal on mennyt mielestäni surkeaan suuntaan.

Canal "paketti" maksaa 29,-€/kk jolla saa kuulemma peräti 7:n kanavaa. Ei muuten pidä paikkaansa(*)! Saadaksesi (Welho) kaapelitaloudessa ns.Canal’HD:n näkyviin, joudut vuokraamaan (ostaa ei voi, ja muualta ei sitä saa) Welho:lta digiboxin, vaivaiseen 19,-€/kk vuokrahintaan. Eli koko ns.”pakettihinnaksi” tuleekin 48,-€/kk. Edullista? Ehkä joillekin, jos kanavatarjonta olisi ns.hyvää katsottavaa.

Työssäkäyvällä ihmisellä ei käytännössä arkisin ole aikaa paljonkaan seurata TV:n ohjelmatarjontaa. Ja mitä tapahtuu esim.lauantaina iltapäivällä Canal :lla. Kolmelta, joskus neljältä kanavalta tulee urheilua, etupäässä jalkapalloa ja/tai golfia. Muilta kahdelta kanavalta(*)joita pääsee seuraamaan, toisintoja jotka todennäköisesti on jo aiemmin jopa peruskanavilta nähnyt. Ei hyvä! Paitsi futisfriikeille jotka pitävät jälkilähetyksistä.

Sitten Canal lopettaa vielä jopa kuluttajille suunnatun ohjelmalehdenkin.
Fantantista, ja suuri kiitos. Ei kuluttajaa paremmin voisi herätellä turhien kuukausittaisten kulujen karsintaan.

3

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylen vakiokatsoja vm.1969

Ostin tässä kotiini digiboksin ja mielessä on maksu-TV:n joku paketti.Welhon peruskanavat tuo jo palvelua ja tarjontaa ihan kiitettävästi.Elokuvat vain ovat tunnetusti surkeita Ylen ja mainoskanavien ohjelmissa.Kun katsoo väh.2-tuntia teeveetä joka päivä, herää kysymys,onko lisätarjonta tarpeellista?.Tosin CANAL on urheilussa aktiivi, mutta muu viihde on silppua.VIASAT on minusta nyt kanavien määrän perusteella paras ja monipuolisin.Elokuvat on samaa Hollywood tuotantoa,kuin Canalilla.
      Odotan ehkä loppuvuotta 2008 ja 2009 kevättä, silloin on uusia maksukanavia tulossa mm.SanomaWSOY:n elokuvakanava?.

• pettynyt

mulla taas on nyt näkyny nuo viastain kanavat kolme viikkoa ja olen äärimmäisen pettynyt,samat leffat pyörii joka päivä,ensin tv1000 kanavalla sitten tv1000 ja siiten vielä familyltä.

• miimu

Olen täysin raivona ja laitoin vihaista viestiä canal plussan infoon. Ohjelmalehtisen lopetus täysin ääliömäistä! Asiakaspalvelu huononi entisestään. Kehtaavat vielä valehdella syyksi ympäristönäkökohdat. Katin kontit! Kustannussäästöjä vaan tavoittelevat tällä ja asiakkaiden kustannuksella. Olen myös kohta entinen asiakas ellei lehtistä aleta taas julkaisemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6267
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1695
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1334
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      847
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe