Se on nyt pojat ja tytöt sillee,että tässä
finaalissa käy niin kuin Kummelin-pojat aina
sanoi, että Känädä.
Tai sitten,miten se yks Kummeli-valmentaja sanoi,
että "me ollaan pojat hävitty tää peli".Heh.
Taitaa se nyt kuitenkin vain olla niin että Suomi haukkaa paskaa ja käteen vaan jää Kärpän
räpsä.
Suomella on vain se yksi säälikulta MM-kisoista
ja taas syötetään sitä karvasta kalkkia Suomin
poijiille.
Kanukit on niin rutinoitunut voittajajoukkue,että
Kanukit voittaa sen kullan vaikka pelaisivat puoli ottelua neljällä pelaajalla.
Suomella ei ole sitä voittamisen kulttuuria.
Nähdään turpajaisissa! Moikkelis koikkelis!
Kylä lähtee!
Känädä
vieteriukon paluu
5
1593
Vastaukset
- kiekkoilija111
Suomi ei ole niin paska että pääsisi aina vain pronsseille ja hopeille. Välttämättä se kulta tulee vielä joskus, eikä mistään säälistä niin kuin ei myöskään 95 vuoden kulta tullut. Ja se joskus voi hyvinkin olla huomenna. Älähän viitsi moista paskaa kirjoitella enempää.
- Anonyymi
Jep jep!
- Anonyymi
Olkinuora laittaa ovet takaisin kiinni, ja joukkue pelaa turnauksen parhaan pelinsä, niin ei käy niin kuin 15 vuotta sitten.
Se on siinä, ja luuserit jäävät änkkäämään tyhjää ilmaa. Muuta ei tarvita.- Anonyymi
Yx vitun hailee, tai kyrvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yx vitun hailee, tai kyrvän.
Ei vaikuta olevan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565630Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222467Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2701802- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231446Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121281Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3321245Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681225