(itse en huomannut samanlaista tai suuntaa antavasti tällaista. Jos tällainen on, jätetään tämä syrjään.)
Tämä aloitusviesti ketjuineen on omistettu sunnuntain 13.5.2007 pidettävälle jääkiekon Suomi - Kanada - finaaliottelulle. Mitä olette mieltä; kumpi voittaa? Saako Suomi kultaa vai joutuuko tyytymään jo antsaitsemaansa hopeamitaliinsa?
Niille, jotka eivät ole tämänpäiväisestä Suomi - Venäjä -ottelusta tietoisia: Tänään Suomi päihitti Venäjän 2-1!
Kanada - Suomi
shipper
4
803
Vastaukset
- riikka--
Kyllä Suomi vie, nyt täytyy niin uskoa. Vaikkei nummelin ole pelaamassa. Tässä on paikka!
Mut kysymys kuuluu, onkohan senaatintorin viisukatsomo jo purettu, vai oliskohan yle tajunnut jättää sen lätkää varten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868