Voittaako leijona kaksosen väittelyssä?
Voittaako leijona.
7
1448
Vastaukset
- mä luulen
että ei tietenkään. Kaks yhtä vastaan on aina ihan liian ylivoimanen juttu.
- TWINS
Mä olen kaksonen ja mies leijona. Se jää aina kakkoseksi. Yksi kaveri oli myös leijona ja väittelyssä se yritti runnoa mielipiteensä läpi. Minä tein sen vähän ovelammin =)
- hunajaajahuumoria
ei heti, mutta kun aikaa kuluu niin kyllä
- kyllä
Leijonamiehistö voittaa Kanadan 2-1, on tätä 12 vuotta odotettu! Mahtavaa!
- kaksikko-nelikkö
pyörittää leijonan pikkusormensa ympärille ennen pitkää, eikä tämä takkuturkki edes huomaa sitä. kaksonen on ovelampi ja parempi sanansäilässä, eikä tarkoita kaikkea mitä suusta ulos tulee, leijona taas uskoo kaiken ihan kybällä
- öjgh
kukaan ei voita kaksosta väittelyssä.
- Melissa
kun on ihana aina välillä väitellä kaksosen kanssa :D Kumpikaan ei haluaisi antaa periksi ja sitten päädytäänkin väittelyssä aina ihme lennokkaisiin juttuihin, yleensä kaksimielisiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887