Olet kaunis ja sinulla on valtavan upea ääni. Euroviisuthan voitettiin, kun pärjättiin paremmin, kuin Ruotsi;)
Olet ihana aivan mahtava!
Aina on niitä seläntakana jurputtavia kateellisia ihmisiä, joille ei loppupeleissä kelpaa mikään. Pärjäsit hienosti!
Onnea Hanna!
Viisujärjestelytkin olivat huippuluokkaa ja juontajat hyviä! Aluksi en tykännyt, kun Leppilampi valittiin Paasosen tilalle, mutta hänhän olikin hyvä ja upea juontaja. Paasosta ja Paasosen kommentteja olisi tullut ikävä, jos hän olisi vain juontanut. Jaana ja Ellenkin jyräsivät!
UPEAA SUOMI!
Ihana Hanna!
hannaonihana
2
294
Vastaukset
- Hanna on ihana! <3
Niin. Olen samaa mieltä hannaonihana nimimerkin kanssa! Jos jotkut sanoo ettei suomi pärjännyt hyvin se on mielestäni silkkaa kaeteutta! Eivät varmaan itse osaa laulaa noin hyvin eihän sitä tiedä! Minun mielestänui olit paras ja voittohan se tavallaan oli! Ruotsi päihitettiin vaikka Ruotsi on todellakikin hyvä. Ja mielestäni olet kaunis etkä mikään turha sepittelijä! Tsemppiä hanna olen ikuinen Fanisi! Ajattele pärjäämistäsi voittona! ONNEA JATKOONKIN!
- hanna.fani
oon muitten kanssa ihan samaa mieltä, Hanna olet parhain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052