vaivaa?? Hanna teki parhaansa, pukeutui mieleisellään tavalla ja ainakin mun mielestä lauloi hyvin. Muistellaanpa noita meidän omia karsintoja-> katsojilla oli oikeus äänestää mielestään parasta kappaletta euroviisuihin ja Hannahan sinne kansan äänillä valittiin. Eli loppupeleissä voitte kaikki syyttää itseänne. Olen puhunut.
Mikähän ihme
teitä oikein
2
281
Vastaukset
- kun ei
tullut äänestettyä karsinnoissa eikä viisuissa. Mutta täällä on kiva kirjotella. Toiset tyhmät ottavat asiat niin tosissaan, niin tosissaan.
- Mrs Feelgood
Ja omaa ehdokasta mollataan,sen sijaan että kannustettaisiin.. Suomalaisille tyypillisiä piirteitä kateus,katkeruus ja vahingonilo näkyy monissa viesteissä. Todella säälittävää,olisiko asenteenmuutoksen aika??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052