Hanna Pakarinen häpäisee suomen aivan hirveällä leave me alone laulullaan.
Hanna Häpäisee suomen
7
698
Vastaukset
- Hannan ihailija!
Minun mielestäni hanna ei häpäise mitään! Hanna on aivan mahtava ja Leave me Alone myös! Osaisitko itse laulaa niin upeasti? Et ehkä ja sitä paitsi! Suomi voitti Ruotsin! Ruotsi on hyvä ja on melkein voittamista, että Ruotsia paremmin pärjättiin! Hannan ei pidä hävetä mitään, eikä Hanna myöskään häpäie Suomea ihanalla laulullaan! Ei voitto ole aina tärkeintä! Kunhan Fiilis on hyvä. Ja Hannalla on varmaaan hyvät Fiilikset kun pääsi edes esiintymään euroviisuihin! Mieti sitä!
- tasan itsesi.
Hyvin se musta meni. En yhtään häpeä. Kuuntelisihan tuota ratiostakin, jos en nyt ihan levyä ostais.
- Voi voi
Ai jaa.Voi voi.
- kaamee lauluakka
siinä tulos, ja senkun ulos
- Stege
Ensin Lordi häpäisi viime vuonna ja nyt Hanna. Voi meitä. Toista se oli ennen Kojot, Veskut, Pavet ym. sai kulkea rinta rottingilla maailmalla.
- ennen!!
Juu ja Beat ja se kitaraa räpläävä Jasmin Mikälie.
- Hanna fani
Sinunlaiset sen suomen häpisee ei Hanna .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780