naisille kysymys

sukat

jos miehelle voi antaa sukat,joita nainen lainaa.
Miksi naiselle ei voi antaa työkalu sarjaa,jota mies vois lainata?

12

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ku se ei sitä koskaan palauttaisi...

• hildurvonhopsis

on autotallissa, josta aikuinen poikani niitä joskus lainaa. Hän on ostanut jo oman täydellisemmän työkalusarjan, jota minä lainaan - joskus. Hän tekee mitä haluaa ja minä teen mitä minä osaan itse.

• on minullakin

Käyttäjiä tosi harvassa, enkä enää tarvitsekkaan. Melkein kaikki on tehty, en koske kiviseiniin.

• Rocellii

settiäkö ?

• Amazon

Minulla on kaksikin työkalupakkia ja mies saa vehkeitä lainata jos laittaa ne takaisin paikoilleen.

• Pirre*

jos, niin kerrotko meille mitä tapahtui?

• sanoja*

jos katse vois tappaa,niin en kirjoittais.
        Ei auttanu korkaeluokkainen kromaus :)

• vaaleanpunaisen työkalusarjan.Olen sellaisen nähnyt kaupassa. Ois se kyllä hankalaa jos mies siitä jotain lainaksi pyytäisi. Rikkoo vielä. Mutta lainaisin kun en kehtaisi kieltääkkään. Voi kun ne sukat on niin kiva lahja niin miehelle kuin naisellekin. Lahjasta pitäisikin aina osata kiltisti kiittää vaikka joskus ois vähän noita makuerojakin.

• enkelitrio

Kuka kieltää antamasta? Miniä sai akkuporakoneen
      lahjaksi...ja oikein odottaa,että poikamme lainaisi
      sitä.Vaan itse on saanut yksin käyttää ja näppärästi käyttääkin.

• kieltää

sinä et ole opettanut poikaasi poramaan,herkät miehet on naisten mieleen

• enkelitrio
        kieltää kirjoitti:

sinä et ole opettanut poikaasi poramaan,herkät miehet on naisten mieleen

En olekkaan...vaikka olenkin kova "poraamaan".

• Kaikilla naisilla pitää olla keittiön kaapissa omat työkalut ja akkuporakone,joita voi sitten "lainata"miehelle,kun sen omat on aina hukassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe