Heips!!!
Mun pitäis mennä tuonne pohjoiseen tutustumaan yhteen Rapu mieheen, mutta askarruttaa, että nänköhän tulemme toimeen keskenämme, No eihän meidän ole pakko suhdetta aloittaa, mutta,,,hmm . kertokaa te joilla on kokemusta merkkien yhteen sopivuudesta, Vaakanainen ja Rapumies=o)
Uskallanko aloittaa
6
1259
Vastaukset
- huono yhdistelmä
terveisin kokemusta useilta vuosilta.
- Noorat
Ei pidä tuijottaa liikaa horoskooppiin. Tutustuminen ihmiseen kannattaa ensisijaisesti. Vaaka/rapu tässä kirjoittaa.
- rapumies.
että Kairanlaki hoitaa kyllä änkyrät rapumiehet, niitä ei koira perään hauku.
Turvallisin mielin vain. - vaaka+rapu kannattaa kyllä...
Olen juuri aloittanut suhteen rapumiehen kanssa, välimatkaa jonkin verran. Aivan loistava tuo mies on, en ole katunut hetkeäkään, joten kannustan sinua ilman muuta koittamaan!
Jos se jostain syystä ei toimi, olet varmasti kuitenkin yhtä mahtavaa kokemusta rikkaampi!!! - vaaka ja rapu
kyllä se voisi toimia jos molemmat antais asioissa periksi.
Hyvi tulevat muuten toimeen ja rakastavat valtavasti.
Turha katsoa mihinkään horoskooppi merkkiin. - elä pelkkään horoskooppiii
Kaikki ratkeaa yksinkertaisesti luonteitte piirteillä ja kuinka tulee toimee. Horoskooppi on pikku seikka siinä. Kyl se toimii. KOkemusta on. Mut on niitä riitaisuuksia välil mut ne on pikkusii.
Tutustu ja mieti. Onnea :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745