muistelen kuulleeni että biisi olis tehty Mikko Alatalon huumeistakärähtämisen vuoksi. Juice ja Mikko kun eivät ollet välillä mitään sydänystäviä, niin tuo olis vittuilubiisi Mikolle.
Outoon valoon
7
3524
Vastaukset
- Mirabilis_Jalapa
Kyllähän tuo biisi minunkin tietääkseni kyseiseen hamppukohuun liittyy.
Juicella ja Mikolla oli tuohon aikaan tapana tehdä enemmänkin toisilleen omistettuja lauluja. Myös Juicen biisi "Iaeae" on suunnattu Alatalolle. Alatalo oli erään keikkarupeaman jälkeisenä hotelliaamuna tokaissut Juicelle, että "Henkes haisee", mistä Juice oli herkkänä miehenä suivaantunut. Siihen viittaa biisissä Iaeae olevat säkeet: "Jos henki haisee niin vatsa se on, ei pää".
Myös Alatalo on tehnyt biisejä, jotka ovat Juicelle suunnattuja, mutta niitä en itse tunne.
Juice on myöhemmin kommentoinut välejään Alataloon siten, ettei heillä koskaan ole mitään suuren luokan välirikkoja ollut. Erimielisyyksiä ja pientä sanaharkkaa joskus, mikä nyt oli ymmärrettävää varsinkin keikkaillessa kun oltiin tiiviisti yhdessä ja väsyneitä.- juuso
joo..tästähän oli joskus juttua. Kyllä mulla semmonen läsitys on kans että se tuohon huumekohuun liittyy "veivät miehen hamppuineen"...
- Veto-Uistelija
Yhdessä Alatalon biisissä(nimeä en muista) lauletaan: "minut lähtö kuoppiin haastoit, vaikka itse tuskin juosta jaksoit". Tuo on käsittääkseni Juicelle suunnattu.
Juups, tuosta Mikon hamppukohusta "Outoon vaaloon" kertoo. - Tauko II
muistaakseni sen ajan Hymyssä Mikko sanoi: "Luulin että piipussa oli pelkkää tupakkaa"
- G'Kar
En tiedä tuom biisin tarinaa, mutta jos se on vittuilubiisi Mikolle, se on osoitus mielestäni pikemminkin heidän välisestä ystävyydestä, kuin mistään välirikosta. Vittuiluhan kuuluu miesten väliseen ystävyyteen.
- laulaa
outoon valoon?
- Mirabilis_Jalapa
laulaa kirjoitti:
outoon valoon?
Jari Yliaho, Juicen Slam-bändin (ja myöhemmin Grand Slamin) kitaristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399