Missä mahdetaan tehdä mahalaukun pienennysleikkauksia yksityispuolella?
Mahalaukun pienennys
8
2540
Vastaukset
- läski!
Onko niin vaikeeta olla avaamatta sitä jääkaapin ovea?
- ikinä
Jos minustakin sitten tulee tuollainen niuho känkkäränkkä.
Mutta suosittelen leikkausta! Kopioin vastaukseni tuosta alemmasta ketjusta tähänkin, vaikka se olikin kommentti johonkin muuhun:
Kaikki, jotka ovat leikattu, laihtuvat, ja saavuttavat todistetusti pysyviä tuloksia. Tästä on paljon tutkimusta tehty, Suomessa ja muualla. Syömishäiriöisiä (bulimia yms.) ei edes leikata, ja koska leikkauksen jälkeen ruokamäärät pienenevät joka tapauksessa, koska ruokaa ei vaan mahdu paljon vatsaan, niin "väärät elintavat" väite ei enäää pidä kutiansa tässä yhteydessä. Tietysti leikatutkin saattavat jälkikäteen sairastua psyykkisesti, kuten kuka hyvänsä muukin, ja ryhtyä vaikka kokopäivätoimisesti juomaan vaikka kermaa, niin saattaahan silloin lihotakin takaisin. Minut leikattu vuosi sitten, nyt normaalipainoinen, ja ennen leikkausta todellakin seurasin tutkimustuloksia ennen leikkauspäätöstä.- anu72
ole hyvä ja kirjoita minulle .olen menossa viikonpäästa leikaukseen ,haluaisin keskutella sun [email protected]
- moor2
kiitos kutsusta!! mut ei pysty siellä kirjoitamaan ,olen siellä nimellä rena.kokelin tänään ja ei onnitstu,mut miksi ei osa sanoa...
- lihava
hei, jääkö mahalaukku leikkauksen jälkeen noin 2desin kokoiseksi vai venyykö se? oisin päässy mahalaukun ohitusleikkaukseen mutta mietin vielä.
- Elin***
lihava kirjoitti:
hei, jääkö mahalaukku leikkauksen jälkeen noin 2desin kokoiseksi vai venyykö se? oisin päässy mahalaukun ohitusleikkaukseen mutta mietin vielä.
Ite olin vatsalaukun ohitusleikkauksessa (GBP) toukokuussa, ja ennen sitä kuukauden vlcd, eli vaan nutriletlitkuja sai juoda. Kaikenkaikkiaan nyt tippunut 29kg.Se on yksilöllistä kuinka paljon voi syödä, mut ei varmaan yli 3dl, minä ainakaan, mut miks pitäis ku kerran maha sanoo et kiitti, nyt riitti?!?! Jos sulla oikeasti paljon ylipainoo suosittelen kyllä tätä leikkausta, koska vaikka saisitkin laihdutettuu paljonkin ilman leikkausta kilot tulee tosi helposti takas. Ja mun mielestä en ole tarvinnut luopua leikkauksen takia mistään, kaikkea voin syödä, mutta vähempi, mut se ei haittaa mitään koska maha sit vähhemmästä vaan tyytyväinen!
- kuolema tulee
sellaiseen leikkaukseen saisi lähetteen? Bmi:nion jo yli 40 ja toistuvat laihdutusyritykset kaatuvat aina ahmimiskohtauksiin. Ei auta laskea kaloreita päivällä kun ilta menee aina pieleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829