Mahalaukun pienennys

flääsä

Missä mahdetaan tehdä mahalaukun pienennysleikkauksia yksityispuolella?

8

2543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski!

Onko niin vaikeeta olla avaamatta sitä jääkaapin ovea?

• ikinä

Jos minustakin sitten tulee tuollainen niuho känkkäränkkä.

Mutta suosittelen leikkausta! Kopioin vastaukseni tuosta alemmasta ketjusta tähänkin, vaikka se olikin kommentti johonkin muuhun:

Kaikki, jotka ovat leikattu, laihtuvat, ja saavuttavat todistetusti pysyviä tuloksia. Tästä on paljon tutkimusta tehty, Suomessa ja muualla. Syömishäiriöisiä (bulimia yms.) ei edes leikata, ja koska leikkauksen jälkeen ruokamäärät pienenevät joka tapauksessa, koska ruokaa ei vaan mahdu paljon vatsaan, niin "väärät elintavat" väite ei enäää pidä kutiansa tässä yhteydessä. Tietysti leikatutkin saattavat jälkikäteen sairastua psyykkisesti, kuten kuka hyvänsä muukin, ja ryhtyä vaikka kokopäivätoimisesti juomaan vaikka kermaa, niin saattaahan silloin lihotakin takaisin. Minut leikattu vuosi sitten, nyt normaalipainoinen, ja ennen leikkausta todellakin seurasin tutkimustuloksia ennen leikkauspäätöstä.

• anu72

ole hyvä ja kirjoita minulle .olen menossa viikonpäästa leikaukseen ,haluaisin keskutella sun [email protected]

• moor2

kiitos kutsusta!! mut ei pysty siellä kirjoitamaan ,olen siellä nimellä rena.kokelin tänään ja ei onnitstu,mut miksi ei osa sanoa...

• lihava

hei, jääkö mahalaukku leikkauksen jälkeen noin 2desin kokoiseksi vai venyykö se? oisin päässy mahalaukun ohitusleikkaukseen mutta mietin vielä.

• Elin***
        lihava kirjoitti:

hei, jääkö mahalaukku leikkauksen jälkeen noin 2desin kokoiseksi vai venyykö se? oisin päässy mahalaukun ohitusleikkaukseen mutta mietin vielä.

Ite olin vatsalaukun ohitusleikkauksessa (GBP) toukokuussa, ja ennen sitä kuukauden vlcd, eli vaan nutriletlitkuja sai juoda. Kaikenkaikkiaan nyt tippunut 29kg.Se on yksilöllistä kuinka paljon voi syödä, mut ei varmaan yli 3dl, minä ainakaan, mut miks pitäis ku kerran maha sanoo et kiitti, nyt riitti?!?! Jos sulla oikeasti paljon ylipainoo suosittelen kyllä tätä leikkausta, koska vaikka saisitkin laihdutettuu paljonkin ilman leikkausta kilot tulee tosi helposti takas. Ja mun mielestä en ole tarvinnut luopua leikkauksen takia mistään, kaikkea voin syödä, mutta vähempi, mut se ei haittaa mitään koska maha sit vähhemmästä vaan tyytyväinen!

• kuolema tulee

sellaiseen leikkaukseen saisi lähetteen? Bmi:nion jo yli 40 ja toistuvat laihdutusyritykset kaatuvat aina ahmimiskohtauksiin. Ei auta laskea kaloreita päivällä kun ilta menee aina pieleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe