elämäni ensimmäinen vesimies

Jouskari nainen

Olen pitkälti yli 40v ja löysin miehen johon olen tainnut rakastua sieluni pohjasta.
Ihana vesimies, puhuu, pussaa, pitää hyvänä, on loistava sängyssä...
Tuntuu ettei mun tarvitse taivutella hänelle mitään rautalangasta vaan kaikki mitä sanon ymmärretään heti oikein.
Harrastuksetkin ovat samanlaisia. Olen aivan taivaassa ja toivon että tätä kestää.

11

3444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro lisää

      Missä niin ihanan veskarin olet tavannut?Ja miten kauan sitä on jo kestänyt?

    • myös jouskarinainen

      Minun vesimies ei puhu, mutta pussaa ja on muuten ihana!!!!
      Mutta puhuu kuulemma kun on sen aika ...

      • Vesimies.

        No ettehän te Jousimiehet anna koskaan SUUNVUOROA!!!


    • Kunhan kyselen

      Onko siis alku-, keski- vaiko loppupään vesimies ?
      Entä ikä ?

      Itsellänikin vesimies kiikarissa, tai on meillä jo suhdekin ollut ja edelleen pidetään yhteyttä. Tämä vesimies voisi olla kauriskin, siinä ihan kauris-vesimies vaihteessa syntynyt, aikuinen 40 mies. Ihana, helposti ihastuva, innostuva, miehekäs ja rakastuin heti. Mutta on hänessä sitten se toinen puolikin, ailahteleva, ei saa hänestä oikein selvää...ei osaa päättää, vaikka sanoo tykkäävänsä paljonkin... Enkä tiedä luotettavuudesta, sanoo että on tosi kiltti ja luotettava, rehti ja rehellinen, mutta, mutta...

      • vesinainen

        on kyllä luotettava, mikäli niin sanoo.
        Itselläni kokemusta vesimiehestä (itse vesin)jo 20 v. .. Me vesimiehet ollaan ailahtelevia, eikä juurikaan hempeillä (jos ei haluta jotain). Mutta luotettavia ollaan niin kauan kun on aihetta.
        Ja vesimiehet sitten välillä ovat "omissa maailmassaan", älä mene silloin tyrkylle.


      • jouskarityttö
        vesinainen kirjoitti:

        on kyllä luotettava, mikäli niin sanoo.
        Itselläni kokemusta vesimiehestä (itse vesin)jo 20 v. .. Me vesimiehet ollaan ailahtelevia, eikä juurikaan hempeillä (jos ei haluta jotain). Mutta luotettavia ollaan niin kauan kun on aihetta.
        Ja vesimiehet sitten välillä ovat "omissa maailmassaan", älä mene silloin tyrkylle.

        vesimiesmiehelläni on todellakin kuin joku panssari ympärillään. Ja kaikki hempeily on kuin kiellettyä. Muuten on kyllä luotettava jne.
        Olis vaan niin kivaa välillä jutskailla vähän "höpöjä" :)


      • vesinainen
        jouskarityttö kirjoitti:

        vesimiesmiehelläni on todellakin kuin joku panssari ympärillään. Ja kaikki hempeily on kuin kiellettyä. Muuten on kyllä luotettava jne.
        Olis vaan niin kivaa välillä jutskailla vähän "höpöjä" :)

        Ehkä on näin, että vesimiehet pystyvät "höpöttämään ja hempeilemään" vain toisten vesimiesten kanssa. Veskareitten huumorintajuhan on valtavaa, hempeilläkin voidaan mutta sille ei anneta niin suurta merkitystä.


    • Jouskari nainen

      Tämä on syntynyt helmikuun puolen välin paikkeilla... Puhutaan puhelimessa joka ilta vähintään tunti, tavataan aina kun vaan pystytään. Ottaa loistavasti huomioon myös mun lapsen. Kuukauden päivät tätä onnea on nyt kestänyt ja paranee vain... Tätä vesimiestä kannatti kyllä koko elämä odottaa. Exäni oli rapu, oli kyllä ihan erilainen suhde kuin tämä.
      Ja jokainenhan meistä tarvitsee joskus omaa aikaa, silloin pitää vain antaa kaverin olla. Luotan tähän mieheen täydellisesti.

      • KalaN

        Veli on vesimies ja päätin, etten ikinä rakastu samanlaiseen pelimieheen, mutta toisin kävi..tosin olen itsekkin hieman pelinainen. Tapasin vuosi sitten vahingossa veskarin ja olin heti myyty ja hän kertoi myös myöhemmin minusta samaa..no kolme kuukautta sitten hän otti yhteyttä ja halusi tavata kahden kesken. Päivääkään en ole katunut, että tapasin, koska sen jälkeen ollaan oltu erottamattomat. Yhdessä on aina hauskaa, mutta kun ollaan erossa niin tulee jotakin kinaa..pieni mustasukkaisuus vaivaa kumpaakin. Ihana ihminen, jolle voi puhua kaikesta mahdollisesta ja jolle ei voi olla muuta kuin rehellinen oli asia mikä hyvänsä..olen tainnut löytää sellaisen sielunystävän, jota ei voi menettää.


      • Mieee

        Mun oli viel pakko lisätä,et mulla on ihan samat kokemukset kun Jouskari naisella! Tää mun vesimies ottaa mun lapsen myös hyvin ja me soitellaan myös joka päivä,ellei pystytä näkemään! Mäki olen taivaissa ja toivon et tää kestää.Ite olen leijona ja en tiedä miten leijona ja vesimies sopii yhteen...toiv hyvin :)


    • Mieee

      Mäki olen ihastunu vesimiesmieheen ja ekaa kertaa elämässä mua ymmärretään! Vesimies ymmärtää aivan uskomattomia asioita ja välillä saa itselläkin välähtämään kun ei oo ite jotain hokassu,tuo uutta näkökulmaa. Ja ei todellakaan tarvitse vääntää mitään rautalangasta! Viimesin kokemus rapumiehen kanssa ja siihen en enää koskaan haluis joutua,ravut on vaikeita!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe