hei ja sori jos kysyn tyhmiä.en siis halua loukata ketään tai muuta,ja pahoittelen jos siltä kuulostaa..ihan vaan silkasta mielenkiinnosta.kun tiiän lestadiolaistyttöjä varmaan 10 kpl ja kaikki on tosi nättejä...
1.miten kaikilla lestadiolaisilla voi olla niin hyvä iho,ettei ees tartte käyttää meikkiä?
2.saako käyttää hiustuotteita,esim lakkaa tai vahaa?
3.saako ikinä meikata?
4.saako käyttää ripsentaivuttimia?
5.entä havuvettä?
mua vaan kiinnostaa enkä naamatusten kehtaa kysyä..
Lestadiolaisuudesta....
17
3341
Vastaukset
- meikkaavat..
Mutta mitä sitten?
- Nimetön
HEI !
mites on ,saako tämän uskon lapset katsoa telkasta videoita tai esim. pikku kakkosta... onko tää tv:n katselu sallittua nykyään ?ja mites nää aikuiset suhtautuu esim. tupakkaan ja alkoholiin...entäs lasten kasvatus kysymykset ? ihan vaan mielenkiinnolla kyselen ja sivusta seuranneena ihmettelen...- me kiinnostavaa
porukkaa.
- jos
Toki saa käyttää, jos käyttää tarpeeksi laadukkaita tuotteita. Ei siis mitään markettilaatua. Tosta havuvedestä en ole ihan varma, en ainakaan itse käytä.
- Outå
Laadulla taas ei oo mitään tekemistä...ja saa käyttää hajuvesiä. Saa polttaa tupakkaa, taivuttaa ripsiä tai kainalokarvoja jos tykkää, mutta jos ukkovarpaassa kasvaa pariton määrä karvoja, niin niitä ei saa taivuttaa ;-)
Ihan tavallisia tallaajia me ollaan! Jokainen kuitenkin on aina oma yksilö...meitäkin on moneen junaan...
- nojouku
okei.mä tiiän vaan lestoja jotka ei meikkaa.se on aika suuri juttu käsittääkseni kun se linkittyy maallisien asioiden välttämiseen ja sisäiseen kauneuteen ym.joten en ainakaa tiiä ketään lestaa joka meikkais yhtään
- MLNa
meikkaa yhtää ja oon lestadiolainen.ei se nyt syntiä oo mutta kyllä raamatussaja seuroissa puhutaan tästä.siis että maalliset jutut nyt vaan on turhia.ja niin mulle on opetettu kotona,ja en ees oo aatellu meikata ikinä.ja hyvin menee elämässä.:)ja kukaan mun l-kaveri ei meikkaa.oon silti normaali nuori
- teutatess
Vastauksista paistaa, omahyväinen itsetyytyväisyys,
- _Lestadiolainen poika_
teutatess kirjoitti:
Vastauksista paistaa, omahyväinen itsetyytyväisyys,
Mitä omahyväisyyttä tossa viestissä näit.
Onko se omahyväistä itsetyytyväisyyttä jos sanoo, että menee hyvin, vaikkei meikkaa.
Hän tarkoitti sitä, että vaikkei meikkaa, menee hyvin.
Toisin sanottuna voisin sanoa, että hänen mielestä meikkaaminen on siis turhaa. Se ei auta mihinkään.
Mutta jos joku meikkaa, niin meikkaa, ei se meitä kutkuta silleen yhtään. Me vain itse emme pidä tarpeellisena sitä
- errrrrrrrl
Olen liikkunut yli vuoden samassa lestaadiolais porukassa..En itse ole mutta haluan kertoa teille jotka luulevat heistä jotain muuta niin oikeita asioita. Olen yllättynyt siitä että heillä on mukavaa ilman alkoholiakin.Vietän monet viikonloput heidän kanssaan ja sillon on oikeesti hauskaa!! tytöt on uskomattomia ilopillereitä ja saa aina minutki iloseksi!Suhtauduin yleisestikkin lestaadiolaisuuteen hirveän paheksuen ennenkuin edes tutustuin heihin. SE että jotkut LUULEVAT että he pakottavat seuroihin ja tekemään parannuksen on harhaluuloja. He eivät ole pakottaneet minua mihinkään! omasta tahostani kuljen niitten kanssa ja vietän illat omana itsenäni, en sinä miksi alkoholi minut sai joskus.On minulla ystäviä jotka eivät ole ja olen heidän kanssaan edelleenkin. He vain eivät oikein ymmärrä että miten jaksan viettää viikonloput ilman alkoholia ja "nipojen kanssa"?!?!?! He EIVÄT ole ylpeitä.Kysyin l-ystävältäni että pääsenkö taivaaseen niin hän vastasi että vain Jumala sen tietää.Aina voi rukoilla itsensä ja ystävien puolesta, myös niiden joita ei tunne. ( vielä se että lestaadiolaiset pojat ON komeita!!!!!!!!!!! ja ne on mahtavia ihmisiä!tutustukaa, älkää antako ennakkoluuloille valtaa.Tutustukaa siihen mitä ihmisen sisällä on, älkää siihen mitä itse luulette ja olette hehitelleet päässänne.Itse tein niin ja kadun sitä) ja vielä se ku täsä puhuttiin siitä ihon puhtaudesta että lopetin meikkkivoiteen käytön kuukausia sitten ja ihoni on parantunut!!kannatan kokeilua:D
- daadaa
mä tykkäsin tosi paljon sun viestistä.:)missä päin asut?siis suunnilleen,jos et tarkemmin halua sanoa.haluisin itekin tutustua lestadiolaisiin,koska maailmankatsomukseni on samanlainen,mutta perheeni on ns.tavallisia luterilaisia...miten tutustuit heihin?voisin haluta sellaisen hyvännäköisen lestadiolaispojan,kun eipähän ole vastaani kävellyt sellaista ei-lestadiolaista,joka ois samaa mieltä kanssani tommosista jutuista.
- lestadiolaisuus
daadaa kirjoitti:
mä tykkäsin tosi paljon sun viestistä.:)missä päin asut?siis suunnilleen,jos et tarkemmin halua sanoa.haluisin itekin tutustua lestadiolaisiin,koska maailmankatsomukseni on samanlainen,mutta perheeni on ns.tavallisia luterilaisia...miten tutustuit heihin?voisin haluta sellaisen hyvännäköisen lestadiolaispojan,kun eipähän ole vastaani kävellyt sellaista ei-lestadiolaista,joka ois samaa mieltä kanssani tommosista jutuista.
Onko lestadiolaispojat vain komeita? Älkää hulluja puhutko. Totuushan on se, että vanhemmat eivät hyväksy lapsilleen muun uskontokunnan puolisoa, se pitää olla lestadiolainen, siinäpä se. Komeita poikia löytyy muualtakin uskontokunnista, esim. ev.lut. srk:sta, jossa itsekin olen. Älkää väheksykö lestadiolaisneidit muiden uskontokuntien poikien näköä, samoja tallaajiahan me kaikki ollaan, niin eräässä viestissä mainostettiin, eläkää siis sen mukaan, kuin me muutkin.
- -tamperel
lestadiolaisuus kirjoitti:
Onko lestadiolaispojat vain komeita? Älkää hulluja puhutko. Totuushan on se, että vanhemmat eivät hyväksy lapsilleen muun uskontokunnan puolisoa, se pitää olla lestadiolainen, siinäpä se. Komeita poikia löytyy muualtakin uskontokunnista, esim. ev.lut. srk:sta, jossa itsekin olen. Älkää väheksykö lestadiolaisneidit muiden uskontokuntien poikien näköä, samoja tallaajiahan me kaikki ollaan, niin eräässä viestissä mainostettiin, eläkää siis sen mukaan, kuin me muutkin.
Ilmeisesti yleinen ajatusmalli on ettei vanhoillislestadiolaisvanhemmat hyväksy lapsilleen muuhun uskontokuntaan kuuluvaa puolisoa. Itse tunnen monia pariskuntia joista vain toinen on lestadiolainen. Toki moni vl kieltää uskonsa helpommin näin ja ajatusmaailmat voivat olla hyvinkin erilaisia. Kuitenkaan ketään ei hyljeksitä, lestadiolaisuudesta eronnut lapsikin on aivan yhtä tärkeä vanhemmilleen kuin muutkin!
- pitkät jäljet
-tamperel kirjoitti:
Ilmeisesti yleinen ajatusmalli on ettei vanhoillislestadiolaisvanhemmat hyväksy lapsilleen muuhun uskontokuntaan kuuluvaa puolisoa. Itse tunnen monia pariskuntia joista vain toinen on lestadiolainen. Toki moni vl kieltää uskonsa helpommin näin ja ajatusmaailmat voivat olla hyvinkin erilaisia. Kuitenkaan ketään ei hyljeksitä, lestadiolaisuudesta eronnut lapsikin on aivan yhtä tärkeä vanhemmilleen kuin muutkin!
Tuo ei pidä paikkaansa, että eronnut lestadiolainen ole enää niin rakas. Heidän vakiolauseensa onkin varsinkin naimattomille "pala helvetissä". Tällaiset avioliitot eivät tule onnistumaan, missä toinen on vain lestari, se on nähty ja kuultu.
- entäpä jos
pitkät jäljet kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa, että eronnut lestadiolainen ole enää niin rakas. Heidän vakiolauseensa onkin varsinkin naimattomille "pala helvetissä". Tällaiset avioliitot eivät tule onnistumaan, missä toinen on vain lestari, se on nähty ja kuultu.
toinen ei-lestari rupeaa lestaksi?käykö semmonen?
- päätös
entäpä jos kirjoitti:
Varmaankin, mutta en suosittele. Tulee katumapäälle.
- teutatess
entäpä jos kirjoitti:
Sehän vasta käykin, terve tuloa vain .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923