Suuri itsemurha suomessa

juutalainen_

Hei oikeesti tekeekö liika tietokoneella olo tyhmäksi ja puhumattomaksi ihmisen ette osata enää kommunikoida tai se on todella vähäistä vaikka kehtaa ja uskaltaa niin ei sitä puhetta vain synny.

Tuota oon jääny miettimään hmm.. ??

8

2267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arabi_

      Otsikkoasi:
      "Suuri itsemurha suomessa"
      Mikä on sitten pieni itsemurha?

      • -MutteriMarkku-

        Auton alle jäänyt kääpiö?

        -MutteriMarkku-


      • Mutta hyvä kyl
        -MutteriMarkku- kirjoitti:

        Auton alle jäänyt kääpiö?

        -MutteriMarkku-

        Kääpiö ajaa Minillä kalliolta alas


    • ihmiset

      saavat päivittäin tukea lähimmäisiltään. Ehkä kaikilla ei ole niitä sellaisia lähimmäisiä sitten. Siunausta sinulle. Tulipa mieleen, että annan yhden linkin sinulle, jos sinua kiinnostaa. On tosin monia kieliä, mutta on hyvää musaa ja mukavia keskusteluja. Usein kuuntelen sitä taustalla, vaikken netissä istuisikaan. Joten tässä se on: www.wstw.fm
      Kaikkea hyvää sinulle ja toivoa elämään!

      • naaras susi

        kiitos vinkkelistä! ja on myös ihan kiva et oot uskos niinku mä.jos siis oot :-).vaikka mä en saa tukee mun lähimmäisilt.ne vaan haukkuu ja sanoo et ei oo mitää hätää.ne ei vaan sitä tajua eikä tiedä. siunaust ja kaikkee hyvää sulle ketä lienetki! :-) muista et HERRAN puoleen voi ana kääntyy rukoilemaan ja pyytään apuu.


    • naaras susi

      moi.en oikee tie,mulla on ollu paljo toi itsemurha mieles.ensi sillaa et mite jokku voi tehdä jotai nii hulluu.mut sit myöhemmi oon aatellu sitä sillaa et voisin tehdä sen.syy siihen on se et mun elämä on välil yhtä "helvettiä".mun faija on turun vankilas ja se meinattii karkottaa suomest.sit mun "ihastus" muutti järvenpäähän.ja mä pidän itteeni idioottina koska tykkään aikusist,vaikka oon vast 13. se mun "ihastus" on 33,mies,pappi,sil on vaimo ja lapsia!!! ja silti mä aattelen sitä joka päivä ja itken usein sen perään.aattelen et kaikille olis paras jos en olis tääl.ja ehkä se on niin.muutenki mun "veli" kuoli tammikuus,tosi raa´asti.se mun veli oli kyl ihan vaa koira,mut se vaan oli niinku veli.vastakkaa jos kiinnostaa,nii tähän viestii

    • Mykistynyt

      Ennen en kehdannut paljon puhua, olin ujo. Nyt kun olen päässyt ujoudestani ja alkanut olemaan netissä LIIAN monta tuntia päivässä, en saa kunnolla juttua aikaiseksi tuttavien kanssa. Ei oikeasti edes kiinnosta aloittaa mitään. En tiedä miksi.

      • joo.

        NO webissä enempi LUETAAN tekstejä kuin puhutaan ääneen...kyllähän se hieman mykistää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe