mitä skorpionimies

haluaa?

Ilmeisesti vain pelailla ja sitoa itseensä. Ei ainakaan parisuhdetta tosissaan, sellaista pitkäikäistä, vuorovaikutussuhdetta. En usko.
Kunhan temppuilee. On kiva antaa ymmärtää kaikenlaista niin että saa naisen kiedottua, kun nainen oli avoin ja tosimielellä etsimässä. Sitten aina kun on irrottautunut ja itkunsa itkenyt, skorpioni tulee takaisin (muiden naistensa luota?) valloittamaan uudelleen, antaa käsitystä että tässä on mun elämäni nainen taas.
Ja jos siihen lankaan menet, skorpioni tekee saman tempun jälleen.
Ei skorpioni ole tosissaan naisen suhteen. Valloituksia, ei skorpioni halua tai uskalla sitoutua. Miksei ole sitten niin reilu että päästäisi toisen pois eikä antaisi ymmärtää?
Minä aion nyt etsiä Miehen joka pystyy seisomaan sanojensa takana ja joka tietää mitä haluaa. Se ei tule olemaan skorpioni, enää.

17

6970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteilla elävä

      on samanlainen tapaus. On varmaan ominaista skorpiooneilla, enään en sekaannu moisiin merkkeihin...

    • Kanssaan elänyt

      Ja vain itseään. Kuten sanoit, kietoo pauloihinsa ja saa ihailua. Itsekin kuulin kommentin: "Naiset tekee mitä tahansa kun niitä vähän lirkuttaa." Ja sitten jo mainostettiin Hannaa, Eijaa, Leenaa ja Liisaa, taisi siinä joku Marjakin tulla mainituksi. Äkkiä karkuun tällaista. Ja voihan vahingon antaa kiertää!

    • jne,jne

      just tyypillistä tämänpäivän naisen puhetta,
      itse olen skorppionimies ja olen tehnyt kaiken niinkun olen sanonut mutta monille naisille se on
      paskan jauhantaa kun on sanojensa mittainen. tai kysytäänkö näin voitteko antaa skorppionille huomiota niin paljon kun me annamme toiselle, se tosiaan varmaan tuntuu sitten kahlitsevalta kun ei pysty vastaamaan siihen "kaikuun"

      • se tuntuu

        pahalta kun skorpionimies ei vastaa siihen kaikuun kun tykkää ja haluaa vakiintua. Skorpionimies haluaa vaan tykätä ja sitäkin intervalleina. SE tuntuu pahalta. Parempi silloin olisi että jättäisi rauhaan.
        Minä ainakin osaan anta huomiota, skorpionillekin, mutta se tuntuu kuulemma ahdistavalta.


    • vesin.

      toimi alkuun jotenkin noin. Mutta vesimiehenä olen itse viileä enkä välttämättä haluakaan heti sitoutua. Mutta nyt alkaa hirvittää kun skorpparimies alkaa puhumaan tunteistaan ja halustaan olla kanssani, näkyy olevan tosissaan. Käykö niin että sitoutumiskammoisena liukenen. Jokin outo voima tuossa miehessä kuitenkin on.

      • jne,jne

        vesimies nainen, itsellä vastaava mutta toisinpäin
        kun olen mies.Ja on sitten niin paha rasti vakavampaan keskusteluun olen ihan siinä komsii
        komsaa että unohtaisko koko jutun mutta kun on joku vietti häneen, mutta on niin bisiwoman.


    • Missukka

      Uskon, että haluaa vahvaa vuorovaikutussuhdetta ja parisuhdetta tosissaan, mutta omilla ehdoillaan. En sano ettei voisi olla uskollinen, mutta uskon, että vaatii vakikumppaniltaan ehdotonta uskollisuutta, itseltään ei.

    • oon tavannut juuri

      tuollaisia Kalat-miehen ja Leijona-miehen...

      Kalat-mies vielä valehtelee ja väittää rakastavansa, vaikka kokoajan pelaa parilla muullakin kentällä "luulee, ettei skopu-nainen tiedä sitä, odottakoon kun pistin sivaltaa"

      Leijona-mies sanoi suoraan että on myös muiden kanssa... Kiitos rehellisyydestä ;)

    • rapunainen40

      Skorpionimies testaa. Hänen kanssaan pitää olla vahva, eikä hän ole mitään tuuliviiri. Kannattaa jättää unelmat skorpionimiehestä, jos haluaa elämältään pehmomiehen, sillä skorpioni ei tarjoa seesteisiä pullakahveja.

      Skorpparimies on macho ja haluaa arvostusta. Nykyään naiset haluavat johtaa, ja se on skorpionimiehille hieman hankalaa. He kuitenkin haluavat parisuhteessa "vastusta". Jo seurusteluaikana kannattaa pysyä lujana ja osoittaa, että hän saa tarvitsemansa vastuksen. Itsenäisyys ei ole pahitteeksi ja omia mielipiteitä pitää olla. Kuulostaa kummalliselta, mutta niin se vain on. Toisaalta, kun tulee vaikeaa, kukaan ei ole niin voimakas kuin skorpionimies. Hänen tukeensa voi aina luottaa. Hän on urhea ja lojaali. Ja väitän, että myös uskollinen, kun rakastaa jotakuta.

      Eli jos huomaat, että skorpioni pelailee, anna hänen pelata ja ole kuin et huomaisi. Vaihda esim. puhelinnumeroa. Jos hän on kiinnostunut, hän kyllä saa sinuun yhteyden. Sen jälkeen osoitat marssijärjestyksen, jota molemmat voivat kunnioittaa.

      - ja flirts-flirts kaikille skorpionimiehille, olette ihania ;-)

      • akkauuno

        Puhut täysin asiaa.Olen ite naisrapu 40v ja kihlattuni skorppari ja saman ikänen.Meillä pelaa tosi hyvin,koska molemmat kunnioittaa toisen itsenäisyyttä ja haasteellisuutta.Kumpikaan ei ole "lälly",vaan molemmilla riittää mielipiteitä,mutta niitä pitää ollakkin,jos on skorpparimies.Ja toiseksi tärkein asia,joka tulee heti rakastamisen jälkeen on seksi.Sen on toimittava yhteen,koska skorppari on hyvin seksuaalinen.Meillä toimii ja on erittäin kekseliästä molemmin puolin ja hyvin nautittavaa,vai sanoisinko täydellistä...
        Elämäni paras mies ehdottomasti on mun oma skorpparimies...


    • pinja

      sama täällä. vuoden ajan kohta ollaan jo oltu yhdessä, eipä siltä tunnu. hän sanoo ja lupaa, sitten oharit jne. rakastaa ja rakastaa, mutta tuota rakkautta ei näy, se ei tunnu. sanoja vain, ei tekoja! epäilyttää tosissaan, et mikä ihme tän homman nimi on.. mitä olen hänelle? eikö tyyppi vain uskalla sanoa suoraan, ettei enää halua olla tekemisissä vai onko vain suhteessa niin omilla ehdoillaan että toinen unohtuu välillä kokonaan vai mitäh? ja minä olen itsestäänselvyys.. suoraan sanottuna, epäilen etten ole hänelle ainoa. meitä tyttökavereita on varmaan monta.. niin ja tietysti se on niin, että minä irrotan koko ajan itseäni hänestä (koska tuntuu, ettei hän mitään enää halua) ja olen eroa ehdottanutkin ja sitten minä vain sekoilen ja olen käsittänyt väärin ja pla pla ja hän on taas elämässäni. Ihmetyttää tosissaan mikä tässä on, tuntuu että hän haluaa vain päästä eroon ja olen hänelle monta tilaisuutta siihen antanutkin, mutta ei. joo ja olen itkenyt ja lähtenyt, mutta hän ei päästä irti. miksi? sitähän hän luultavasti haluaa.

      • veskarinainen

        minulla, skopumies ei päästä irti. Olen yrittänyt mutta aina jotenkin saa palaamaan takaisin. En luota häneen, mutta en ole myöskään täysin uskollinen skopullekaan, vaikka luulee niin.


    • rapu

      ei se nyt niin ole aina.
      minun skorpioni mies ei jätä, eikä ole käyny vieraissa ja neljä vuotta on oltu jo porukoissa.alussa oli kyllä hankala ku toinen halus mennä ku itte olis halunu olla kotona,mutta niin se vain aika muutti miehen ku olin kärsivällinen.nyt menee tosi hyvin ja mennään vuoroin minun mukaan ja vuoroin hänen mukaan just sopivasti.vaikka sanovathan ne niinki että kaks saksiniekkaa ei sovi yhteen,jospa ollaan se poikkeus joka vahvistaa säännön.

      • luulenpa

        Että kun skorppari on tosissaan niin jää muut naiset ja vehkeilyt...

        Tapasin omani n. 2v sitten. Oli kova menemään ja alkujaan meillä olikin ihan vain seksi-suhde...

        Leijona-naisena tottunut miesten ihailuun ja ripustautuvuuteen olin vähän hämmentynyt skorpionimiehen näennäisestä välinpitämättömyydestä ja olin jo lopettaa suhteen...

        mutta tämä skorpioni pelasi pelinsä niin taitavasti että puolen vuoden sisällä halusi todella vakavan suhteen ja alle vuoden sisällä asuttiin yhdessä, samoin tein aloin odottaa vauvaa ja nyt meillä on ihana pieni tyttö todistamassa meidän rakkautta siis todellinen rakkauden hedelmä!

        Myöhemmin olen saanut tietää että hän itseasiassa oli koko ajan todella kiinnostunut, mutta halusi pelata pelin kotiin ja niin teki...

        Meidän suhteemme on tulta ja tappuraa mutta aivan varma olen siitä että skorpionini ei minua petä, ei edes harkitse!


      • vesiN
        luulenpa kirjoitti:

        Että kun skorppari on tosissaan niin jää muut naiset ja vehkeilyt...

        Tapasin omani n. 2v sitten. Oli kova menemään ja alkujaan meillä olikin ihan vain seksi-suhde...

        Leijona-naisena tottunut miesten ihailuun ja ripustautuvuuteen olin vähän hämmentynyt skorpionimiehen näennäisestä välinpitämättömyydestä ja olin jo lopettaa suhteen...

        mutta tämä skorpioni pelasi pelinsä niin taitavasti että puolen vuoden sisällä halusi todella vakavan suhteen ja alle vuoden sisällä asuttiin yhdessä, samoin tein aloin odottaa vauvaa ja nyt meillä on ihana pieni tyttö todistamassa meidän rakkautta siis todellinen rakkauden hedelmä!

        Myöhemmin olen saanut tietää että hän itseasiassa oli koko ajan todella kiinnostunut, mutta halusi pelata pelin kotiin ja niin teki...

        Meidän suhteemme on tulta ja tappuraa mutta aivan varma olen siitä että skorpionini ei minua petä, ei edes harkitse!

        että srkopparisi saattaa haluta myös muita. Minua piirittäää skorpparimies, joka alkuun kehui, ettei petä vaimoaan ja on luotettava. Nyt juoksee perässäni. Enkä ole todellakaan rohkaissut mitenkään. Mutta ehkä sinun miehesi on sanansa mittainen.


      • lopettakaa jo
        vesiN kirjoitti:

        että srkopparisi saattaa haluta myös muita. Minua piirittäää skorpparimies, joka alkuun kehui, ettei petä vaimoaan ja on luotettava. Nyt juoksee perässäni. Enkä ole todellakaan rohkaissut mitenkään. Mutta ehkä sinun miehesi on sanansa mittainen.

        "varokaa, skorpparisi pettää!!"
        Varokaa leijonasi pettää, varokaa vesimiehet on ilkeitä paskoja ja ne pettää, varokaa kaksosia, ne on kieroja ja pettää.... plahplah

        Eiköhän se ole nyt niin että kaikki sitä tekee, toiset vaivihkaa huomaamatta ja toiset näyttävästi kursailematta. Henkinen kypsyys ei taida olla syntymäpäivästä kiinni. Toisien kanssa tulee oltua muidenkin seurassa, mutta jos seura on oikea, ei siihen muuta kaipaa...


      • Nimetön
        lopettakaa jo kirjoitti:

        "varokaa, skorpparisi pettää!!"
        Varokaa leijonasi pettää, varokaa vesimiehet on ilkeitä paskoja ja ne pettää, varokaa kaksosia, ne on kieroja ja pettää.... plahplah

        Eiköhän se ole nyt niin että kaikki sitä tekee, toiset vaivihkaa huomaamatta ja toiset näyttävästi kursailematta. Henkinen kypsyys ei taida olla syntymäpäivästä kiinni. Toisien kanssa tulee oltua muidenkin seurassa, mutta jos seura on oikea, ei siihen muuta kaipaa...

        Aivan varmasti on jokaisessa tähtimerkissä niitä, jotka ovat pettureita, kieroja, pelaajia etc... en käy kiistämään.

        Sen verran kuitenkin osui ja upposi kun näitä luin, että mun elämässä on ollut nyt parisen kuukautta jollain tavalla skopumies (elämässäni ensimmäinen) -->

        Hän oli ensin hyvinkin kiinnostunut minusta, kävi tapaamassa ihan extempore jos olin himassa, soitteli, viestitteli jne... Näytti, että haluaa tavata useamminkin vaikka tuntui kiireiseltä. Yhtäkkiä hänestä ei kuulunut mitään ja neljän päivän päästä tuli viesti, että on liian kiireinen tapaamaan ketään ja liian vähän aikaa mulle, joten tulisi paha mieli, ei halua pelkkää seksisuhdetta jne... selitystä.

        Olin että ok, selvä. Niin vähän aikaa ehditty nähdä, ettei sen kummempia ollut ollutkaan välillämme-kunhan oltiin tutustuttu vähän (ei seksiä, suudelmia tms. vielä) Meni vajaa pari viikkoa, kun hän kuitenkin alkoi laittamaan viestiä ja soittamaan, että haluaa nähdä ja mun seura kelpaa aina... Olin että mitä ja täh?! No, ajattelin, että mikä ettei, hyvä tyyppi. Itsevarmana hän sanoi jo kerran aikaisemmin, että ei halua paremmin tutustua koska hänestä kuitenkin alan pitää eikä halua olla sidottuna tällä hetkellä (?)

        Nyt sitten heitti seksiin viittaavaa kommausta kuitenkin ja heitin sitten takas kuitenkin, että eihän hän seksiä minulta edes halunnut (puol leikilläni, sinkkuja kun molemmat ollaan voisimme oikeasti tehdä mitä vain)... Eipä ole kuulunut mitään. Yksi lyhyt tympeä viesti vain takaisin yhteen kysymykseeni sen jälkeen.

        Että mielenkiintoinen mies- kyllä.

        NeitsytNainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe