Aika se vaan hurahti jotenkin niin nopeesti...onkos nyt jo myöhästä istuttaa krassia sun muuta kesä hömpää pihalleen...tarviisin nopeesti jotain kaunistusta pihalleni .Pihani on kuuma amu aurinko polttaa etu pihaa ja ilta aurinko takapihaa elikkäs olen itse kuin uunissa koko päivän mikäli olen sisällä.
onkos liian myöhästä
oho unohdinko
2
512
Vastaukset
- kemin tyty
Auringon kukka ja krassi ehtii vielä hyvin. Itse laitan ne aina toukokuun alussa ja pieni esikasvatus auttaa kukinnan aloitusta
- eustoma
Kerran kokeilin esikasvattaa purkissa ja sitten panin myös suoraan purkkiin ulos kesäkuun alussa, niin samallalailla kasvoi ne suorakylvöpurkit, jos ei paremminkin, sen jälkeen en ole esikasvattanu niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634