Jälleen kerran pitää turvautua suomi24:n asiantuntevaan raatiin. Lyhyesti: minulla ja panollani (seksikumppanillani) tulee kohta hurjat 3kk täyteen ja hän on tulossa luokseni taas. Kysymykseni liittyy siihen, että kuinka teiltä miehiltä pannaan aivot pihalle? Haluaisin tarjota hänelle maailman parasta seksiä, ja mietinkin että olisiko jotain mitä "kaikki" miehet haluavat salaa mutteivat sano sitä? Joten miehet, jos teitä on pantu kunnolla, halvalla ja nin että muistatte sen lopun elämänne (mieluiten positiivisena kokemuksena) mitä on tehty? Ihan kokemuksia kaipaan niin esileikin kuin valmisteluiden kuin itse panemisen kannalta. Mies, onko joku pannut aivosi pihalle, miten? Ja pilkunnussijoille tiedoksi, yleinen typeryys ei ole panemisen seurausta, ok? t. Kaikki naimaan
naida aivot pihalle
17
2854
Vastaukset
- jäänyt mieleen
Kaikista miehistä en tiedä, mutta taannoin naiseni ratsasti kaluni ja säkkini niin tyhjäksi kuin pimpsalla voi imuttaa. Kassit kilisi tyhjyyttään sen jälkeen ... ;)
Naiseni laukesi samaan aikaan itsekin, ai ai ... nannaa...- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
Buaahaa vammainen mölisee!
- Valdoff
Ainakin itteeni pännii joskus vaimon ujostelu ja oman kehon haukkuminen se ettei ole tyytyväinen itteensä.
Ole rohkea, älä mene överiks siitä mihin ootte normaalisti tottunu.
Pikkuasiat ratkaisee unnelman ja sitä myötä seksin laadun.
Tee jotain uutta mitä et ole uskaltanut mutta sopivasti soveltaen ettei mies säikähdä;) - the jack (of hearts)
Ainaskin mä diggaisin siitä...
- Anonyymi
Naisena voisin sanoa että pitkä ja hidas kiusoitteleva esileikki on paras aloitus. Jo päivällä voi laittaa tuhmia viestejä mut ei liikaa. Pikkutuhmia vaan. Lisäksi hieman viiniä ja juustoja. Ehkä muutakin suuhunpantavaa. Ennen kuin aloittaa edes mitää sexiä. Hiljakseen voidaan ajatella kun on nautittu viinit yms siirtyä makkarin puolelle. Eikä sielläkään tartte hätäillä. Hidas nautinto on paras. Lopulta olet niin kuumana ettet voi enää lopettaa vaan pitää maaliin rysäyttää. Se taitaa olla sit aika tyhjentävää. 😍😝
Semmosta 🤣- Anonyymi
Mätusäkin päiväuni buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätusäkin päiväuni buaahaa
Mitäs olet mätusäkki vammanen buaahaa niuvanniemeltä.
- Anonyymi
Toihan riippuu miehestä tosi paljon, jos on panomies niin tykkää imemisestä molemmin puolin, myös palleista. Haluaa panna joka suunnasta, myös peppuun. Mutta yhtäkaikki, vaatii yhteistä henkilökemiaa, ei muuten toimi.
Itsellä vaimo joka on hyvä sängyssä mutta yksi todellakin menee yli kaikkien, muita noin 200, jostain lavatansseista bongasin, aivan loistavaa seksiä toisella kerralla jossain Helsingissä👍
Kiitos siitä Anna- Anonyymi
Eli niuvanniemen suljetulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli niuvanniemen suljetulla
Nimenomaan siellähän olet ja pysyt.
- Anonyymi
Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa
- Anonyymi
Spedettävä vammainen mölisee!
- Anonyymi
Anna miehelle silmäniloa itsevarmasti! Sen jälkeen tavallinen vaniljaseksikin tuntuu 10x paremmalta.
Vanha tarina mutta aihe ei vanhene.
Muutama kokemus nousee yli muiden ja kai niillä on yhdistävä tekijä se kiireettömyys ja vapaus tehdä kaikkea halujensa mukaan. Sellainen hullu rynkytys ei (aina) ole se juttu vaikka se hetkittäin voi kivaa ollakin. Viimeisimpänä muutama vuosi sitten sain naida exääni koko illan yön ja aamun mielin määrin ja laueta minne haluaa. Tottakai nuoltiin ja imettiin puolin ja toisin, höpöteltiin välillä ja aina kun etuveitikka näytti nousemisen merkkejä, imi nainen sen kivikovaksi ja taas mentiin. Välissä oltiin sylikkäin ja siliteltiin ja pidettiin hyvänä. Hän sai minut kuntoon uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Se oli hyvää.- Anonyymi
Vain silloin se on täydellistä, jos osaat/tiedät vastapuolen fantasiat parhaasta tavasta. Siinä pitää tuntea toisen halut ja odotukset, ja toteuttaa ne juuri oikein.
Tuo kyllä pitää paikkansa. Viestittely ja juttelu etukäteen ja kiiman nostaminen ja niistä haaveista puhuminen ja siitä, mikä käy ja millä ei käy. Vaikka jos toinen sanoo että suuhun laukeaminen on täysi turnoff tai joku asento ei käy tai sattuu, voi ne käydä etukäteen läpi ja keskittyä niihin asioihin joista toinen pitää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241