Lopetin tupakoinnin keväällä ja sen jälkeen
kuukautiseni ovat alkaneet kestää kaksi viikkoa:
alkuun viikko mitätöntä raivostuttavaa tippailua
ja sitten kunnon vuotopäivät, lopuksi vielä
tiputtelun kanssa muutama päivä. Ken tietää, onko
asioilla mitään yhteyttä? Etsinpä mistä tahansa,
vastausta ei löydy. Onko jollakulla kokemusta?
Tupakkaan en kumminkaan enää koske oli miten oli.
Poltin paljon ja innokkaasti; siitä on onneksi
päästy.
kuukautiseni ovat alkaneet kestää kaksi viikkoa:
alkuun viikko mitätöntä raivostuttavaa tippailua
ja sitten kunnon vuotopäivät, lopuksi vielä
tiputtelun kanssa muutama päivä. Ken tietää, onko
asioilla mitään yhteyttä? Etsinpä mistä tahansa,
vastausta ei löydy. Onko jollakulla kokemusta?
Tupakkaan en kumminkaan enää koske oli miten oli.
Poltin paljon ja innokkaasti; siitä on onneksi
päästy.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itse kun aloitin syömääen E-pillereitä
(mercilon),niin kuukautiseni kestivät yli sen 2
viikkoa. Oletko aloittanut syömään niitä? Kun
elimistö saa uutta ainetta (pillerit) tai
lopettaa jotain (tupakka), niin voihan se
pitkillä kuukautisillakin reagoida? En tiedä...
Kuhan arvailen...