"Tynkä-Doors"

suomeen!

26

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee!!

      Minä kyllä menisin!! Mitäköhän maksanee tiketit?? - Ja onkohan tuo uutinen kuinkakin totista totta...

      Ian Astbury on kyllä mielestäni aika lousy copy, mutta parempi kai kuin ei mitään... En minä minkään Manzarekinkaan laulua menisi kuuntelemaan.

      Aah, olisi se sentään JOTAIN sekin kun pääsisi edes tuollaiselle keikalle ja vieläpä ihan kotosuomessa...

      Doorsin musiikkihan nyt jokatapauksessa ON ihan loistavaa, ilman Jimiäkin (joskaan ei missään tapauksessa ikinäkoskaan ihan sama!!!!).

      • Q13

        Ei voisi vähempää kiinnostaa "tyngät". :/


      • tyngempi
        Q13 kirjoitti:

        Ei voisi vähempää kiinnostaa "tyngät". :/

        Vähän kuin Jimi Hendrix Experience ilman Jimiä.


      • kattomaan
        Q13 kirjoitti:

        Ei voisi vähempää kiinnostaa "tyngät". :/

        onneksi nuo teidän tynkä-kommentit toivat tähänkin keskusteluun sitä paljon kaivattua asiasisältöä. Jos bändistä ei tiedä muuta kuin muutaman hitin niin ei kai sitä parempia kommentteja voi odottaakaan.


      • ROTSissa

        Ian keskittyy The Cultiin ja on jäänyt pois ROTSista. Ianin tilalla on Fuelin Brett Scallions. Ihan hyvältä kuulostin kun kuulin pari pätkää.


      • jälleen

        Niin ja liput taisi olla jotain 47 euroa. Minä ainakin menen ja olen menossa Lontooseenkin katsomaan.


      • Ilman paitaa
        kattomaan kirjoitti:

        onneksi nuo teidän tynkä-kommentit toivat tähänkin keskusteluun sitä paljon kaivattua asiasisältöä. Jos bändistä ei tiedä muuta kuin muutaman hitin niin ei kai sitä parempia kommentteja voi odottaakaan.

        >Jos bändistä ei tiedä muuta kuin muutaman hitin niin ei kai sitä parempia kommentteja voi odottaakaan.

        Kuunnellut itse olen n.20-vuotta Doorsia, joten "ehkä" olen kuullut enemmän kuin "muutaman hitin".
        Mutta ei vain tuollainen rahastus-morrisoton-door paljoa kiinnosta. Ugh.


      • sitten
        Ilman paitaa kirjoitti:

        >Jos bändistä ei tiedä muuta kuin muutaman hitin niin ei kai sitä parempia kommentteja voi odottaakaan.

        Kuunnellut itse olen n.20-vuotta Doorsia, joten "ehkä" olen kuullut enemmän kuin "muutaman hitin".
        Mutta ei vain tuollainen rahastus-morrisoton-door paljoa kiinnosta. Ugh.

        Vaikka olisitkin musiikkia kuunnellut 20 vuotta niin tiedätkös siltikään bändistä muuta kuin sen musiikin ja Morrisonin. Minulle Doors ei ole pelkkä Jim Morrison. Arvostan myös bändin muita jäseniä, ja mielelläni menen heitä katsomaan. Toista mahdollisuutta nähdä edes vähän sitä loistoa mikä Doors oli, ei ehkä koskaan tule.


      • jebujee
        sitten kirjoitti:

        Vaikka olisitkin musiikkia kuunnellut 20 vuotta niin tiedätkös siltikään bändistä muuta kuin sen musiikin ja Morrisonin. Minulle Doors ei ole pelkkä Jim Morrison. Arvostan myös bändin muita jäseniä, ja mielelläni menen heitä katsomaan. Toista mahdollisuutta nähdä edes vähän sitä loistoa mikä Doors oli, ei ehkä koskaan tule.

        >Vaikka olisitkin musiikkia kuunnellut 20 vuotta niin tiedätkös siltikään bändistä muuta kuin sen musiikin ja Morrisonin.

        Voi kuule, kumpa tietäisit. :)

        >Arvostan myös bändin muita jäseniä.

        Kuka sanoi, etten arvostaisi myös muutakin osa bändistä.

        Mutta lopuksi vielä, että menkää jos tykkäätte, ei siinä mitään, itse vain jätän tyngät väliin.


      • ???!!!???
        Ilman paitaa kirjoitti:

        >Jos bändistä ei tiedä muuta kuin muutaman hitin niin ei kai sitä parempia kommentteja voi odottaakaan.

        Kuunnellut itse olen n.20-vuotta Doorsia, joten "ehkä" olen kuullut enemmän kuin "muutaman hitin".
        Mutta ei vain tuollainen rahastus-morrisoton-door paljoa kiinnosta. Ugh.

        Miten ihmeessä voi kukaan pitää rahastuksena sitä, että esim Ray, joka on ollut luomassa The Doorsin, tuonut sen sielun heidän musiikkiinsa, haluaa keikkailla oman bändinsä kanssa. Eihän se nyt tarkoita jos yksi jäsen kuolee, niin koko bändin on kuoltava! Apua mitä juttuja.


      • Olio.
        jälleen kirjoitti:

        Niin ja liput taisi olla jotain 47 euroa. Minä ainakin menen ja olen menossa Lontooseenkin katsomaan.

        Jes! Onko muuten kellään linkkiä ulkomaiselle saitille, josta näkisi tuon Suomen keikan? Itse en ole sellaista löytänyt mistään "tour dates":eista.


      • Boogie74
        Olio. kirjoitti:

        Jes! Onko muuten kellään linkkiä ulkomaiselle saitille, josta näkisi tuon Suomen keikan? Itse en ole sellaista löytänyt mistään "tour dates":eista.

        Liput on hommattu


      • Bambi76
        Boogie74 kirjoitti:

        Liput on hommattu

        Niin on! :)


      • AROSUSI-09
        Bambi76 kirjoitti:

        Niin on! :)

        Joo mäkin huomasin bändin tulevaksi,mutten taida livenä mennä katsomaan.Joskohan noi televisioisi konsertin..? Doh.Kaikille lipun ostaneille hyvää keikkaa.T:Wolfie.


      • Bambi76
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joo mäkin huomasin bändin tulevaksi,mutten taida livenä mennä katsomaan.Joskohan noi televisioisi konsertin..? Doh.Kaikille lipun ostaneille hyvää keikkaa.T:Wolfie.

        Juuh, kieltämättä mietin kyllä hetken itsekin menenkö vaiko enkö mutta...

        Kyllä se nyt taitaa tosiaan semmoinen once in a lifetime -juttu olla jota ei vain VOI jättää väliin, koska se on, ja tulee varmaan olemaankin ainoa mahdollisuus minulle kokea livenä edes jotain siitä mitä The Doors on joskus edustanut ja edustaa yhä, ainakin minulle. Puhumattakaan siitä että bändi kuitenkin on ollut (ja on yhä) hyvin suuri osa Jimiä - jota ei enää ole.

        Toivottavasti on hyvä keikka, kiitos vaan :)


      • mäkin
        ???!!!??? kirjoitti:

        Miten ihmeessä voi kukaan pitää rahastuksena sitä, että esim Ray, joka on ollut luomassa The Doorsin, tuonut sen sielun heidän musiikkiinsa, haluaa keikkailla oman bändinsä kanssa. Eihän se nyt tarkoita jos yksi jäsen kuolee, niin koko bändin on kuoltava! Apua mitä juttuja.

        Amen!


      • AROSUSI-09
        Bambi76 kirjoitti:

        Juuh, kieltämättä mietin kyllä hetken itsekin menenkö vaiko enkö mutta...

        Kyllä se nyt taitaa tosiaan semmoinen once in a lifetime -juttu olla jota ei vain VOI jättää väliin, koska se on, ja tulee varmaan olemaankin ainoa mahdollisuus minulle kokea livenä edes jotain siitä mitä The Doors on joskus edustanut ja edustaa yhä, ainakin minulle. Puhumattakaan siitä että bändi kuitenkin on ollut (ja on yhä) hyvin suuri osa Jimiä - jota ei enää ole.

        Toivottavasti on hyvä keikka, kiitos vaan :)

        Olisin itsekin mukana muuten,mutta se on toi rahapuoli:( /Olikohan se nyt Ruben Stiller,joka tämän päivän 100-lehdessä kirjoitti palstallaan ROTS-ista.Kettu kun jätin lehden junaan niin ei voi katsoa:/ Stillerkin (?) kuitenkin menossa keikalle.


    • ei voi olla totta

      Suurin unelma toteutuu nyt! Liput hommattu! en osannu kuvitellakaan että ne vois vielä nähdä, vaikkakin ilman morrisonia, mutta on tämä hullu juttu! ei perkule! HUH!Doors on elämäni rakkaus!

      • Bambi76

        Et ole ainoa :)


      • ei voi olla vieläkään totta
        Bambi76 kirjoitti:

        Et ole ainoa :)

        Sen uskon! :) piti ottaa ihan seisomapaikka edestä, tuskin tulee kovin istuttua:):)


      • jännittää
        ei voi olla vieläkään totta kirjoitti:

        Sen uskon! :) piti ottaa ihan seisomapaikka edestä, tuskin tulee kovin istuttua:):)

        nyt on enää muutama lippu myynnissä! kun you tubesta katsoo tuota euroopankiertuetta, niin HUH! aivan mahtavalta näytti.. en missais mistään hinnasta!:P


      • Jee!
        jännittää kirjoitti:

        nyt on enää muutama lippu myynnissä! kun you tubesta katsoo tuota euroopankiertuetta, niin HUH! aivan mahtavalta näytti.. en missais mistään hinnasta!:P

        JÄNNITTÄÄÄÄ!

        - Saankohan ensi yönä edes nukutuksi?! :D

        Tapaamisiin huomenna, ROTS:in keikalle menijät, let's blow the roof off :)


      • Olio.
        Jee! kirjoitti:

        JÄNNITTÄÄÄÄ!

        - Saankohan ensi yönä edes nukutuksi?! :D

        Tapaamisiin huomenna, ROTS:in keikalle menijät, let's blow the roof off :)

        Huomenna keikalle...jee! :D


      • ennen ja jälkeen?
        Olio. kirjoitti:

        Huomenna keikalle...jee! :D

        Suositelkaa baaria ennen ja jälkeen?


      • mrsmorrison
        ennen ja jälkeen? kirjoitti:

        Suositelkaa baaria ennen ja jälkeen?

        Tekis todellakin mieli kaljalle keikan jälkeen!

        Suositelkaa hyvää baaria kulttiksen lähellä!!!


      • Happopaita
        mrsmorrison kirjoitti:

        Tekis todellakin mieli kaljalle keikan jälkeen!

        Suositelkaa hyvää baaria kulttiksen lähellä!!!

        Jeps, infoa kehiin arvon diggarit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe