Tänään iltasanomissa kerrotaan kuinka idols Jannika on levyttänyt sinkun "Så länge vi finns"! Kuunnelkaa www.myspace.com/jannikab
Levyttää!
5
596
Vastaukset
- Annalta ....
ilmestyy sinkku kesäkuussa. Toivon Annalle parasta. Anna oli mun suosikki ennenkuin Ari tuli pianomiehen kanssa ja jyräs yli. Samalla Annan upea äänikin katosi jonnekin muuttuen oudoksi kähinäksi.
Toivottavasti Anna on löytänyt sen upea vireen joka sillä oli alussa. Harmi ettei tuubista löydy enää Annan Fallin kappaletta. Anna on upea nätti ja kadehdittu tyttö. Toivottavasti psyyke kestää, koska Annalla on ne omat oudot kadehtivat vihamiehensä, joita aina kauniilla ja menestyvillä tytöillä on. - jepson
Jannikan sinkun voi tilata nettisivuilta www.jannikab.com... Huippu biisi!!!!
Ruotsiksi laulaminen Suomessa on aika iso riski. Kieli ei uppoa kansaan, paitsi ruotsinkieliseen vähemmistöön ja Ruotsissa Jannika on täysin tuntematon. Noh, joka tapauksessa toivotan onnea.
- ainakin uppoaa
Muhun ainakin tää biisi uppoaa vaikka ummikko suomityttö olenkin. Mahtava biisi!
- biisin
ja ihan kivahan se oli, mutta ääni on kyllä aika tavanomainen. Samoin itsekin mietin, että mitenkähän tuolla ruotsinkielellä pärjää Suomessa. No onnea nyt kuitenkin Jannikalle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865