Hei!
Tänään oli lapsellamme se kauan odotettu ensimmäinen
ultra. Menimme iloisin mielin ultraan, koska meillä on jo yksi lapsi ja vaikka hänellä näkyi niskapoimuturvotusta kuvissa, niin terve lapsi syntyi.
Kuvassa näkyikin jotain aivan muuta... Lapsella oli selän takana joki valkoinen möntti. Kuvasta ei edes lääkäri saanut selvää, että mikä se on. Suuri epäily on, että se on selkärankahalkio..
Itse vastustan abortteja henkeen ja vereen. Uskon Taivaan Isään ja hänen valintaansa. Uskon myös, että Hän ei tee virheitä.
Haluaisin nyt tietää, että onko kenelläkään muulla ollut samanlainen tilanne? Viikkoja minulla on nyt n. 13 ja parin viikon päästä uusiin tutkimuksiin.
Kiitos myötätunnosta jo etukäteen.
Selkärankahalkio.... :(
5
1900
Vastaukset
- Äitikkäinen
Kylläpä sitä kaikenlaisia yllätyksiä tulee eteen! Oletko googlettanut mitä asia meinaa? Itsellä ei harmainta aavistusta. Viikkoja yhtä paljon kuin sinulla enkä käynyt niskapoimussa, vaan rakenneultraan vasta menen. Uskon myös, että mikäli lapsi ei itsestään abortoidu, ei häntä tulisi pois ottaa. Joskushan noissa tutkimuksissa tehdään virheitäkin.
Voimia ja halaus sinulle, Äiti! - Äitikkäinen
Hei!
Luin linkissä olevat asiat. Selkärankahalkion muotoja on neljä ja yksi paranee itsestään, toinen on mahdollista leikata ja pari muuta sitten vähän rankempia juttuja. Älä lue, ellet halua, mutta laitoin linkin, josta tietoja löytyi. Ehkä lääkärit osaavat kertoa mahdollisen sairauden asteen ja sen perusteella yhdessä mietitte, mitä tehdä.
Tsemppiä ja Voimia! Toivottavasti kaikki kääntyy pelästymisen jälkeen hyväksi!
http://www.saunalahti.fi/kup/syndroma/spina.htm - Aicha...
etta olen lukenut ja kuullut tapauksista missa on varoiteltu etta lapsi on hyvin sairas ja etta on sita sun tata, ja vanhemmat eivat ole halunneet edelleenkaan tehda aborttia,ja kas kummaa - lapsi on syntynyt taysin terveena. Oisko Jumalalla ollut osuutta asiaan, kun perhe on kunnioittanut lapsen elamaa. Toki laakaritkin tekevat virheita. En itse tekisi aborttia missaan vaiheessa. Vaikka kuoleman vaara olisikin olemassa. Luotan Jumalaan.
Alkaa nyt murehtiko liikoja.- Rutinoffi
...tänne tietoa, kunhan varmistuu, että oliko kyseessä tuo pelätty halkio vai ei! Kiitos kannustuksista ja rohkaisuista. On auttanu tosi paljon! :)
- päkätin
miehelläni on ollut selkärankahalkio syntyessään joka leikattu heti ja hän on terve 60 vuotias. nykylääketiede varmasti kehittyneempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232