Hei vaan
Minua askarruttaa tämä jatkuva närästys..Onko se normaalia näin alkuun kun totuttelee uuteen ruokavalioon??
Ei jotenki tunnu hyvältä :(
Olen ollu ruokavaliolla nyt viikon joten meneekö kauan ku tähän tottuu??
TV:Sheela
uusi Keliaakikko
3
622
Vastaukset 3
- Ei kupli enää
Närästys loppuu kyllä, noudata tarkoin ruokavaliota: ei rasvaista, ei paistettua, vältä kahvia tyhjään vatsaan, jos poltat; sekin pahentaa. Suklaa ei tee hyvää myöskään. Eivätkä lonkerot, viinit yleensä mehut ym. happamat. Välttele noita. Syö "pehmeitä ja mietoja" ruokia, puuroja, maitotuotteita, kevyttä ei mausteista ruokaa, äläkä koskaan syö vatsaa liian täyteen.
Takaan, että noilla opeilla olosi on upea hetken päästä!!! ; ) Tsemppiä sulle, mulla ainakin auttoi vaikka närästys oli jo tehnyt refluksiesofagiitin, eli ruokatorven tulehduksen.
Ja hae lääkäriltä apua, esim. Zolt on hyvä lääke.- Sheela
Kiitos
Tuo oli hyvä tietää.. pikkusen on ollu "raskaat" eväät ja siitäpä sitten kyseiset vaivat :)
Ei muuta ku kokeilemaan :) :)
Kiitos
- menee aikansa
Itselläni meni vuosi, että totuin gluteenittomien
makuun. Sitä, mitä ensimmäisenä laitoin suuhuni,
en vieläkään pysty syömään. Itkin, että jos tämä
on patonkia koskaan edes nähnyt, minä olen Napoleon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491