Lempilevynne sonatalta?

himfan777

Sanokaas tänne lempilevynne sonata arcticalta. Minun mielestäni se on The collection koska olen aika uusi sonata fani.

17

1209

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huaraaaaaaaaaa

pahan pistit... ehkä kallistuu Silence:n puoleen, tiukkana kakkosena Winterheart! :D

• ceeämäks

ehdottomasti Unia ja silence..

• tietysti
        ceeämäks kirjoitti:

ehdottomasti Unia ja silence..

Winterheart's Guild

• einnana
        tietysti kirjoitti:

Winterheart's Guild

Todella tiukka tappelu Silencen ja Winterheartsin välillä. Silence oli minulle SE Sonata -levy, joka iski ensikuuntelulla, pyöri soittimessa varmaan puoli vuotta putkeen, ja avasi käytännössä uuden musiikillisen maailman. Sen myötä myös aiemmin vähän etäiseksi jäänyt Ecliptica aukesi sitten kunnolla.

Mutta toisaalta WG on mielestäni selkeästi tasavahvempi levy. Sillä ei ole ainoatakaan heikkoa biisiä (Draw Me nyt aavistuksen notkahtaa, mutta sekin istuu kokonaisuuteen). WG on levyistä myös eniten "oma maailmansa", vaikkei mitään yhtenäistä teemaa tms ole, niin levy tuntuu olevan oma pikku tarinansa. Se tuntuu kokonaisuudelta, ikään kuin hyvä kirja.

Jaa-a. Ehkä kallistuisin tuohon Winterheartsiin kuitenkin, tällä hetkellä.

• heterotero

wintterhearts guild

• QwErTyMaN

Winterheart's Guild...

Tietenkin!

• jee jee!

ja panen suihketta kainaloon! jee jee!

• Musiikintuntija

Eikä Silencekään ollut huono. Sonatan levyt ovat kronologisessa parhuusjärjestyksessä. Eka on paras ja viimeinen huonoin.

• r-eplica

Kyllä ecliptica on paras, unia ei oo mun mielestä sonataa parhaimmillaan, vaikka löytyy siitäki joitaki hyviä biisejä :)

• JOKU VAA=)

Ei tarvii ees miettii! Silence TIETYSTI!

• kimmo_80

Mun lempilevy sonatalta on Silence.

• -NaaNa-

Silence se on aivan paras sonatan uusin levy unia oli aika pettymys... :(

• Niisku-Justiina

Mun lemppari taitaa olla oikeestaan tuo Reckoning night... :) Tosin ei tuo uniakaan oo hassumpi...menee tämmöselle vanhemmalle mammalle... ;)

• drunkenman

Lempilevyni on tällä hetkellä heiltä "Unia".
      Se johtuu siitä, että olen kuullut paljon aikaisempia biisejä ja tämä levy luo erilaisuutta. En tarkoita, että olisin kyllästynyt vanhoihin levyihin, mutta tästä levystä pidän todella paljon.

• huussi

silence tai unia

• batiikkipaita

Hirveetä paskaa koko bändi, huh huh.
      Miten joku voi kuunnella harvahapsisen ukkelin vinkumista?? En ymmärrä?!?!

Ja sit vielä se batiikkipaita...Laatta lentää!

YÖK!!

• mimmu

no tietty FOR THE SAKE OF REVENGE ja RECKONING NIGHT no okke kaikki levyt ovat hyviä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1365
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1239
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      78
      1218
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      240
      1144
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1026
    6. 63
      911
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      737
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      700
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      560
    13. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51