Lempilevynne sonatalta?

himfan777

Sanokaas tänne lempilevynne sonata arcticalta. Minun mielestäni se on The collection koska olen aika uusi sonata fani.

17

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huaraaaaaaaaaa

pahan pistit... ehkä kallistuu Silence:n puoleen, tiukkana kakkosena Winterheart! :D

• ceeämäks

ehdottomasti Unia ja silence..

• tietysti
        ceeämäks kirjoitti:

ehdottomasti Unia ja silence..

Winterheart's Guild

• einnana
        tietysti kirjoitti:

Winterheart's Guild

Todella tiukka tappelu Silencen ja Winterheartsin välillä. Silence oli minulle SE Sonata -levy, joka iski ensikuuntelulla, pyöri soittimessa varmaan puoli vuotta putkeen, ja avasi käytännössä uuden musiikillisen maailman. Sen myötä myös aiemmin vähän etäiseksi jäänyt Ecliptica aukesi sitten kunnolla.

Mutta toisaalta WG on mielestäni selkeästi tasavahvempi levy. Sillä ei ole ainoatakaan heikkoa biisiä (Draw Me nyt aavistuksen notkahtaa, mutta sekin istuu kokonaisuuteen). WG on levyistä myös eniten "oma maailmansa", vaikkei mitään yhtenäistä teemaa tms ole, niin levy tuntuu olevan oma pikku tarinansa. Se tuntuu kokonaisuudelta, ikään kuin hyvä kirja.

Jaa-a. Ehkä kallistuisin tuohon Winterheartsiin kuitenkin, tällä hetkellä.

• heterotero

wintterhearts guild

• QwErTyMaN

Winterheart's Guild...

Tietenkin!

• jee jee!

ja panen suihketta kainaloon! jee jee!

• Musiikintuntija

Eikä Silencekään ollut huono. Sonatan levyt ovat kronologisessa parhuusjärjestyksessä. Eka on paras ja viimeinen huonoin.

• r-eplica

Kyllä ecliptica on paras, unia ei oo mun mielestä sonataa parhaimmillaan, vaikka löytyy siitäki joitaki hyviä biisejä :)

• JOKU VAA=)

Ei tarvii ees miettii! Silence TIETYSTI!

• kimmo_80

Mun lempilevy sonatalta on Silence.

• -NaaNa-

Silence se on aivan paras sonatan uusin levy unia oli aika pettymys... :(

• Niisku-Justiina

Mun lemppari taitaa olla oikeestaan tuo Reckoning night... :) Tosin ei tuo uniakaan oo hassumpi...menee tämmöselle vanhemmalle mammalle... ;)

• drunkenman

Lempilevyni on tällä hetkellä heiltä "Unia".
      Se johtuu siitä, että olen kuullut paljon aikaisempia biisejä ja tämä levy luo erilaisuutta. En tarkoita, että olisin kyllästynyt vanhoihin levyihin, mutta tästä levystä pidän todella paljon.

• huussi

silence tai unia

• batiikkipaita

Hirveetä paskaa koko bändi, huh huh.
      Miten joku voi kuunnella harvahapsisen ukkelin vinkumista?? En ymmärrä?!?!

Ja sit vielä se batiikkipaita...Laatta lentää!

YÖK!!

• mimmu

no tietty FOR THE SAKE OF REVENGE ja RECKONING NIGHT no okke kaikki levyt ovat hyviä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      323
      7678
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1866
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1402
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      58
      1196
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe