Olen muuttanut Ouluun ja ainoa tuttu ihminen paikkakunnalla on miesystäväni. En ole töitä löytänyt ja opiskelut jää raskauden takia katkolle. Päivät näyttää pahasti menevän yksin kotona istuskellen.. Kysynpä siis kun ei tuolta Oulun kaupungin sivuilta ainakaan ota mitään selvää, että mitä mahdollisuuksia täällä on harrastaa jotain ilman että siihen sisältyy 50 euron kuukausimaksua? onko mitään harrastelijajoukkueita tai..jotain..? ja mistä sellaisia löytyy? työn kauttahan vois sellaisia yhteisiä vuoroja löytyäkin mutta kun ei niitä töitäkään näy...
Harrastuksia Oulussa?
muuttaja_
1
3633
Vastaukset
- halpa ja hyvä harrastus :)
Tässäpä olisi linkki, mistä löydät Oulun kaupungin
alaisuudessa toimivat liikuntapaikat/aukiolot/hinnastot, jos vaikka innostut liikuntaa harrastamaan :)
http://www.ouka.fi/liikunta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693