Edellisessä hallituksessa liki valtiomiesasemaan noussut Mauri Pekkarinen (KEPU) tuntuu palanneen vanhoille aitovieriajatuksilleen ja on onnistunut sammakoillaan nostamaan jo hiukan pölyttyneen “pekkarointi” -termin takaisin entiseen, aitoon kukoistukseensa.
Uuden superministeriön johtoon nouseva Pekkarinen oli Äänekoskella oman vaalipiirinsä keskellä jossakin torikokouksessa retostellut, että alueen tiet saadaan kuntoon, kun Vantaalle suunnitellun Kehäradan aloittamista siirretään myöhemmäksi.
Eli siltarumpuja Keski-Suomeen parhaaseen Tuhoahon hallituksen tapaan. Muusta viis.
Ei siis uutta: KEPU PETTÄÄ AINA!
Pekkarinen pekkaroi jälleen
7
574
Vastaukset
- Uusi-Ukki
Mielipidepnkki teki jo juuri samasta asiasta aloitteen, ei millään pahalla, et ehkä huomannut, tuolla alempana on aiheesta vilkas keskustelu, tälläkin saitilla pitkästä aikaan, ota uusia aiheita, toivoo Uusi-ukki.
Niinpäs onkin, mutta toisaalta Pikku-Maurin todellisen luonteen voi tuoda esiin kahdessakin avauksessa...
- Uusi-Ukki
Känä kirjoitti:
Niinpäs onkin, mutta toisaalta Pikku-Maurin todellisen luonteen voi tuoda esiin kahdessakin avauksessa...
toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.
En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme. - Vastuuta koko Suomesta
Uusi-Ukki kirjoitti:
toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.
En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme.http://www.valtioneuvosto.fi/hallitus/hallitusohjelma/ohjelma/fi.jsp#13
- olet
Uusi-Ukki kirjoitti:
toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.
En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme.Mitä sitä verorahoja teiden ylläpitämiseen laitetaan pysyyhän ne siellä muutenkin.
Olen samaa mieltä myös siitä että miksi kansan pitäisi kehärata hankettakaan maksaa, nekin rahat voitaisiin käyttää paljon paremmin vaikka vanhusten hoitoon. - Suomi.
Vastuuta koko Suomesta kirjoitti:
http://www.valtioneuvosto.fi/hallitus/hallitusohjelma/ohjelma/fi.jsp#13
loppuu kehän kohdalla, ;>
- känä känättää:
Suomessa on kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402