Pekkarinen pekkaroi jälleen

Edellisessä hallituksessa liki valtiomiesasemaan noussut Mauri Pekkarinen (KEPU) tuntuu palanneen vanhoille aitovieriajatuksilleen ja on onnistunut sammakoillaan nostamaan jo hiukan pölyttyneen “pekkarointi” -termin takaisin entiseen, aitoon kukoistukseensa.

Uuden superministeriön johtoon nouseva Pekkarinen oli Äänekoskella oman vaalipiirinsä keskellä jossakin torikokouksessa retostellut, että alueen tiet saadaan kuntoon, kun Vantaalle suunnitellun Kehäradan aloittamista siirretään myöhemmäksi.

Eli siltarumpuja Keski-Suomeen parhaaseen Tuhoahon hallituksen tapaan. Muusta viis.

Ei siis uutta: KEPU PETTÄÄ AINA!

7

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi-Ukki

      Mielipidepnkki teki jo juuri samasta asiasta aloitteen, ei millään pahalla, et ehkä huomannut, tuolla alempana on aiheesta vilkas keskustelu, tälläkin saitilla pitkästä aikaan, ota uusia aiheita, toivoo Uusi-ukki.

      • Niinpäs onkin, mutta toisaalta Pikku-Maurin todellisen luonteen voi tuoda esiin kahdessakin avauksessa...


      • Uusi-Ukki
        Känä kirjoitti:

        Niinpäs onkin, mutta toisaalta Pikku-Maurin todellisen luonteen voi tuoda esiin kahdessakin avauksessa...

        toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.

        En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme.


      • Vastuuta koko Suomesta
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.

        En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme.

        http://www.valtioneuvosto.fi/hallitus/hallitusohjelma/ohjelma/fi.jsp#13


      • olet
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        toisimme Maurin töppäykset esiin, Kepulaiset eivät usko pätkääkään, se on sitä pyhää Kepu-uskoa, juuri samaa mitä he tuntevat Vanhasta kohtaan. Eikä siinä mitään jos nämä miehet olisivat Mittansa täyttäviä, en tarkoita pitkää enkä pätkää, vaan tietoa ja taitoa, jotka näiltä herroilta tyystin puuttuu.

        En usko että Kokoomus antaa Maurille periksi, toisaalta taas Mauri päättävänä Ministerinä runnoo tuon tieasiansa vihreiden avulla läpi. No ei siinä mitään rikotaan Budjetin raamit, tehdään lisäbudjetti, näinhän pysyy Hallitus taas kasassa. Jos Kokoomus menee antamaan Pätkä Maurille periksi, pannaan taas kansa maksumieheksi, mitäpä tuo yksi satamiljoonaa ekua rikkaan valtion varoissa tuntuu, näin päättelevät nämä viisaat Ministerimme.

        Mitä sitä verorahoja teiden ylläpitämiseen laitetaan pysyyhän ne siellä muutenkin.

        Olen samaa mieltä myös siitä että miksi kansan pitäisi kehärata hankettakaan maksaa, nekin rahat voitaisiin käyttää paljon paremmin vaikka vanhusten hoitoon.


      • Suomi.

    • känä känättää:

      Suomessa on kaikki hyvin!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe