Autofellaatio

Tumputusman

Kuka teistä pystyy tekemään Autofellaatiota, eli ottaa suihin iteltään. Mä pystyn olen harjoitellut selkärangan notkistamista, ja saanut lopulta munan suuhuni. Kuka muu harrastaa sitä?

15

12973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumppari

Tavoitteena on kansssa autofellaatio, ihan erikoisuusmielessä. Voimistelusta on vartaloni jäänyt notkeaksi ja melkein jo autofellaatio onnistuu, pitää kuitenkin vielä treenata. Tietysti helpompiakin tapoja masturboida on. Onpa kuitenkin taas yksi syy jumpata ja venytellä aamuisin ja iltaisin.

• Asian harrastaja

Samanlaiset jutut mielessä.

Mistä päin olet? Kiinnostaako vaihtaa kommentteja vaikkapa suoraan sähköpostilla?

• dANTE 25

HEI!
      kOITTANUT OLEN ja ihanalta se tuntuu kun harjoitteleminen palkitsee lopussa.OLIN 25V 182 JA 88KG Siis pari vuotta sitten treenasin ja bodasin / painonnostoja ja vetreyttää mutta ei liika massaa. myös testobuusteria ja Antikatabolinen valmiste CORT BLOCK. Ehkäisee katabolisen (kudoksia hajottavan) kortisolihormonin eritystä elimistössäsi. Kortisoli on katabolinen, elimistön luonnollinen oma hormoni joka ehkäisee voimakkaasti lihastesi ja kudostesi kasvua. Kortisolia muodostuu harjoittelun yhteydessä. Myös psyykkinen stressi lisää kortisolihormonin eritystä. Mitä pienemmät kortisolitasot elimistössäsi ovat, sitä paremmat edellytyksesi ovat lihaskasvulle sekä harjoituksesta palautumiselle. TÄLLÄ SAIN HARJOITTELUN SIIHEN PISTESEEN JOLLOIN OLIN SELIN JA VENYTIN KÄSIÄ JA SELKÄÄ JA OJENSIN JALAT YLÖS SEKÄ SAAMAAN ASENNON NIIN ETTÄ KALU OHJAUTUU KASVOIHIN JA SITÄ HARJOITTELIN VIIKOSSA PARIKIN KERTAA JA NOSTIN PAINOJA SEKÄ TEIN HAUIS LIIKKEITÄ SEKÄ SELKÄVENYTYKSIÄ KUNNES MYÖS KEHO VATSANSEUDULTA KAPENEE JA LIHAKSISTO LISÄNTYY SEKÄ KYSEINEN VALMISTE LOI EDULLISEN TILAAN JOLLOIN SE TEHOSTUI OIKEIN NOPEASTI JA JOTENKIN JOKUNEN PÄIVÄ OLI SELLAINEN FIILIS TÖISSÄ ETTÄ KOITANPA TÄNÄÄN MYÖS. SILLOIN ILTAPÄIVÄN AIKOIHIN KOITIN JA LAITOIN PATJAN LATTIALLE JA TUOLIN SEINÄNPÄIN JOLLOIN OLIN SELÄLLÄ JA PIDIN BOXERIT JALASSA(KIIHOTTI KOVASTI ALUSSA) JA YRITIN SIIS OJENTAA JALAT SUORIKSI JA ASENTAA NE SINNE TUOLINPÄÄLLE ASENTO OLI´SIIS TAKAMISTO YLHÄÄLLÄ JA ON SELLAISESSA KYNTTILÄ ASENNOSSA JOLLOIN RINTALASTASSA TUNTUU PIENTÄ KIPUA MUTTA SE MENEE OHI JA YRITTÄÄ PIKKASEN LISÄÄ JOLLOIN OLIN YLLÄTTYNYT KUN BOXEREITA RIISUIN PIS SIINÄ ASENNOSSA NIIN KALU OLI JÄYKISTYNYT JA SITÄ OLI IHANA KOSKETELLA KIELELLÄ JA KUN ASENTO PARANI VIELÄ SE PENIS OSUI JÄYKISTYNEENÄ SILMÄKUOPPAAN OLIHAN SE MINULTA PITKÄN AJAN OLLUT HAAVE. SE ON TOTUUS NYT KULUNUT 3 VUOTTA SIITÄ JA EN OLE KOITTANUT ENÄÄ. KOKEMUS ON SEEKIN.

• HAHAhaHAaa

Tämä oli oikeasti hauska JUTTU. LISÄÄ TÄMMÖSIÄ!!!

• xxxxxxxxxxxx

Onko kukaan juossu puhelinpylvään ympäri ja pistäny itseään takapuoleen,olisi uusi harrastus muiden hullutusten lisäksi :-))

• auto-matti...

...unessa.

• hanuri.-.-

pääni hanuriin se vasta gutaa tekee kannattaa kokeilla.

• dgbrbrhh

Mulla on muija joka hoitaa suihinoton.

• Anonyymi

Silti masturboit vai mitä? Autofellaatio on yksi mastuboinnin tekniikka.

• Anonyymi

Teininä kykenin kielellä kokeilemaan ja muistaakseni jopa huuliin asti sain, tosin harrastus jäi valitettavasti siihen. Tänä päivänä kun minun on mahdoton suorittaa tätä masturbointi muotoa, minun varmaan sitten on löydettävä mies jolle sen voin tehdä.

• Anonyymi

Kumpa sitä tuohon pystyisikin mutta kun ei taivu niin ei vaan taivu :(

• Anonyymi

Itse kans venytellyt ja onnistunut imemään mehut suuhun ai ett

• Anonyymi

Ei ole mahdotonta, jos olet notkea. Itse olin kouluaikoina, ja johonkin 35-40 v:ksi asti notkea, ja sain helposti kalun suuhun, melkein kokonaan. Eikä myöhemminkään kahdotonta, kun teet oikeanlaista voimistelua. Olen nähnyt monen muuhunkin siihen pystyvän, ei ole erikoisuus

• Anonyymi

Itse tehnyt 20 vuotta, aloittanut 15 vuotiaana. Tykkään tehdä tuota ainakin viikoittain, vaikka parisuhteessa naisen kanssa ja seksiä on säännöllisesti. Oman kullin imeminen on mahtavaa masturbaatiota, mutta on kyllä kehittänyt aika pahan suihinotto ja spermafetissin. Piristää seksielämää: olen tehnyt tuotta muijan kanssa tuplasuikkarina ja imenyt itseä samalla kun muija nuolee peppua. Muija on myös pannut mua sträppärillä peppuun samalla kun imen itseäni. Ja joskus olen nuollut muijan klittaa samalla kun panen pyllyyn. Autofellaatio on hyvää treeniä ja pitää kropan kunnossa ja notkeana.

• Anonyymi

Onpa vapaamielinen nainen.Olisi kiva ottaa itseltään suihin ja niellä mällit jos olisi nainen yleisönä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      84
      8040
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6063
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5557
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5476
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4720
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2478
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      29
      2173
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1334
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1164
    Aihe