Autofellaatio

Tumputusman

Kuka teistä pystyy tekemään Autofellaatiota, eli ottaa suihin iteltään. Mä pystyn olen harjoitellut selkärangan notkistamista, ja saanut lopulta munan suuhuni. Kuka muu harrastaa sitä?

11

12581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumppari

Tavoitteena on kansssa autofellaatio, ihan erikoisuusmielessä. Voimistelusta on vartaloni jäänyt notkeaksi ja melkein jo autofellaatio onnistuu, pitää kuitenkin vielä treenata. Tietysti helpompiakin tapoja masturboida on. Onpa kuitenkin taas yksi syy jumpata ja venytellä aamuisin ja iltaisin.

• Asian harrastaja

Samanlaiset jutut mielessä.

Mistä päin olet? Kiinnostaako vaihtaa kommentteja vaikkapa suoraan sähköpostilla?

• dANTE 25

HEI!
      kOITTANUT OLEN ja ihanalta se tuntuu kun harjoitteleminen palkitsee lopussa.OLIN 25V 182 JA 88KG Siis pari vuotta sitten treenasin ja bodasin / painonnostoja ja vetreyttää mutta ei liika massaa. myös testobuusteria ja Antikatabolinen valmiste CORT BLOCK. Ehkäisee katabolisen (kudoksia hajottavan) kortisolihormonin eritystä elimistössäsi. Kortisoli on katabolinen, elimistön luonnollinen oma hormoni joka ehkäisee voimakkaasti lihastesi ja kudostesi kasvua. Kortisolia muodostuu harjoittelun yhteydessä. Myös psyykkinen stressi lisää kortisolihormonin eritystä. Mitä pienemmät kortisolitasot elimistössäsi ovat, sitä paremmat edellytyksesi ovat lihaskasvulle sekä harjoituksesta palautumiselle. TÄLLÄ SAIN HARJOITTELUN SIIHEN PISTESEEN JOLLOIN OLIN SELIN JA VENYTIN KÄSIÄ JA SELKÄÄ JA OJENSIN JALAT YLÖS SEKÄ SAAMAAN ASENNON NIIN ETTÄ KALU OHJAUTUU KASVOIHIN JA SITÄ HARJOITTELIN VIIKOSSA PARIKIN KERTAA JA NOSTIN PAINOJA SEKÄ TEIN HAUIS LIIKKEITÄ SEKÄ SELKÄVENYTYKSIÄ KUNNES MYÖS KEHO VATSANSEUDULTA KAPENEE JA LIHAKSISTO LISÄNTYY SEKÄ KYSEINEN VALMISTE LOI EDULLISEN TILAAN JOLLOIN SE TEHOSTUI OIKEIN NOPEASTI JA JOTENKIN JOKUNEN PÄIVÄ OLI SELLAINEN FIILIS TÖISSÄ ETTÄ KOITANPA TÄNÄÄN MYÖS. SILLOIN ILTAPÄIVÄN AIKOIHIN KOITIN JA LAITOIN PATJAN LATTIALLE JA TUOLIN SEINÄNPÄIN JOLLOIN OLIN SELÄLLÄ JA PIDIN BOXERIT JALASSA(KIIHOTTI KOVASTI ALUSSA) JA YRITIN SIIS OJENTAA JALAT SUORIKSI JA ASENTAA NE SINNE TUOLINPÄÄLLE ASENTO OLI´SIIS TAKAMISTO YLHÄÄLLÄ JA ON SELLAISESSA KYNTTILÄ ASENNOSSA JOLLOIN RINTALASTASSA TUNTUU PIENTÄ KIPUA MUTTA SE MENEE OHI JA YRITTÄÄ PIKKASEN LISÄÄ JOLLOIN OLIN YLLÄTTYNYT KUN BOXEREITA RIISUIN PIS SIINÄ ASENNOSSA NIIN KALU OLI JÄYKISTYNYT JA SITÄ OLI IHANA KOSKETELLA KIELELLÄ JA KUN ASENTO PARANI VIELÄ SE PENIS OSUI JÄYKISTYNEENÄ SILMÄKUOPPAAN OLIHAN SE MINULTA PITKÄN AJAN OLLUT HAAVE. SE ON TOTUUS NYT KULUNUT 3 VUOTTA SIITÄ JA EN OLE KOITTANUT ENÄÄ. KOKEMUS ON SEEKIN.

• HAHAhaHAaa

Tämä oli oikeasti hauska JUTTU. LISÄÄ TÄMMÖSIÄ!!!

• xxxxxxxxxxxx

Onko kukaan juossu puhelinpylvään ympäri ja pistäny itseään takapuoleen,olisi uusi harrastus muiden hullutusten lisäksi :-))

• auto-matti...

...unessa.

• hanuri.-.-

pääni hanuriin se vasta gutaa tekee kannattaa kokeilla.

• dgbrbrhh

Mulla on muija joka hoitaa suihinoton.

• Anonyymi

Silti masturboit vai mitä? Autofellaatio on yksi mastuboinnin tekniikka.

• Anonyymi

Teininä kykenin kielellä kokeilemaan ja muistaakseni jopa huuliin asti sain, tosin harrastus jäi valitettavasti siihen. Tänä päivänä kun minun on mahdoton suorittaa tätä masturbointi muotoa, minun varmaan sitten on löydettävä mies jolle sen voin tehdä.

• Anonyymi

Kumpa sitä tuohon pystyisikin mutta kun ei taivu niin ei vaan taivu :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe