Löysin mukavan kalamiehen treffisivuilta. Onko leijonalla ja kalalla tulevaisuutta?
chilly
5
840
Vastaukset
- katkerakala
Joka puolella kysellään kalat-leijona suhteen onnistumisesta, kyllä se vaan on niin, että harvoin siitä tulee "ja niin he elivät onnellisesti elämänsä loppuun asti" tarinaa. Toki alku voi olla lupaava, mutta jos hän on tyypillinen kala ja sinä tyypillinen leijona, suhde on varmasti tuhoontuomittu.
- Leotheman
Älä tee sitä!
Multa meni elämänhalu pois kalojenparissa!
He ovat kaikki sairaita olentoja! - Fisunainen
Minä taas olen tavannut jokin aika sitten leijonamiehen. Ainakin nyt tuntuu tosi hyvältä, eikä minun tulisi mieleenikään lopettaa yhteensopivuusennusteiden mukaan tätä suhdetta. Haluan katsoa rauhassa, mihin tämä johtaa....
- narttupuolnen tämäkin
olen ollut avoliitossa kohta....7 vuotta fisun kanssa ja muutaman ulosheiton jälkeen on asettunut.yhteinen 2 vee ihana poika ja oma talo..ihan hyvin mene kun ei ota liian vakavasti.alussa oli paljon vaikempaa mutta leijonan sisulla ja kovalla koulutuksella siitä on selvitty.
Kalat varsinkin miehet ovat (50/50)kovia taivaanrannan maalareita ja haaveilijoita,täytyyhän heillä unelmia olla muttei niissä voi koko ajan elää.siinä suhteessa on suurin haaste,pitää ne maan tasalla.
Kalamaiseen tyyliin myös viihtyvät vetisissä oloissa...alkoholi oli välillä ongelma.
Nyt asiat hyvin kun on delekoinut intressist muihin asioihin!
- olla...
Niin minäkin tapasin. Ja sitten tavattiin. Ja siihenpä se viestittely sitten alkoi harvenemaan, nyt luulen jo, että on kokonaan loppunut... Ohops, tunnen jopa itseni rumaksi tai jotain, vaikka ei tämä toinenkaan nyt mikään Brad Pitt ole, mutta mukava, mikä nyt tietty paljon enemmän merkitsee. Tai sitten olin vain hänen mielestään typerä...Tai lihava... Tai liian takertuva, kun sanoin, miten mukava häntä oli tavata. Tiedä häntä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1272303
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162043- 1292003
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121754Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491266Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901100Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029