chilly

Lulupullukka

Löysin mukavan kalamiehen treffisivuilta. Onko leijonalla ja kalalla tulevaisuutta?

5

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkerakala

      Joka puolella kysellään kalat-leijona suhteen onnistumisesta, kyllä se vaan on niin, että harvoin siitä tulee "ja niin he elivät onnellisesti elämänsä loppuun asti" tarinaa. Toki alku voi olla lupaava, mutta jos hän on tyypillinen kala ja sinä tyypillinen leijona, suhde on varmasti tuhoontuomittu.

    • Leotheman

      Älä tee sitä!
      Multa meni elämänhalu pois kalojenparissa!
      He ovat kaikki sairaita olentoja!

    • Fisunainen

      Minä taas olen tavannut jokin aika sitten leijonamiehen. Ainakin nyt tuntuu tosi hyvältä, eikä minun tulisi mieleenikään lopettaa yhteensopivuusennusteiden mukaan tätä suhdetta. Haluan katsoa rauhassa, mihin tämä johtaa....

      • narttupuolnen tämäkin

        olen ollut avoliitossa kohta....7 vuotta fisun kanssa ja muutaman ulosheiton jälkeen on asettunut.yhteinen 2 vee ihana poika ja oma talo..ihan hyvin mene kun ei ota liian vakavasti.alussa oli paljon vaikempaa mutta leijonan sisulla ja kovalla koulutuksella siitä on selvitty.
        Kalat varsinkin miehet ovat (50/50)kovia taivaanrannan maalareita ja haaveilijoita,täytyyhän heillä unelmia olla muttei niissä voi koko ajan elää.siinä suhteessa on suurin haaste,pitää ne maan tasalla.
        Kalamaiseen tyyliin myös viihtyvät vetisissä oloissa...alkoholi oli välillä ongelma.
        Nyt asiat hyvin kun on delekoinut intressist muihin asioihin!


    • olla...

      Niin minäkin tapasin. Ja sitten tavattiin. Ja siihenpä se viestittely sitten alkoi harvenemaan, nyt luulen jo, että on kokonaan loppunut... Ohops, tunnen jopa itseni rumaksi tai jotain, vaikka ei tämä toinenkaan nyt mikään Brad Pitt ole, mutta mukava, mikä nyt tietty paljon enemmän merkitsee. Tai sitten olin vain hänen mielestään typerä...Tai lihava... Tai liian takertuva, kun sanoin, miten mukava häntä oli tavata. Tiedä häntä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe