Ovatko vaa'at taiteellisia?
Minulla on yksi kaveri, joka on vaaka ja hän
piirtää tosi hyvin. Piirrän ihan omasta mielestänikin ihan hyvin ja olen siis vaaka.
Ovatko vaa'at...
7
1217
Vastaukset
- vaaka myös
taiteelisia ja luovia.Siksi me varmaan ollaan niin "ei pidettyjä" ihmisiä.
- Libratar
Mulla koko peruskoulussa ainoo 10 todistuksessa oli kuviksessa.. aina oon tykäny piirtämisestä ja kirjottelenki paljo!
Ei oikein kiinnosta mikään ns. ura vaan mieluite olisin joku taiteilija ilman tarkkoja aikatauluja yms. ja taiteilijaelämä jo ainaki sujuu ;)
Vähä samanlaine boheemihaaveilija oli exäkin, myös vaaka... - vaakuli*
ovat ;D tosi hyviä ovatkin..
Pari stippendei, palkintoja, näyttelyjä takana päin - kuviksen saralla :P Yli 13 vuotta kuvisharrastusta takana mulla.
Varmasti, jos tähän alaan tuut ja satsaat taitoihisi, niin tuut menestymään :) - ````
Kyllä se on aivan varma, että vaa'at ovat hyvin taiteellisia :DD Melkeimpä kaikkein taiteellisin kaikista horoskooopeista, ellei jopa taiteellisin.
- akaav
heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..
- edestä
akaav kirjoitti:
heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..
mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;) - vaakatyttö. !
edestä kirjoitti:
mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;)Ite rakastan taiteita, ja kuvis ja musiikki aina ollut 10 todistuksessa. Oon aika kunnianhimonen, yritän taiteista tehä ittelleni ammattia. :> Ehkä menestyn joskus musiikin saralla,saa aina toivoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982