Ovatko vaa'at...

LiituLaatu

Ovatko vaa'at taiteellisia?

Minulla on yksi kaveri, joka on vaaka ja hän
piirtää tosi hyvin. Piirrän ihan omasta mielestänikin ihan hyvin ja olen siis vaaka.

7

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka myös

taiteelisia ja luovia.Siksi me varmaan ollaan niin "ei pidettyjä" ihmisiä.

• Libratar

Mulla koko peruskoulussa ainoo 10 todistuksessa oli kuviksessa.. aina oon tykäny piirtämisestä ja kirjottelenki paljo!
      Ei oikein kiinnosta mikään ns. ura vaan mieluite olisin joku taiteilija ilman tarkkoja aikatauluja yms. ja taiteilijaelämä jo ainaki sujuu ;)
      Vähä samanlaine boheemihaaveilija oli exäkin, myös vaaka...

• vaakuli*

ovat ;D tosi hyviä ovatkin..

Pari stippendei, palkintoja, näyttelyjä takana päin - kuviksen saralla :P Yli 13 vuotta kuvisharrastusta takana mulla.

Varmasti, jos tähän alaan tuut ja satsaat taitoihisi, niin tuut menestymään :)

• ````

Kyllä se on aivan varma, että vaa'at ovat hyvin taiteellisia :DD Melkeimpä kaikkein taiteellisin kaikista horoskooopeista, ellei jopa taiteellisin.

• akaav

heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..

• edestä
        akaav kirjoitti:

heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..

mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
        Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;)

• vaakatyttö. !
        edestä kirjoitti:

mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
        Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;)

Ite rakastan taiteita, ja kuvis ja musiikki aina ollut 10 todistuksessa. Oon aika kunnianhimonen, yritän taiteista tehä ittelleni ammattia. :> Ehkä menestyn joskus musiikin saralla,saa aina toivoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5736
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      90
      1752
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1170
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1104
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      1007
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe