Ovatko vaa'at...

LiituLaatu

Ovatko vaa'at taiteellisia?

Minulla on yksi kaveri, joka on vaaka ja hän
piirtää tosi hyvin. Piirrän ihan omasta mielestänikin ihan hyvin ja olen siis vaaka.

7

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka myös

      taiteelisia ja luovia.Siksi me varmaan ollaan niin "ei pidettyjä" ihmisiä.

    • Libratar

      Mulla koko peruskoulussa ainoo 10 todistuksessa oli kuviksessa.. aina oon tykäny piirtämisestä ja kirjottelenki paljo!
      Ei oikein kiinnosta mikään ns. ura vaan mieluite olisin joku taiteilija ilman tarkkoja aikatauluja yms. ja taiteilijaelämä jo ainaki sujuu ;)
      Vähä samanlaine boheemihaaveilija oli exäkin, myös vaaka...

    • vaakuli*

      ovat ;D tosi hyviä ovatkin..

      Pari stippendei, palkintoja, näyttelyjä takana päin - kuviksen saralla :P Yli 13 vuotta kuvisharrastusta takana mulla.

      Varmasti, jos tähän alaan tuut ja satsaat taitoihisi, niin tuut menestymään :)

    • ````

      Kyllä se on aivan varma, että vaa'at ovat hyvin taiteellisia :DD Melkeimpä kaikkein taiteellisin kaikista horoskooopeista, ellei jopa taiteellisin.

      • akaav

        heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..


      • edestä
        akaav kirjoitti:

        heh.. hitto ku ei tajunnu koulu aikoina sanoo kuvisopelle et "hei, et sä voi antaa mulle kuutosta kuviksesta ku kato ku mä oon vaaka ja me ollaan taiteellisii.." no ei. ite olen kyllä vaaka ja maailman surkein kuvataiteessa. onneksi tanssitaide on olemassa koska siinä loistan:) mutta en nyt kuitenkaan menisi yleistämään että kaikki vaa'at ovat taiteellisia..

        mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
        Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;)


      • vaakatyttö. !
        edestä kirjoitti:

        mun vaakamieheni sai koulussa kuvataidetta puserrettua, eikä kehitystä sen jälkeen ole tapahtunut.
        Sinnikkään opettamisen tuloksena tanssi alkaa sujua. Ankarasta keskittymisestään johtuen kielenkärki tuppaa vielä työntymään ulos suusta. Eiköhän tämä kuitenkin jatkossa tanssitaiteeksi muutu. ;)

        Ite rakastan taiteita, ja kuvis ja musiikki aina ollut 10 todistuksessa. Oon aika kunnianhimonen, yritän taiteista tehä ittelleni ammattia. :> Ehkä menestyn joskus musiikin saralla,saa aina toivoa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe