"Miuta taputellaan pyllylle ja tytötellään niin paljon, että on kiva joskus hämmentää ihmisiä puhumalla hävyttömyyksiä."
"Nykyinen työni on ainoa asia, jossa en ole patalaiska. Aiemmissa hommissa yritin selvitä kaikesta mahdollisimman nopeasti, jotta pääsin tauolle. Pomo tuli usein kahvihuoneeseen huutamaan, että nyt helvettiin täältä!"
"Lintsasin aikoinaan koulusta. nykyisin taas en jaksa herätä tai hoitaa juoksevia asioita. Mieluiten mie vain olen. Siirrän usein asioita seuraavaan päivään."
"Siivoamisessa olen erityisen laiska."
"En koskaan imuroi tai tiskaa. Ostin jokin aika sitten astianpesukoneen. Äitini ei uskonut, että jaksaisin täyttää ja tyhjentää sitä, mutta siitä kyllä tykkään."
"Miulla on paljon vaatteita todella paljon, enkä jaksa koskaan laittaa niitä kaappiin. ne lojuvat aina ympäriinsä. Miulla on kotona yksi iso musta kasa. Siitä on kiva sitten etsiä jotain tiettyä vaatetta!"
"Rakastan laiskottelua. Euroviisujen jälkeen aion hetken pysyä paikallaan ja nukkua - hyvällä omallatunnolla."
"Mässäilen krapulassa."
"Mie olen hirveä mässäilemään, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa. En edes ymmärrä miksi se on kuolemansynti! Kaikkien pitäisi mässäillä. Se on nautiskelua. Mie mässäilen kausittain. Tällä hetkellä meneillään on massankeräyskausi!"
"Herkuttelen kunnon ruualla. Krapulassa syön yleensä pitsaa ja hampurilaisia. Joinain päivinä nautin monta lämmintä ateriaa vain siksi, että ruoka on niin hyvää. Tällä hetkellä suosikkini on perunamuusi, sen seuraksi käy oikeastaan mikä vain."
Hannan sanomaa
Seura 19/2007
1
438
Vastaukset
- reseptiä juu
No niin, katkelmat kuvaavat Hannaa varmasti sellaisena kuin hän oikeasti on.
Tuossa asemassa, idolina, hänellä on varaakin kaikkeen tuohon: laiskotteluun, vaatteitten väheksyntään, siivoamattomuuteen, mässäilyyn, krapulassa lojumiseen.
Ainoa paha puoli vain on siinä, että tällainen elämäntapa muuttaa ihmistä sellaiseksi ulkonäöltäkin , ettei hän itsekään varmasti ole tyytyväinen näkemäänsä. Lihominen ja kulahtaminen vaanivat, ellei muista välillä elää ns. terveellisestkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009