Nordic models mallitoimisto

medenine

Onko kukaan tuon kyseisen mallitoimiston listoilla. Jouduitteko maksamaan 100€, että pääsitte listoille? Mä jouduin ja en oo saanu vieläkään mitään töitä ja ajattelin ilmottaa poliisille kyseisestä asiasta. Mutta tarvitsisin varmaankin todistajia joten jos on henkilöitä joille on tapahtunut sama asia niin olis kiva jos voitais jutella asiasta!

42

11783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa

      Voi kuule, niitä riittää. Ja kyseisen toimiston pitäjä haukkui mut mailissa: rumaksi, läskiksi, tyhmäksi.. Olen aikeissa nostaa syytteen! Eli hyppää vaan mukaan.

      • medenine

        Mä ajattelin tehdä netissä sellasen rikosilmoituksen. Tiedätkö ketään muita jotka on ollu nordic modelsin listoilla? Jouduitko muuten maksamaan 100€ et pääsit listoille? Onko sulla niitä maileja jäljellä joissa se on haukkunu sua? Ois ainaki todisteita. Mulla on kaikki mailit tallessa mitä sielt on lähetetty mulle.


      • ootte rikosilmoitusta
        medenine kirjoitti:

        Mä ajattelin tehdä netissä sellasen rikosilmoituksen. Tiedätkö ketään muita jotka on ollu nordic modelsin listoilla? Jouduitko muuten maksamaan 100€ et pääsit listoille? Onko sulla niitä maileja jäljellä joissa se on haukkunu sua? Ois ainaki todisteita. Mulla on kaikki mailit tallessa mitä sielt on lähetetty mulle.

        tekemässä?

        Kyllä yksityiseen meiliin voi laittaa mielipiteensä. Kunnianloukkauksen tulee olla julkinen ja vaarantaa maine.

        Käväsin muuten kyseisen toimiston sivuilla. Siellä 160-senttiset läskit, joilla ei ole mitään edellytyksiä alalle esittelivät sitten itseään satasta vastaan. Hienoa!


      • Jos ootte
        ootte rikosilmoitusta kirjoitti:

        tekemässä?

        Kyllä yksityiseen meiliin voi laittaa mielipiteensä. Kunnianloukkauksen tulee olla julkinen ja vaarantaa maine.

        Käväsin muuten kyseisen toimiston sivuilla. Siellä 160-senttiset läskit, joilla ei ole mitään edellytyksiä alalle esittelivät sitten itseään satasta vastaan. Hienoa!

        niin vitun tyhmiä, että ootte menneet maksamaa tyhjästä, niin se ei kuulu poliisille.

        Jos teillä on paperilla, että töitä luvataan, niin on toinen juttu. Epäilen, että ootte vain blondiaivoillanne olleet niin säälittäväiä, että ette edes ole sopimusta kunnolla lukenut..

        Ei muuten ihme, että haukkuu rumaksi, eihän niillä ole yhtäainutta kaunista mallia listoilla.

        Hah, hah...


      • tm

        sä et oo ainoa....


    • hyvinkin...

      tiedossa ettei pidä maksaa mihinkään mallitoimistoon mitään...se on vain rahastusta! Summa on silti suht mitätön...varmasti juuri siksi ettei kukaan jaksa alkaa siitä naukumaan!
      Mutta loppujen lopuksi malli myy itse itseään...eli ei se ole toimiston syy jos ei töitä löydy...kauniille mallille on varmasti aina jotain hommia ja jos sitä ulkonäköä löytyy niin menee suoreen hyvämaineiseen mallitoimistoon...eikä tarvitse maksella mitään!

    • hmmm...

      Eikö sinusta tuntunut oudolta että joudut maksamaan jotta "pääset" malliksi. Suomessa näitä höpö höpö mallitoimistoja riittää. Oikeita mallitoimistoja ei ole kuin 3 Paparazzi, Modelboom Helsingissä ja Fashionteam Turussa. Ne eivät edes ota sinua kirjoille, jos et täytä mallin vaatimuksia. Ei sitä töitä noin vain saada, ensiksi sinusta pitää olla kiinnostuneita. Jos asiakkaat eivät ole sinusta kiinnostuneita, et saa töitäkään.

      • kuka lie

        Hah! Kylläpä joku täällä taas skeidaa kirjoittaa. Olisikohan ”palkkalistoilla” kys.lafkassa. Se asia vaan sattuu olemaan niin, että myös maileissa ja tekstiviesteissä olevat loukkaukset käyvät näyttönä, itse tämän asian tarkastin, meidän suvussa kun sattuu olemaan eräs tosi nimekäs ruotsalainen lakimies.
        Ja tämän asian jossain vaiheessa vien poliisin pöydälle.
        Täällä netissä saa peloitella kuule ihan vaikka mitä jauhamalla, mutta tosiasia on se, ettei meitä peloita sun kirjoittelus, saadaan vaan lisää vettä myllyymme!


        Ja mitä tulee kauneuteen, niin kirjoittaja on harvinaisen vajailla jauhoilla varustettu ihminen, jos 160cm oleva ja läski..Huh! Aikamoinen tapa katsella maailmaan. Jotenkin koko kirjoituksesta paistoi läpi että se on tosi agrella kirjoitettu nopeaan, ja kirjoittajalla jokseenkin paljon vihaa kannettavanaan, mutta mistä lie kertynyt..?

        Aloittaja kysyit että maksoinko sen 100€, en maksanut enkä tule maksamaan. Kierrän kyseisen lafkan niin kaukaa kuin vain pystyn ja kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella, kerron. Ja niitä riittää koska olen muodin ja malliksi haluavien kanssa joka päivä tekemisissä, ympäri suomen maan.


      • alallapalalla
        kuka lie kirjoitti:

        Hah! Kylläpä joku täällä taas skeidaa kirjoittaa. Olisikohan ”palkkalistoilla” kys.lafkassa. Se asia vaan sattuu olemaan niin, että myös maileissa ja tekstiviesteissä olevat loukkaukset käyvät näyttönä, itse tämän asian tarkastin, meidän suvussa kun sattuu olemaan eräs tosi nimekäs ruotsalainen lakimies.
        Ja tämän asian jossain vaiheessa vien poliisin pöydälle.
        Täällä netissä saa peloitella kuule ihan vaikka mitä jauhamalla, mutta tosiasia on se, ettei meitä peloita sun kirjoittelus, saadaan vaan lisää vettä myllyymme!


        Ja mitä tulee kauneuteen, niin kirjoittaja on harvinaisen vajailla jauhoilla varustettu ihminen, jos 160cm oleva ja läski..Huh! Aikamoinen tapa katsella maailmaan. Jotenkin koko kirjoituksesta paistoi läpi että se on tosi agrella kirjoitettu nopeaan, ja kirjoittajalla jokseenkin paljon vihaa kannettavanaan, mutta mistä lie kertynyt..?

        Aloittaja kysyit että maksoinko sen 100€, en maksanut enkä tule maksamaan. Kierrän kyseisen lafkan niin kaukaa kuin vain pystyn ja kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella, kerron. Ja niitä riittää koska olen muodin ja malliksi haluavien kanssa joka päivä tekemisissä, ympäri suomen maan.

        oikeita mallitoimistoja on kolme: paparazzi, fondi ja modelboom, kaikki helsingissä.

        fashionteam turussa on missitoimisto.

        lisäksi on olemassa pari luotettavaa mainosmallitoimistoa kuten azurro.


      • Fashionmodel?
        alallapalalla kirjoitti:

        oikeita mallitoimistoja on kolme: paparazzi, fondi ja modelboom, kaikki helsingissä.

        fashionteam turussa on missitoimisto.

        lisäksi on olemassa pari luotettavaa mainosmallitoimistoa kuten azurro.

        Millainen toimisto se on? Rahat tassuun ja listoille pääsee kuka vain?


      • medenine
        kuka lie kirjoitti:

        Hah! Kylläpä joku täällä taas skeidaa kirjoittaa. Olisikohan ”palkkalistoilla” kys.lafkassa. Se asia vaan sattuu olemaan niin, että myös maileissa ja tekstiviesteissä olevat loukkaukset käyvät näyttönä, itse tämän asian tarkastin, meidän suvussa kun sattuu olemaan eräs tosi nimekäs ruotsalainen lakimies.
        Ja tämän asian jossain vaiheessa vien poliisin pöydälle.
        Täällä netissä saa peloitella kuule ihan vaikka mitä jauhamalla, mutta tosiasia on se, ettei meitä peloita sun kirjoittelus, saadaan vaan lisää vettä myllyymme!


        Ja mitä tulee kauneuteen, niin kirjoittaja on harvinaisen vajailla jauhoilla varustettu ihminen, jos 160cm oleva ja läski..Huh! Aikamoinen tapa katsella maailmaan. Jotenkin koko kirjoituksesta paistoi läpi että se on tosi agrella kirjoitettu nopeaan, ja kirjoittajalla jokseenkin paljon vihaa kannettavanaan, mutta mistä lie kertynyt..?

        Aloittaja kysyit että maksoinko sen 100€, en maksanut enkä tule maksamaan. Kierrän kyseisen lafkan niin kaukaa kuin vain pystyn ja kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella, kerron. Ja niitä riittää koska olen muodin ja malliksi haluavien kanssa joka päivä tekemisissä, ympäri suomen maan.

        Pitäiskö sun mielestä mun viedä toi asia poliisille? Entä sen likan jota oltiin haukuttu?


      • medenine
        kuka lie kirjoitti:

        Hah! Kylläpä joku täällä taas skeidaa kirjoittaa. Olisikohan ”palkkalistoilla” kys.lafkassa. Se asia vaan sattuu olemaan niin, että myös maileissa ja tekstiviesteissä olevat loukkaukset käyvät näyttönä, itse tämän asian tarkastin, meidän suvussa kun sattuu olemaan eräs tosi nimekäs ruotsalainen lakimies.
        Ja tämän asian jossain vaiheessa vien poliisin pöydälle.
        Täällä netissä saa peloitella kuule ihan vaikka mitä jauhamalla, mutta tosiasia on se, ettei meitä peloita sun kirjoittelus, saadaan vaan lisää vettä myllyymme!


        Ja mitä tulee kauneuteen, niin kirjoittaja on harvinaisen vajailla jauhoilla varustettu ihminen, jos 160cm oleva ja läski..Huh! Aikamoinen tapa katsella maailmaan. Jotenkin koko kirjoituksesta paistoi läpi että se on tosi agrella kirjoitettu nopeaan, ja kirjoittajalla jokseenkin paljon vihaa kannettavanaan, mutta mistä lie kertynyt..?

        Aloittaja kysyit että maksoinko sen 100€, en maksanut enkä tule maksamaan. Kierrän kyseisen lafkan niin kaukaa kuin vain pystyn ja kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella, kerron. Ja niitä riittää koska olen muodin ja malliksi haluavien kanssa joka päivä tekemisissä, ympäri suomen maan.

        Pitäiskö sun mielestä mun viedä toi asia poliisille? Entä sen likan jota oltiin haukuttu?


      • justme

        Haluaisin varoittaa kaikkia nuoria tyttöjä jotka alalle niin kauheasti haluavat. Nordic Models ei tarjoa teille mitään töitä! ainakaan "malli"maailmasta. Se koko firma ja tuo "mallitoimisto" on täyttä paskaa. Jos saatte töitä niin ne on jotain baari keikkoja jossa hillutaan puol alastomana!! Ne kun ottavat "mallikansio" kuvat teille niin itse ne maksatte ja ei niillä tee yhtikäs mitään koska ne ovat huonot, saa niitä kotikameralla parempia. sitten ne voi jonain päivänä ottaa yhteyttä että kuules pitäis ottaa nyt uusia kuvia ja haluavat taas maksun siitä?!??! Mukavaa rahastusta eikö vain! Niitä alaston kuvia otetaan paljon ja varsinkin jos tyttö on nuori ja kokematon niin helposti ne manipuloi että näin toimitaan malli maailmassa. sänkyyn ne tosiaankin haluaa ja siinä voi tulla aika paha paikka jos ei osaa sanoa EI! ei se mallin ura kyllä sängyn kautta tule ja ei siinä saa ajatella että jos en nyt tee tätä niin sitten mua ei oteta listoille! Listoille otetaan jos sinussa on mallin ainesta! Olkaa varovaisia ettei teitä käytetä hyväks ja huijata kaikkiin hämäriin juttuihin! Valitkaa toimisto joka on luotettava ja hyvä. Jotka sanovat teille heti sovitko vai etkö sovi, hämärät "mallitoimistot" ottavat aina mielellään ja sitten maksat ja maksat ja maksat eikä töitä tule.


      • muukalainen jr
        justme kirjoitti:

        Haluaisin varoittaa kaikkia nuoria tyttöjä jotka alalle niin kauheasti haluavat. Nordic Models ei tarjoa teille mitään töitä! ainakaan "malli"maailmasta. Se koko firma ja tuo "mallitoimisto" on täyttä paskaa. Jos saatte töitä niin ne on jotain baari keikkoja jossa hillutaan puol alastomana!! Ne kun ottavat "mallikansio" kuvat teille niin itse ne maksatte ja ei niillä tee yhtikäs mitään koska ne ovat huonot, saa niitä kotikameralla parempia. sitten ne voi jonain päivänä ottaa yhteyttä että kuules pitäis ottaa nyt uusia kuvia ja haluavat taas maksun siitä?!??! Mukavaa rahastusta eikö vain! Niitä alaston kuvia otetaan paljon ja varsinkin jos tyttö on nuori ja kokematon niin helposti ne manipuloi että näin toimitaan malli maailmassa. sänkyyn ne tosiaankin haluaa ja siinä voi tulla aika paha paikka jos ei osaa sanoa EI! ei se mallin ura kyllä sängyn kautta tule ja ei siinä saa ajatella että jos en nyt tee tätä niin sitten mua ei oteta listoille! Listoille otetaan jos sinussa on mallin ainesta! Olkaa varovaisia ettei teitä käytetä hyväks ja huijata kaikkiin hämäriin juttuihin! Valitkaa toimisto joka on luotettava ja hyvä. Jotka sanovat teille heti sovitko vai etkö sovi, hämärät "mallitoimistot" ottavat aina mielellään ja sitten maksat ja maksat ja maksat eikä töitä tule.

        Voiko kaikki manipuloinnin uhriksi joutuneet hyväuskoiset sanoa hyvästi iäksi mallinuralle jos ovat olleet kykenemättömiä sanomaan ei alastonkuville?


        Puistattaa kuinka nuoria tyttöjä käytetään hyväksi noin törkeästi!! ja manipuloidaan :((


    • n-e-w-s

      Ovatkohan he nyt uutisissa jo...

    • Hyvästi Nordic Model

      Kyseessä on Tero Eronen, Nordic Modelsin ja Mallitwebin omistaja. Tieto on julkinen.

      Suomalaista mallipomoa epäillään ihmiskaupasta ja raiskauksista

      Perjantai 27.5.2011 klo 17.50 (päivitetty klo 18.07)

      Kauneuskilpailuja järjestävän ohjelmatoimiston johtohenkilöä epäillään ihmiskaupasta ja raiskauksista.
      Epäillyt ihmiskauppa- tai paritusrikokset ovat tapahtuneet viime vuoden kesäkuun ja tämän vuoden toukokuun välisenä aikana useilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Kuva ei liity tapaukseen.
      Epäillyt ihmiskauppa- tai paritusrikokset ovat tapahtuneet viime vuoden kesäkuun ja tämän vuoden toukokuun välisenä aikana useilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Kuva ei liity tapaukseen. (COLOURBOX.COM)

      Viisikymppinen itäsuomalainen mies vangittiin Helsingin käräjäoikeudessa tällä viikolla.

      Tutkinnanjohtaja Petri Rainialan mukaan epäilty ihmiskauppa on tässä tapauksessa paritusluonteista. Hän ei kerro, liittyvätkö epäillyt rikokset jollain tavalla miehen työhön. Rainiala sanoo, että kokonaisuuteen liittyy eri tavoin useita ihmisiä.

      Epäillyt ihmiskauppa- tai paritusrikokset ovat tapahtuneet viime vuoden kesäkuun ja tämän vuoden toukokuun välisenä aikana useilla paikkakunnilla ympäri Suomea, Nelosen uutiset kertoo.

      Ohjelmatoimiston järjestämät kauneuskilpailut eivät lukeudu maan tunnetuimpiin. Nelosen uutisten mukaan ohjelmatoimisto järjestää useita erilaisia mallikilpailuja ja muun muassa välittää strippareita suomalaisten yritysten tapahtumiin.

      Nelosen uutisten tietojen mukaan vangittu mies on myös Itä-Suomessa 1980-luvulla perustetun rockbändin laulaja.

      Rainiala ei halua kommentoida epäillyn henkilöllisyyttä millään tavalla. Hän vahvistaa vain sen, että poliisilla on tutkittavanaan seksuaalirikoksiin liittyvä juttu.

      Lähde: Nelosen uutiset

      IL-STT

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052713797199_uu.shtml

    • ph

      ...joo... tero hommas tyttöjä puputytöiksi ja lentoemoiksi show meiningillä baari iltoihin..... hianoo..... varmaan uran kohokohta monelle tytölle ... ja show'n jälkeen....terolla oli kivaa takahuoneessa ....hahahahahahaha

      .ja tero vetää fyrkat...muttei enää.....

    • Lakman
      • Lakman

        http://www.youtube.com/watch?v=oTNIIO6LVmk Isänmaa
        http://www.youtube.com/watch?v=4HZmWPIhGik Teräsmies

        Onko tuttu kaveri? Ekassa videossa jotain mallejakin? :)


    • JK

      EI OLE

    • pekka peitsi

      vittu noi ämmät on hölmöjä. Tulevat jollekin keskustelupalstalle itkemään omaa tyhmyyttään. pankaa vielä oma kuva ja nimi näkyviin niin saadaan nauraa lisää. Tiedän jutun päähenkilön ja olen varma että on syytön kaikkiin väitteisiin. Mielisairaat keksii aina toisista pahaa sanottavaa, vaikka suurin vika on oman pään sisällä.

      • hh

        onks strippari joensuusta? Panin yhtä savonlinnassa ;)


      • joobajoo

        Tuomittu useista raiskauksista ja törkeistä raiskauksista, et juu, viaton pulmunen taitaa olla. Mistä ihmeestä näitä karmeita seksuaalirikollisten puolustajia oikein tulee?!?! Noh, onneks kuuluvat vähemmistöön.


      • Jep_____JEP

        Kommentoija on Tero Eronen itse...


    • Henkisesti raiskattu

      VAROKAA TÄTÄ MIESTÄ! Olin itse etsimässä mallintöitä vuosia sitten ja päädyin tämän miehen työhaastatteluun. TERO ERONEN '' NORDIC MODELSIN '' Omistaja pakottaa tytöst riisutumaan alasti haastatteluissa joita hän järjestää metsissä mökeillään, tai oudoissa hotelleissa. Olisin halunnut lähteä mukaan oikeustaisteluun, mutta olen jo naimisissa oleva, yhden lapsen äiti ja en halua että lapseni tai mies saavat koskaan kuulla asiasta. VAROKAA TYTÖT! TERO PETTERI ERONEN ETSII NUORIA TYTTÖJÄ MM. PROFILE WEBIN, NORDIC MODELSIN SIVUJEN VÄLITYKSELLÄ. VAROKAA!

      Saman viestin olen laittanut muulle toiselle sivustolle.

    • Juul-i

      JÄRKI KÄTEEN NAISET! Eikö teitä epäilyttänyt tuo 100 e maksu tai nakuilu? Aina kannattaa ottaa selvää mallitoimistosta. Itse teen mallintöitä enkä ole joutunut mihinkään kurjaan tilanteeseen, kun olen ottanut asioista selvää ja käyttänyt järkeä. Kuka edes maksaa "päästäkseen" malliksi. Ei malliksi rahalla päästä.

      Nuori ja kokematon saa olla, muttei tyhmä.

    • Mietteliäs tyybi

      Se on tässä mietittänyt, että minkä takia nämä tytöt ovat suostuneet riisumaan?? Ilmeisesti tuo huijariraiskaaja ei ole näiltä repinyt vaatteita...??? Korjatkaa jos olen väärässä.

      Juttelin aiheesta ystäväni kanssa joka tekee mallin töitä ja hän sanoi, että ei riisuisi missään tapauksessa ylä- eikä alaosaa pois. Hämmästyneenä ihmettelen miksi nämä tytöt olivat valmiita heti alastonkuviin, ellei tietoisesti menneet alastonkuvauksiin. Valaiskaa tässä!

      Ihan sairas äijä tuo on ja kerrankin KOVA tuomio rikoksesta.

      • -varmaa tietoa

        Siis jos on törkeästä raiskauksesta tuomittu (tai useista) niin kylläpä siinä on jotain muutakin kuule kun suostuttelua taustalla.. raiskaukseen kuuluu AINA pakottaminen, muuten ei ole rikosnimike raiskaus. SAATI törkeä raiskaus. Sääliks käy uhreja. Tilanne ja olosuhteet ovat varmaan olleet aika karmeat.


    • ero teronen

      kerrankin joku konna saa sitä mitä tilaa........tarkoita tällä sitä et henkilö on tiennyt rikosta tehdessään jäävänsä myös siintä myös kiinni

      vai olisko niin tyhmä että kuvitteli selviävänsä ilman mitään

      toivottavasti tuomio pysyy

      kannattais noiden missiksi halajavien lukea miehen stoori kokonaisuudessaan

    • QuentXXX

      Teron Kiinteistöalan businekset;

      Sama pervo oli asuntomme kuntotarkastajana kesällä 2010.
      Tulos tänä päivänä -täysi hometalo asumiskiellolla ja asumme evakossa. Kustannukset kuusinumeroiset. Terolta menee lumpiot, tapahtui se sitten siviilissä, kivitalossa tai avolaitoksessa. Siinäkin on vasta korot.
      Teron omaisuus realisoidaan myöhemmin.
      Otetaan Terosta alastonkuvia ja tehdään hänelle kansio. Siitäkin tulee terolle kustannuksia.

      Tero saa nyt tutustua mitä mieltä vankitoverit on Teron touhuista nuorten likkojen kanssa/kohtaan. Arvatkaa lyönkö löylyä?

      Rouva käy meillä tekemässä "tarkastuksesta" rikosilmoituksen. Pervo esiintyi rakennusmestarina. Onko tästä kenelläkään tietoa?

      Tero toimii Investek , Sakiton, Nordic Models -nimisten yhtiöiden kautta. Joista Sakiton on yhtiön nimi, Nordic Models/Scanexpo tms on aputoiminimi.

      Onko muilla kokemusta Teron kuntotarkastus-/kiinteistödivisioonasta?
      Sain mielikuvan, että terolla on kiinteistöomaisuutta kun vuokranantajana toimii. Täytyy realisoida rasvatukan kiinteistöt. No, vietetään joulu ensin. Terppa kun ei enää karkaa minnekään, heh heh.

      Sama murtaen suomea puhunut nainen kertoi Teron olevan matkoilla kun pyysin kopiota raportissa. Ei osannut tarkoin sanoa milloin palaa reissultaan ;)
      Siinä vaiheessa en vielä täysin ollut kartalla terpasta. Nyt olen ja se on terpalle elämänsä vittumaisin painajainen.

      • yhdeksäntoista konst

        Teropetteri on myös hallituksen puheenjohtaja asunto.oyssä, jossa toinen hall jäsenkin on saanut linnatuomion samoilla käräjillä. Isännöintifirmana on pulju jossa ainoat toimijat on toimineet selvitysmiehinä isännöinnin konkurssissa jo kolme vuotta. Kiinteistöjä näiden nimissä on useita Jnsssa ja Kuopiossa ainakin. Heillä pyörii ihan omat kuviot, ei varmaan kannata paljon kontaktia pitää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe