Nimi kilpikonnalle!

kata

En tiedä minkä antais kilpparille!

21

8432

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiGe
    • janne

      olga. :)

    • kilppari

      nimi ajatuksia:
      Kilppari,Vauhti,007 tai Harri

    • Kilpi

      Ajattelin vaan, että tiedätkö siitä, että kilpikonnan nimeä valitessa kannattaa välttää tiettyjä kirjaimia. Esim. l ja i on pahoja. Luin jostain että ne ei kuule sellaisia äänteitä kovin hyvin. Lilli olisi esimerkiksi katastrofi. Mutta kannattaa taas valita sellainen nimi jossa on paljon o:ta ja u:ta. Oman konnani nimi on Roosa, ja se on ainakin oppinut hyvin seuraamaan sitä.
      Toivottavasti tästä oli jotain apua...

    • Sami1

      nimi ehdotus: "TERRA" tai Vaikka "TAAVI".

    • Krisu

      ....Kippari, konna, kazzu jos on poika jos se on tyttö niin kitza ne olis parhaat!!!

    • Nikita

      Meillä on ollut konnia ja nimiä monia!Lotta,Otto,Tipsu,Tapsu,Tiuhti,Viuhti ja Ville!

    • Hanne

      Minusta Toila on aivan yliveto!

    • Love Nelsson

      Nelli tai nelsson oman kilpikonnani nimi ainakin on ja saan toisen niin sen nimeksi tulee Tornado :) ps Kilpikonnat on ihanii

      • mirri murri

        nelli on kyl kiva nimi ;)


      • potterperuna

        mun nimi on nelli XD


      • Anonyymi
        potterperuna kirjoitti:

        mun nimi on nelli XD

        Nice


    • mirri murri

      musta karoliina ja tipsu on tytöille hyviä nimiä tai pojille oskar,veikko ja onni olis kivoja :D

    • kilpaari

      mansikka tai smoothie:)))
      no ei vaikka Milla tai Sami

    • nipa2

      Nipa on ihana nimi kilpikonnalle!

    • kilpparin hankkiva

      Mansikki Kaneli Shmootie semmoset ei ihmisten nimiä

    • kilpparin hankiva

      Mutta pojalle esim. Timothy, Leonardo, Donatello, Raphael, Michelangelo jne. Ne on ihania. Itse otan Shmootien Leonardon, Timothyn ja Mansikkin.

    • Tsipadidau

      En mäkää

    • Anonyymi

      Franklin😂👍

    • Anonyymi

      Sandra olisi hyvä tytölle

    • Anonyymi

      Mun mielest hyviä nimiä on sellaiset nimet joissa on paljon vookaleja koska sitten kilpikonna oppii parhaiten tuntemaan oman nimensä.
      Tässä pari ehdotusta:
      Niki
      Junnu
      Otto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe