tossa on nyt sitten muutama. Kannattaa ettiä googlesta jollain hyvällä hakusanalla. Toivottavasti nimi löytyy. Itselläni on maakonna nimeltä Hemppa (tai no oikeastaan se on Eero, rasmuksen basistin mukaan... fani kun oon)
0Äänestä
janne
olga. :)
0Äänestä
kilppari
nimi ajatuksia: Kilppari,Vauhti,007 tai Harri
0Äänestä
Kilpi
Ajattelin vaan, että tiedätkö siitä, että kilpikonnan nimeä valitessa kannattaa välttää tiettyjä kirjaimia. Esim. l ja i on pahoja. Luin jostain että ne ei kuule sellaisia äänteitä kovin hyvin. Lilli olisi esimerkiksi katastrofi. Mutta kannattaa taas valita sellainen nimi jossa on paljon o:ta ja u:ta. Oman konnani nimi on Roosa, ja se on ainakin oppinut hyvin seuraamaan sitä. Toivottavasti tästä oli jotain apua...
0Äänestä
Sami1
nimi ehdotus: "TERRA" tai Vaikka "TAAVI".
0Äänestä
Krisu
....Kippari, konna, kazzu jos on poika jos se on tyttö niin kitza ne olis parhaat!!!
0Äänestä
Nikita
Meillä on ollut konnia ja nimiä monia!Lotta,Otto,Tipsu,Tapsu,Tiuhti,Viuhti ja Ville!
0Äänestä
Hanne
Minusta Toila on aivan yliveto!
0Äänestä
Love Nelsson
Nelli tai nelsson oman kilpikonnani nimi ainakin on ja saan toisen niin sen nimeksi tulee Tornado :) ps Kilpikonnat on ihanii
0Äänestä
mirri murri
nelli on kyl kiva nimi ;)
0Äänestä
potterperuna
mun nimi on nelli XD
0Äänestä
Anonyymi
potterperuna kirjoitti:
mun nimi on nelli XD
Nice
0Äänestä
Anonyymi00024
Mä rakastan 🤟
0Äänestä
mirri murri
musta karoliina ja tipsu on tytöille hyviä nimiä tai pojille oskar,veikko ja onni olis kivoja :D
0Äänestä
kilpaari
mansikka tai smoothie:))) no ei vaikka Milla tai Sami
0Äänestä
nipa2
Nipa on ihana nimi kilpikonnalle!
0Äänestä
kilpparin hankkiva
Mansikki Kaneli Shmootie semmoset ei ihmisten nimiä
0Äänestä
kilpparin hankiva
Mutta pojalle esim. Timothy, Leonardo, Donatello, Raphael, Michelangelo jne. Ne on ihania. Itse otan Shmootien Leonardon, Timothyn ja Mansikkin.
0Äänestä
Tsipadidau
En mäkää
0Äänestä
Anonyymi
Franklin😂👍
0Äänestä
Anonyymi
Sandra olisi hyvä tytölle
0Äänestä
Anonyymi
Mun mielest hyviä nimiä on sellaiset nimet joissa on paljon vookaleja koska sitten kilpikonna oppii parhaiten tuntemaan oman nimensä. Tässä pari ehdotusta: Niki Junnu Otto
1Äänestä
Anonyymi00026
Ainakin minun oman kilpikonnan nimi on bowser. Kannattaa miettiä söpöä nimeä joka sopisi eläimellesi. Esim just joku tunnettu hahmo,jotain sellaisia nimeä mitä eläimesi muistuttaa parhaiten!
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 23
Vanhimmat
http://www.gerbil.net/vinkit/index.phtml?page=nimet
http://www.geocities.com/kntarha/nimet.html
http://www.geocities.com/terasvarjo/nimet.html
tossa on nyt sitten muutama. Kannattaa ettiä googlesta jollain hyvällä hakusanalla. Toivottavasti nimi löytyy. Itselläni on maakonna nimeltä Hemppa (tai no oikeastaan se on Eero, rasmuksen basistin mukaan... fani kun oon)
olga. :)
nimi ajatuksia:
Kilppari,Vauhti,007 tai Harri
Ajattelin vaan, että tiedätkö siitä, että kilpikonnan nimeä valitessa kannattaa välttää tiettyjä kirjaimia. Esim. l ja i on pahoja. Luin jostain että ne ei kuule sellaisia äänteitä kovin hyvin. Lilli olisi esimerkiksi katastrofi. Mutta kannattaa taas valita sellainen nimi jossa on paljon o:ta ja u:ta. Oman konnani nimi on Roosa, ja se on ainakin oppinut hyvin seuraamaan sitä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua...
nimi ehdotus: "TERRA" tai Vaikka "TAAVI".
....Kippari, konna, kazzu jos on poika jos se on tyttö niin kitza ne olis parhaat!!!
Meillä on ollut konnia ja nimiä monia!Lotta,Otto,Tipsu,Tapsu,Tiuhti,Viuhti ja Ville!
Minusta Toila on aivan yliveto!
Nelli tai nelsson oman kilpikonnani nimi ainakin on ja saan toisen niin sen nimeksi tulee Tornado :) ps Kilpikonnat on ihanii
nelli on kyl kiva nimi ;)
mun nimi on nelli XD
Nice
Mä rakastan 🤟
musta karoliina ja tipsu on tytöille hyviä nimiä tai pojille oskar,veikko ja onni olis kivoja :D
mansikka tai smoothie:)))
no ei vaikka Milla tai Sami
Nipa on ihana nimi kilpikonnalle!
Mansikki Kaneli Shmootie semmoset ei ihmisten nimiä
Mutta pojalle esim. Timothy, Leonardo, Donatello, Raphael, Michelangelo jne. Ne on ihania. Itse otan Shmootien Leonardon, Timothyn ja Mansikkin.
En mäkää
Franklin😂👍
Sandra olisi hyvä tytölle
Mun mielest hyviä nimiä on sellaiset nimet joissa on paljon vookaleja koska sitten kilpikonna oppii parhaiten tuntemaan oman nimensä.
Tässä pari ehdotusta:
Niki
Junnu
Otto
Ainakin minun
oman kilpikonnan nimi on bowser. Kannattaa miettiä söpöä nimeä joka sopisi eläimellesi. Esim just joku tunnettu hahmo,jotain sellaisia nimeä mitä eläimesi muistuttaa parhaiten!