Nimi kilpikonnalle!

En tiedä minkä antais kilpparille!
2310922
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

olga. :)

Äänestä

nimi ajatuksia:
Kilppari,Vauhti,007 tai Harri

Äänestä

Ajattelin vaan, että tiedätkö siitä, että kilpikonnan nimeä valitessa kannattaa välttää tiettyjä kirjaimia. Esim. l ja i on pahoja. Luin jostain että ne ei kuule sellaisia äänteitä kovin hyvin. Lilli olisi esimerkiksi katastrofi. Mutta kannattaa taas valita sellainen nimi jossa on paljon o:ta ja u:ta. Oman konnani nimi on Roosa, ja se on ainakin oppinut hyvin seuraamaan sitä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua...

Äänestä

nimi ehdotus: "TERRA" tai Vaikka "TAAVI".

Äänestä

....Kippari, konna, kazzu jos on poika jos se on tyttö niin kitza ne olis parhaat!!!

Äänestä

Meillä on ollut konnia ja nimiä monia!Lotta,Otto,Tipsu,Tapsu,Tiuhti,Viuhti ja Ville!

Äänestä

Minusta Toila on aivan yliveto!

Äänestä

Nelli tai nelsson oman kilpikonnani nimi ainakin on ja saan toisen niin sen nimeksi tulee Tornado :) ps Kilpikonnat on ihanii

Äänestä
  • nelli on kyl kiva nimi ;)

Äänestä

• mun nimi on nelli XD

Äänestä

• potterperuna kirjoitti:

mun nimi on nelli XD

Nice

Äänestä

• Mä rakastan 🤟

Äänestä

musta karoliina ja tipsu on tytöille hyviä nimiä tai pojille oskar,veikko ja onni olis kivoja :D

Äänestä

mansikka tai smoothie:)))
no ei vaikka Milla tai Sami

Äänestä

Nipa on ihana nimi kilpikonnalle!

Äänestä

Mansikki Kaneli Shmootie semmoset ei ihmisten nimiä

Äänestä

Mutta pojalle esim. Timothy, Leonardo, Donatello, Raphael, Michelangelo jne. Ne on ihania. Itse otan Shmootien Leonardon, Timothyn ja Mansikkin.

Äänestä

En mäkää

Äänestä

Franklin😂👍

Äänestä

Sandra olisi hyvä tytölle

Äänestä

Mun mielest hyviä nimiä on sellaiset nimet joissa on paljon vookaleja koska sitten kilpikonna oppii parhaiten tuntemaan oman nimensä.
Tässä pari ehdotusta:
Niki
Junnu
Otto

1Äänestä

Ainakin minun
oman kilpikonnan nimi on bowser. Kannattaa miettiä söpöä nimeä joka sopisi eläimellesi. Esim just joku tunnettu hahmo,jotain sellaisia nimeä mitä eläimesi muistuttaa parhaiten!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

kata kirjoitti:

En tiedä minkä antais kilpparille!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu